Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

xabo skrev:Hej alle.
Jeg starter mit cut imorgen, så kunne være fedt at høre hvilke gode fødevarer i spiser, på jeres cut.
Jeg kunne også tænke mig at vide om hvad i spiser til de enkelte måltider i løbet af dagen, da det godt kan være lidt af en udfordring at finde nogle madvare som passer sammen.
Jeg laver tråden, fordi at jeg sidste år havde det rimelig svært med at finde på nogle ideer til at spise. Så det blev desværre meget det samme, og det går man jo hurtigt død i.
På forhånd mange tak! (:
- Er sikker på der også er andre der kan bruge dette!

Almond skrev:Skyr, havregrød, kylling, grøntsager, oksekød, laks.
Gerne blandet sammen.

Mogensen skrev:xabo skrev:Hej alle.
Jeg starter mit cut imorgen, så kunne være fedt at høre hvilke gode fødevarer i spiser, på jeres cut.
Jeg kunne også tænke mig at vide om hvad i spiser til de enkelte måltider i løbet af dagen, da det godt kan være lidt af en udfordring at finde nogle madvare som passer sammen.
Jeg laver tråden, fordi at jeg sidste år havde det rimelig svært med at finde på nogle ideer til at spise. Så det blev desværre meget det samme, og det går man jo hurtigt død i.
På forhånd mange tak! (:
- Er sikker på der også er andre der kan bruge dette!
Hvorfor gør man det ? Hvis man har rygrad nok, og tænker på det som næring til sin krop, så kan jeg ikke se problemet

ZinK_ skrev:Ingen hemmelig tricks, ved at cutte? Spis som ALTID bare sørg for du ligger i kcal underskud???

Asomugha skrev:Skyr, Kylling, Oksekød, Grøntsager (loads af dem), andet magert kød, brune ris, Æg, Hytteost, Kvark, Nødder, diverse frosne bær, Frugt.

Almond skrev:Skyr, havregrød, kylling, grøntsager, oksekød, laks.
Gerne blandet sammen.

xabo skrev:Asomugha skrev:Skyr, Kylling, Oksekød, Grøntsager (loads af dem), andet magert kød, brune ris, Æg, Hytteost, Kvark, Nødder, diverse frosne bær, Frugt.
Har du nogle ideer til nogle kombinationer af de enkelte fødevarer? (:
fx. Skyr med nødder, frugt, proteinpulver.

snus skrev:Kylling, grøntsager, oksekød, havregryn, frugt, pizza, ris, bulgur, bær, is, brød, mandler, M&M's, mere is, skyr, Cheerios, æg, proteinpulver, burgers, lasagne, doughnuts, Snickers, rodfrugter, mælk.
Fik jeg sagt is?
inb4 haters

A Menace To Chicken skrev:Almond skrev:Skyr, havregrød, kylling, grøntsager, oksekød, laks.
Gerne blandet sammen.
Blendet.

Asomugha skrev:Skyr/Kvark med bær, nødder og/eller prot pulver.
Kylling og kød med grøntsager og brune ris.
Nødder passer til alt.
Frugt passer til alt.
Hytteost på knækbrød.
Æg som røræg til rugbrød.
Frosne bær i Skyr/Kvark eller i en smoothie med protpulver og evt. lidt peanut butter for at give den lidt fylde selvom det stadig skal holdes light.

BashD skrev:xabo skrev:Asomugha skrev:Skyr, Kylling, Oksekød, Grøntsager (loads af dem), andet magert kød, brune ris, Æg, Hytteost, Kvark, Nødder, diverse frosne bær, Frugt.
Har du nogle ideer til nogle kombinationer af de enkelte fødevarer? (:
fx. Skyr med nødder, frugt, proteinpulver.
Bro bare hold det simpelt, med fødevarer du allerede har makros på og bare kør det indtil du er færdig med cut. Det er altid nemmest. Hvis du har overskud til at bruge meget tid på at lave lækkert mad, og beregne makros hver gang under cut så gør det.
ALL OF IT IS JUST ADVICE

snus skrev:Kylling, grøntsager, oksekød, havregryn, frugt, pizza, ris, bulgur, bær, is, brød, mandler, M&M's, mere is, skyr, Cheerios, æg, proteinpulver, burgers, lasagne, doughnuts, Snickers, rodfrugter, mælk.
Fik jeg sagt is?
inb4 haters

hjælpervenner skrev:Du ka' spise noge bær

Simonjensen skrev:hjælpervenner skrev:Du ka' spise noge bær
Og bliv' tosset af' 'et?

snus skrev:Simonjensen skrev:hjælpervenner skrev:Du ka' spise noge bær
Og bliv' tosset af' 'et?
Jeg er en bette tanks

Træningsduden skrev:Nu har jeg aldrig prøvet at cutte, men tænker da bare at jeg vil reducere mængderne
Dat flexible dieting though

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster