Venlig hilsen, en træt Shady.
- Ved godt at det er lidt forvirrende indlæg, men jeg er træt og har lige været syg i 2 dage, så min hjerne og øjne fucker
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Shady95 skrev:Ved godt at det er lidt forvirrende indlæg, men jeg er træt og har lige været syg i 2 dage, så min hjerne og øjne fucker

Asomugha skrev:Hvad vil du bruge "pumped" til? Jeg får meget sjældent et pump når jeg træner, det sker stortset aldrig, kun ved f.eks 12 reps hammer curls o des lignende til afslutning til sidst.

Dingo skrev:Asomugha skrev:Hvad vil du bruge "pumped" til? Jeg får meget sjældent et pump når jeg træner, det sker stortset aldrig, kun ved f.eks 12 reps hammer curls o des lignende til afslutning til sidst.
Pumped er imo stadig en god psykologisk faktor, omend at den ikke behøver være tilstede efter hver træning. Men når man er færdig med træningen, og kan mærke hvordan det dunker i quads, biceps, delts, ja whatever, så er det nu engang en rar følelse.

Knaegt skrev:Har din protein/kalorie-indtagelse ikke været høj nok imens du har været syg?

Dingo skrev:Asomugha skrev:Hvad vil du bruge "pumped" til? Jeg får meget sjældent et pump når jeg træner, det sker stortset aldrig, kun ved f.eks 12 reps hammer curls o des lignende til afslutning til sidst.
Pumped er imo stadig en god psykologisk faktor, omend at den ikke behøver være tilstede efter hver træning. Men når man er færdig med træningen, og kan mærke hvordan det dunker i quads, biceps, delts, ja whatever, så er det nu engang en rar følelse.

!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster