Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.

picea skrev:Hey bb
Jeg har længe gået og tænkt om hvor mange øvelser det egentlig er nødvendigt at lave for brystet for at opnå masse.
Jeg kører i øjeblikket
Incline bænkpres 8x4
Incline fly 8x4
Fad bænkpres 8x4
Flad fly 8x4
Kom endelig med jeres bud of og erfaringer.
På forhånd tak.

SandyFrink skrev:chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.
Sikke noget formidabelt sludder. Flyes, udført korrekt, med god teknik og moderat vægt er en glimrende brystøvelse og kan desuden være sund for skulderen.

chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.
Sikke noget formidabelt sludder. Flyes, udført korrekt, med god teknik og moderat vægt er en glimrende brystøvelse og kan desuden være sund for skulderen.
Det er meget muligt du mener det, men den er ikke på niveau med andre alternativer, hvad angår muskelmasse.
Trådstarter ønsker tydeligvis masse, hvilket bevidner om, at han formentlig er relativ ny. Flyers kan tilføjes når man har opbygget erfaring, masse og kan køre med høj volume. De bedste øvelser for flertallet, hvis det skal holdes på et minimum er bænkpres og dips. Siger ikke, at flyers ikke må være en del af et program, men det må aldrig være en af grundstenene, hvis man ønsker et stort bryst.

picea skrev:Hey bb
Jeg har længe gået og tænkt om hvor mange øvelser det egentlig er nødvendigt at lave for brystet for at opnå masse.
Jeg kører i øjeblikket
Incline bænkpres 8x4
Incline fly 8x4
Fad bænkpres 8x4
Flad fly 8x4
På forhånd tak.

chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.
Det er meget muligt du mener det, men den er ikke på niveau med andre alternativer, hvad angår muskelmasse.
Trådstarter ønsker tydeligvis masse, hvilket bevidner om, at han formentlig er relativ ny. Flyers kan tilføjes når man har opbygget erfaring, masse og kan køre med høj volume. De bedste øvelser for flertallet, hvis det skal holdes på et minimum er bænkpres og dips. Siger ikke, at flyers ikke må være en del af et program, men det må aldrig være en af grundstenene, hvis man ønsker et stort bryst.

SandyFrink skrev:chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.
Det er ikke et spørgsmål om "mening". Jeg er ligeglad med din mening og præsenterer ej heller min mening. Du udstiller en ignorance så væsentlig at du bør afholde dig fra at give råd, velmenende som de måtte være. Dit udsagn var "Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde" hvilket er ignorant vås. Du er tydeligvis også forvirret om dit eget standpunkt. Først er flyes værste skrammel af en øvelse nogensinde. Senere kan det tilfløjes når man har opbygget erfaring og masse. Dvs enten kan du ikke finde ud at formulere dig, eller også skifter du mening midt i det hele. Konventionel bænkpres er i øvrigt en inferiør øvelse for mange grundet visse biomekaniske forhold. Ingen af sagt at flyes være en grundsten. Det er et supplement. Du taler til en stråmand. Ingen har præsenteret det synspunkt du behandler. Flyes udretter noget i forhold til at stimulere hypertrofi som andre brystøvelser ikke gør, hvilket du ved ikke, hvorfor du burde tie stille, eller i hvert fald ikke formulere dig så absolut.

Gubble skrev:Kan du uddybe hvad flyes udretter ift. hypertrofi som andre øvelser ikke gør? Såvel at rep-rangen forbliver den samme.

SandyFrink

chill skrev:SandyFrink
Hvorvidt du synes jeg er absolut i mine formuleringer og ignorant er lidt overflødigt at diskutere, i sær når du ikke besidder evnen til at kigge indad. Så vidt jeg kan læse spørg han efter vores bud/erfaringer (læs mening) omkring hvor få øvelser man kan nøjes med for god brysttræning. Du siger selv at Flyers er supplement til god brysttræning, hvad er vi så ude i? 3. eller 4. øvelse i prioritets-rækken, som tilsyneladende er i overkanten for TS, da han kører 4 øvelser i forvejen. Men jeg vil da gerne høre om "din mening" til god bryst træning med et minimum af øvelser. Folk vil have belæg for alt nu om dage, men der er relativt skrabet hvad angår evidens i dette felt. Synes i virkeligheden at TS skal vælge de øvelser, som aktivere hans brystmuskel bedst, for som du siger kan visse biomekaniske forhold spille en rolle.Jeg vil påstå at jeg kunne bygge et flot bryst og overkrop kun ved hjælp af weighted dips. Dermed ikke sagt at alle kan og skal det.
chill skrev:Dips samt flad og/eller incline bænk er vejen frem. Fuck flyers. Værste skrammel af en øvelse, nogensinde.

Nicklas B skrev:
På forhånd tak.

chill skrev:Nicklas B skrev:
Hvordan forstår du dette?Kom endelig med jeres bud of og erfaringer.
På forhånd tak.

justsomebody skrev:Det handler ikke om hvor mange øvelser der skal til. Det handler i høj grad om temperament. Jeg kører én øvelse. Flad bænkpres.. slut.

SandyFrink skrev: Du udstiller en ignorance så væsentlig at du bør afholde dig fra at give råd, velmenende som de måtte være.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster