Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wawawewa skrev:Jeg har erfaret det via træning med 2 partnere hvor jeg er blevet meget stor

wawawewa skrev:Det er det der er problemet han har læst sig til tingene.
Jeg har erfaret det via træning med 2 partnere hvor jeg er blevet meget stor og de ikke vokser.

Vesterling skrev:Det mest effektive ville være en halv omvendt pyramide.

Ioxer skrev:Vesterling skrev:Det mest effektive ville være en halv omvendt pyramide.
hvorfor det?

wawawewa skrev:Jeg træner sammen med en ven og vi er MEGET uenige om hvordan man bliver størst.
min holdning:
Personligt mener jeg det er med meget vægt hvor du øger for hvert sæt du tager, på den måde undergår du også skader.
FEKS. tager jeg 50 kg i bænk som opvarmning så 80 kg og 90 kg også 100 kg hver uge øger jeg med x antal kilo.
Tager primært 3 sæt af 6 rep også med nær max vægt.
min vens holdning:
Min vens mening er at ved at feks tage halvdelen af maks vægt, også tage 12 gentagelser.
så bliver du større end hvis du tager meget vægt på.
Dette mener jeg giver mere udholdenhed og ikke størrelse men kunne godt tænke mig og høre folks meninger og oplevelser.
For jeg har i 2 tilfælde fået bekræftet min teori in real life.
Dog tror jeg også det er individuelt da ingen kroppe er ens.
Men i mit hoved er det jo mere du "sprænger dine muskler"(med meget vægt) jo større bliver de.
Nogen der kan svare på det?

Garik skrev:Hmm. 6-12 reps? Så er jeg åbenbart ikke BB'ere for tiden, når jeg kører Advanced german volume training

Mogensen skrev:Garik skrev:Hmm. 6-12 reps? Så er jeg åbenbart ikke BB'ere for tiden, når jeg kører Advanced german volume training
3 reps! Ha! Giv op - du kommer aldrig til at få noget ud af det!
On a serious note: Trådstarter, du og din ven vil have godt af at læse lidt basis artikler i vores artikel sektion.

Sakin skrev:Ved ik hvor mange af jer der har set "I wanna look like that guy" men han bliver af sin træner, jeff willet, sat til at bruge et program der hedder Max-OT workout, som går ud på at man tager mellem 4-6 reps, hvis man kan tager mere end 6 reps, skal man øge vægten, og hver gang man igen når til det punkt hvor man kan tager flere reps øgere man igen.
Jeff Willet havde selv brugt det system i en evighed af hvad jeg kunne forstå, og han har da klaret sig meget godt

androide skrev:Det sjove ved denne diskussion er at ingen kroppe er ens, hvad der virker for en, virker nødvendigvis ikke for andre, men der er nogen grundlæggende principper man har af erfaring erfaret at det giver mere end andet, måske derfor jeg lige har set en video af kai Green hvor han stopper ham han træner med og siger han skal kører lavere vægte og tænkte mere på udførelsen, i stedet for at cheate og lave forced reps hele tiden. ar så lige læst på muscletech at hvis man skal blive større SKAL man kører til failure, what to believe...

nej med din tilgang til indtagelse af kosten (if) så skal du ikke regne med at blive kaldt bodybuilderGarik skrev:Hmm. 6-12 reps? Så er jeg åbenbart ikke BB'ere for tiden, når jeg kører Advanced german volume training

august skrev:nej med din tilgang til indtagelse af kosten (if) så skal du ikke regne med at blive kaldt bodybuilderGarik skrev:Hmm. 6-12 reps? Så er jeg åbenbart ikke BB'ere for tiden, når jeg kører Advanced german volume training![]()
Mvh august

Garik skrev:august skrev:nej med din tilgang til indtagelse af kosten (if) så skal du ikke regne med at blive kaldt bodybuilderGarik skrev:Hmm. 6-12 reps? Så er jeg åbenbart ikke BB'ere for tiden, når jeg kører Advanced german volume training![]()
Mvh august
Fanger ikke lige, om det faktisk er seriøst?

wawawewa skrev:Kan se der er flere der vil tale ned om min viden(selvfølgelig uden at kende mig) og være kloge i stedet for at komme med noget konstruktivt til spørgsmålet.
DOG har jeg glemt og sige han spiser ca 6-10 gange om dagen + protein shake og div vitaminer osv.
Jeg spiser 3 store solide måltider med ca 1-2 kg kød om dagen.

wawawewa skrev:DOG har jeg glemt og sige han spiser ca 6-10 gange om dagen + protein shake og div vitaminer osv.
wawawewa skrev:Jeg spiser 3 store solide måltider med ca 1-2 kg kød om dagen.

Vesterling skrev:wawawewa skrev:Kan se der er flere der vil tale ned om min viden(selvfølgelig uden at kende mig) og være kloge i stedet for at komme med noget konstruktivt til spørgsmålet.
DOG har jeg glemt og sige han spiser ca 6-10 gange om dagen + protein shake og div vitaminer osv.
Jeg spiser 3 store solide måltider med ca 1-2 kg kød om dagen.
Skulle vi nu ikke liiiiiige ..... Du er jo direkte dum hvis du spiser to kilo kød om dagen det svare nogenlunde 20*20 = 400gram protein. Så prøv igen, tror ikke du har nogen realistisk fornemmelse af hvor meget to kilo kød fylder..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster