Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1265
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1262

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan kommer i over kærestesorger?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Yoo,

Jeg har sgu et spørgsmål - jeg er normalt ikke den mest følsomme fyr der findes, jeg plejer aldrig at være en pivet tøs der spørger andre om råds til de her ting men..

Min kæreste igennem 6 år, ja 6 år og jeg er kun 20.. Så vi startede med at komme sammen da jeg var 14, så jeg har ikke rigtigt prøvet andet hvis man kan sige det sådan, men here goes:

Vores forhold har gået ned af bakke de sidste 4-5 måneder og så her i lørdags vælger min kæreste at foreslå mig en pause, hvilket jeg synes kunne være en god idé eftersom det måske kan redde vores forhold, eller måske ikke! Anyway jeg har pludselig fået nogle indvendinger med det, fordi nu kommer jeg til at tænke over tingene, og jeg kan sgu ikke undvære hende - jeg elsker hende jo!

Tanken om at hun måske finder en anden fyr gør mig sindsyg!
tanken om ikke at vide hvor fanden hun er eller hvad hun laver gør mig sindsyg!

Jeg skrev til hende for at høre ad hvordan det så ud angående fyre, om det var en pause hvor man måtte date andre og alt det andet crap, og hun skrev JA til at det måtte man gerne, og det er jeg satme godt nok negativ over, for det har JEG IKKE TÆNKT MIG, men så spurgte jeg ad om hun havde tænkt sig det, og så skriver hun en lam besked der siger "det må tiden jo vise"...

DET MÅ TIDEN JO VISE? Are you fucking kidding me!!!

Jeg forklare hende så hvor meget hun egentlig betyder for mig og hvor meget hun betyder for mit liv og for min person, og hun skider højt og flot på det!

Jeg kan ikke finde ud af om hun decideret prøver at provokere mig, for hun ér fandeme provokerende! Eksempel: Idag skrev hun lige pludselig.. Jeg håber du får en masse pigevenner som du kan kysse med..

WHAT?!?!?! Jeg spurgte hende hvad hun snakkede om og hva fanden hun mente med det og om hun havde tænkt sig at kysse rundt eller hva (bare for at vise hvad man kan forvente !!), hun skrev at nej det havde hun ikke planer om, men det måtte tiden vise <-- IGEN!

Det er noget sært noget fordi inden jeg går i seng skriver hun: Godnat sov godt, elsker dig

Fedt at give mig falske forhåbninger din lille fucking møg%&%#"#¤ <-- som jeg sagde !! PROVOKERENDE

Problemet ligger i at jeg ikke kan give slip på hende jo, og jeg kan ikke tage mig sammen til en skid, jeg spiser ikke noget, jeg ser bare fjernsyn eller sidder på computeren jeg er trist og pisse nem at irritere -> virkelig nem! Havde jeg da bare haft en boksepude så havde jeg fandeme smadret den!

Problemet er også at hun vil ikke SLÅ OP OG DROPPE KONTAKTEN - hun vil gerne holde pause og så må tiden vise hvad der sker.

Hun skrev til at starte med at det var for at redde os og bla bla bla bla, men nu er det blevet til "det må tiden jo vise"..

Jeg orker ingenting, intet! Låser døren og bare ligger og flader, og de fucking minder (6 år) popper op hele tiden - jeg har ingen anelse om hvordan man takler det! Hun har intet problem i at finde en anden, det ved jeg, og det tror jeg i grunden heller ikke at jeg har, men jeg vil jo være sammen med hende, men stod det til mig, ville jeg gerne bare komme over det!

Det er ikke sådan at jeg ligger og græder - men jeg er bare trist m. feber og sådan..

Nogen der kan komme med fede råd? :)

Hader at lyde som en svag mand - men nogle gange er det vist bare bedst at dele!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vejle

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har prøvet noget lignende, og udfra det vil jeg gøre noget lignende: Ikke være for meget over hende, altså ikke virke jaloux, og heller ikke virke som om, at hun kan få dig tilbage når det lige passer hende. Så ville jeg hellere spille den lidt mere kostbare/ligeglade, så hun altså skal kæmpe for dig, og ikke omvendt. Få hende til at føle som du gør nu.
Det virkede for mig, for i starten følte jeg præcis som dig, og jeg skubbede hende længere væk. Så begyndte jeg at virke kostbar og pludselig vendte det hele sig, og hun kom kravlende tilbage.

Det ihvertfald hvad jeg ville gøre, held og lykke med det.
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

DBP skrev:Har prøvet noget lignende, og udfra det vil jeg gøre noget lignende: Ikke være for meget over hende, altså ikke virke jaloux, og heller ikke virke som om, at hun kan få dig tilbage når det lige passer hende. Så ville jeg hellere spille den lidt mere kostbare/ligeglade, så hun altså skal kæmpe for dig, og ikke omvendt. Få hende til at føle som du gør nu.
Det virkede for mig, for i starten følte jeg præcis som dig, og jeg skubbede hende længere væk. Så begyndte jeg at virke kostbar og pludselig vendte det hele sig, og hun kom kravlende tilbage.

Det ihvertfald hvad jeg ville gøre, held og lykke med det.

Det har jeg godt tænkt på, men det er fanme godt nok svært :) Det KUNNE jo reelt set have den direkte modsatte effekt, men måske man skulle give det den vej alligevel så..

Og tak - hvis hun kommer kravlende tilbage vil jeg fryde mig (indeni ;))

Du skal lave noget sammen med vennerne :hugs: . Spil noget fodbold eller hvad i ellers plejer at gøre. Når du laver noget med vennerne så tænker du ikke på hende, hvorimod når du er alene, så vælter minderne og tankerne frem, og så er det hele bare noget fuck...
Lad være med at kontakte hende, eller svare på hendes beskeder, i et par dage. Hun vil have en pause, så lad hende få det, ellers kan det være at du jager hende længere væk. Vis at du kan undvære hende, så kommer hun tilbage :wink:
Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Ingen logbog

Det har jeg godt tænkt på, men det er fanme godt nok svært :) Det KUNNE jo reelt set have den direkte modsatte effekt, men måske man skulle give det den vej alligevel så..

Ja, det lyder nemlig helt åndsvagt, men jeg er sikker på det altid vil være mere effektivt end det andet alternativ - være over hende.

Det skide svært, men når hun begynder at mærke at du selv "kommer videre" (uden reelt at gøre det) vil hun blive trukket tilbage for ikke at miste dig. Men igen, det er hvad jeg ville gøre :wink:
Brugeravatar

Kukuken skrev:Du skal lave noget sammen med vennerne :hugs: . Spil noget fodbold eller hvad i ellers plejer at gøre. Når du laver noget med vennerne så tænker du ikke på hende, hvorimod når du er alene, så vælter minderne og tankerne frem, og så er det hele bare noget fuck...
Lad være med at kontakte hende, eller svare på hendes beskeder, i et par dage. Hun vil have en pause, så lad hende få det, ellers kan det være at du jager hende længere væk. Vis at du kan undvære hende, så kommer hun tilbage :wink:

Du har måske ret, måske burde jeg lave noget sammen med mine venner... I snakker om omvendt psykologi dig og DBP - det er måske meget smart i grunden..

DBP skrev:

Ja, det lyder nemlig helt åndsvagt, men jeg er sikker på det altid vil være mere effektivt end det andet alternativ - være over hende.

Det skide svært, men når hun begynder at mærke at du selv "kommer videre" (uden reelt at gøre det) vil hun blive trukket tilbage for ikke at miste dig. Men igen, det er hvad jeg ville gøre :wink:

Hmm, det kan jo nok ikke blive værre end det egentligt er, så man kan vel lige så godt kaste sig ud i det! Gode råd so far!

Futureslim skrev:Yoo,

Jeg har sgu et spørgsmål - jeg er normalt ikke den mest følsomme fyr der findes, jeg plejer aldrig at være en pivet tøs der spørger andre om råds til de her ting men..

Min kæreste igennem 6 år, ja 6 år og jeg er kun 20.. Så vi startede med at komme sammen da jeg var 14, så jeg har ikke rigtigt prøvet andet hvis man kan sige det sådan, men here goes:

Vores forhold har gået ned af bakke de sidste 4-5 måneder og så her i lørdags vælger min kæreste at foreslå mig en pause, hvilket jeg synes kunne være en god idé eftersom det måske kan redde vores forhold, eller måske ikke! Anyway jeg har pludselig fået nogle indvendinger med det, fordi nu kommer jeg til at tænke over tingene, og jeg kan sgu ikke undvære hende - jeg elsker hende jo!

Jeg skrev til hende for at høre ad hvordan det så ud angående fyre, om det var en pause hvor man måtte date andre og alt det andet crap, og hun skrev JA til at det måtte man gerne, og det er jeg satme godt nok negativ over, for det har JEG IKKE TÆNKT MIG, men så spurgte jeg ad om hun havde tænkt sig det, og så skriver hun en lam besked der siger "det må tiden jo vise"...

Jeg forklare hende så hvor meget hun egentlig betyder for mig og hvor meget hun betyder for mit liv og for min person, og hun skider højt og flot på det!

Jeg kan ikke finde ud af om hun decideret prøver at provokere mig, for hun ér fandeme provokerende! Eksempel: Idag skrev hun lige pludselig.. Jeg håber du får en masse pigevenner som du kan kysse med..

WHAT?!?!?! Jeg spurgte hende hvad hun snakkede om og hva fanden hun mente med det og om hun havde tænkt sig at kysse rundt eller hva (bare for at vise hvad man kan forvente !!), hun skrev at nej det havde hun ikke planer om, men det måtte tiden vise <-- IGEN!

Det er noget sært noget fordi inden jeg går i seng skriver hun: Godnat sov godt, elsker dig

Fedt at give mig falske forhåbninger din lille fucking møg%&%#"#¤ <-- som jeg sagde !! PROVOKERENDE

Problemet ligger i at jeg ikke kan give slip på hende jo, og jeg kan ikke tage mig sammen til en skid, jeg spiser ikke noget, jeg ser bare fjernsyn eller sidder på computeren jeg er trist og pisse nem at irritere -> virkelig nem! Havde jeg da bare haft en boksepude så havde jeg fandeme smadret den!

Problemet er også at hun vil ikke SLÅ OP OG DROPPE KONTAKTEN - hun vil gerne holde pause og så må tiden vise hvad der sker.

Hun skrev til at starte med at det var for at redde os og bla bla bla bla, men nu er det blevet til "det må tiden jo vise"..

Jeg orker ingenting, intet! Låser døren og bare ligger og flader, og de fucking minder (6 år) popper op hele tiden - jeg har ingen anelse om hvordan man takler det! Hun har intet problem i at finde en anden, det ved jeg, og det tror jeg i grunden heller ikke at jeg har, men jeg vil jo være sammen med hende, men stod det til mig, ville jeg gerne bare komme over det!

Det er ikke sådan at jeg ligger og græder - men jeg er bare trist m. feber og sådan..

Hader at lyde som en svag mand - men nogle gange er det vist bare bedst at dele!

Rebound - REBOUND I TELL YOU
What would Tyler do?
Brugeravatar

Rebound betyder flere ting, kan du uddybe? :)

altså,,, lad hende svede lidt imo. Det er lidt riscy men sig du er med på pausen og sådan, så få hende til at vide at du lever livet, rygter om andre piger alt det crap, så når i kommer sammen igen så vil hun ha' dig endnu mer og er mer bange for at miste dig sådan gjorde jeg..

Altså sandheden var at jeg var ved at bryde sammen, og jeg ik var ude i byen og more mig med piger pga jeg havde nitten på :D
Trænede det væk. Eneste løsning udover at drikke sig stiv.. og alkohol sucks for the body, så det noget lort at starte på.

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Helt enig, tag hende på ordet :)
Brugeravatar

Futureslim skrev:Rebound betyder flere ting, kan du uddybe? :)

Schade skrev:altså,,, lad hende svede lidt imo. Det er lidt riscy men sig du er med på pausen og sådan, så få hende til at vide at du lever livet, rygter om andre piger alt det crap, så når i kommer sammen igen så vil hun ha' dig endnu mer og er mer bange for at miste dig sådan gjorde jeg..

Altså sandheden var at jeg var ved at bryde sammen, og jeg ik var ude i byen og more mig med piger pga jeg havde nitten på :D
Trænede det væk. Eneste løsning udover at drikke sig stiv.. og alkohol sucks for the body, så det noget lort at starte på.

Da min kæreste og jeg holdte en pause på 3 uger, tog jeg den første blondine i byen...
Nyd friheden. Personligt er jeg ikke kæreste-typen, så bare chill. Selvfølgelig er det helveds ubehageligt, men det går over... Plus jeg tænker altid, at hvis man aldrig havde modgang, så ville medgang ikke føltes så godt.

Men hvad du gør, med at skrive til hende... Never do that. Et godt ordsprog, jeg engang hørte: "The one who rules the relationsship, is the one who cares the least".

PS: VI fandt så sammen igen efter 3 uger. Hvis det er jer, som er "meant to be", så skal I nok finde ud af det. Imens: Nyd den fucking frihed... Samme kæreste i 6 år, wuw.
What would Tyler do?
Brugeravatar

Med den opførsel hun viser skal du bare skyde hul i det og sige fuck dig. Hun efterspørger en pause hvor hun gerne vil "test the waters", men leger stadig med dine følelser når hun skriver ting som jeg "Jeg elsker dig" til dig før hun går i seng. Det er sgu da noget værre pis. Hun ved jo hvordan du har det. Hun leger med dig fordi hun ved, at du bare lystrer. Giv igen ved at ignorere hende totalt og/eller sige til hende, at du ikke vil snakke med hende før hun har bestemt så for hvad hun vil FOR GOOD. Hold kæft hvor havde jeg ikke fundet mig i det pis. Lad være at lovre med halen, hun kommer tilbage hvis hun savner dig. Det er hårdt, men sandt.

Moff skrev:Med den opførsel hun viser skal du bare skyde hul i det og sige fuck dig. Hun efterspørger en pause hvor hun gerne vil "test the waters", men leger stadig med dine følelser når hun skriver ting som jeg "Jeg elsker dig" til dig før hun går i seng. Det er sgu da noget værre pis. Hun ved jo hvordan du har det. Hun leger med dig fordi hun ved, at du bare lystrer. Giv igen ved at ignorere hende totalt og/eller sige til hende, at du ikke vil snakke med hende før hun har bestemt så for hvad hun vil FOR GOOD. Hold kæft hvor havde jeg ikke fundet mig i det pis. Lad være at lovre med halen, hun kommer tilbage hvis hun savner dig. Det er hårdt, men sandt.

True that!
What would Tyler do?
Brugeravatar

Jeg giver sgu Moff ret, kunne ikke have sagt det bedre selv, jeg ville have tændt fuldstændig af og glemt hende temmelig hurtigt.

Det der "pause" synes jeg er det værste pjat nogensinde, hun må finde ud af om hun vil noget med dig eller om hun IKKE vil. Sig hun skal bestemme sig og give dig klar besked.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Gør PRÆCIS som DPB siger. Du er stadig forelsket i hende. Hun er sikkert enormt forvirret selv. Ingen tvivl om, at hun stadig har følelser for dig (FUCK 6 ÅR ER LANG TID!!!!), men om hun er villig til at gå ind i et forhold vil tiden vise.
Kommer hun kravlende tilbage, så tror jeg, at hun har været ligeså forvirret som dig, også synes jeg, at i skal fortsætte sammen. Få hende til at indse at i mangler hinanden.
Hvis hun ikke gør, så er jeres tid sammen slut. Det var 6 gode år, også skal du komme videre. For så er hun sku en møg!#?!&#!, også skal du ud og sondere terrænet igen! :dance:
Mål om fremtiden (ubestemt tid):
Bænk; 150 ][ Squat; 200 ][ Dødløft; 200
Vægt (lean) med en højde på 190: 90kg

Geografisk sted: Farum

Træner her: Fitness World Farum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 165.00

Bone-14 skrev:Jeg giver sgu Moff ret, kunne ikke have sagt det bedre selv, jeg ville have tændt fuldstændig af og glemt hende temmelig hurtigt.

Det der "pause" synes jeg er det værste pjat nogensinde, hun må finde ud af om hun vil noget med dig eller om hun IKKE vil. Sig hun skal bestemme sig og give dig klar besked.

Men du kan i grunden ikke vide, om hun er ligeså forvirret som han. Det kunne det godt tyde på med de tvetydige signaler, hun sender. Og en forhastet beslutning efter 6 år ville gudhjælpemig være det dummeste, de kan gøre...

Styrkeliste

Futureslim skrev:Yoo,

Gå i by, drik dig fuld, find en billig kost, knep hende hårdt, optag det, send det i en mail til din "dame", og så skriver du : Jaa, tiden må vise om du kan tilgive mig, men hey, vi holder jo pause :wink:

pointen er: når kostene først snakker om pause og deres menses pis, så er det bare en indpakket og skånsom måde at fortælle manden at de vil videre og søger nye mænd..

Drik dig ud a det den første uge og gi dig selv lov til at sejle hen og tude konstant.. og så bestem dig for at det gør du i 1 uge!.. efter den uge skal du videre..

Find en ny trunte der kan være mere for dig :wink:

minder er jo intet værd hvis i ikke kan sammen nu [-(
nobody is immune to the trials and tribulations of life - Martin Lawrence.

The world is yours, Don't sleep!

The difference between the impossible and the possible lies in a man's determination.
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Dødløft: 220.00

Det at hun skriver det med at hun håber du får en masse pigevenner du kan kysse på, virker for mig som om at hun bare vil provokere dig, som du selv siger. Hun har siddet derhjemme, siddet og tænkt på dig (ligesom du tænker på hende) og været irriteret over at hun ikke ved hvad DU laver og det udløser fra hendes side at hun bliver nødt til at skrive sådan, selvom hun ikke en skid håber du finder nogen at kysse på. Men for at have et eller andet at skrive til dig og få det ud af systemet.

Udover det: Pauser SUCKS DONKEY BALLS! Enten er man sammen eller også er man ikke. Hvis det virker som om der ikke er mere, så crasher det og så finder man sammen igen på et tidspunkt . Det der med pause holder ikke.. for hvad må man? Hvis man ikke må være sammen med andre, så er man jo stadig kærester. Og hvis man gerne må, så er det eddermame et underligt forhold man har.
Hun må beslutte sig én gang for alle. Og hvis hun siger "jamen det ved jeg ikke", så ville jeg sige "Så må vi stoppe det her og se om vi finder sammen igen". Jeg var rigtig meget i tvivl med en kæreste engang, fordi det var også gået ned af bakke og jeg vidste ikke helt om jeg ville eller ej, men jeg sagde til hende at jeg følte det var gået ned af bakke og jeg synes sådan set heller ikke jeg kunne byde hende at have en kæreste der var i tvivl om han gad forholdet, og så måtte vi se hvad fremtiden bragte og stoppede det derfra.

Kan fandme godt forestille mig at det er svært efter 6 år, men du må få hende til at melde ud hvad hun vil. Og som de andre har skrevet, hvis hun vil have pause: Så giv hende pause. Alt det crap med at hun ignorerer dig og så lige pludselig skriver at hun elsker dig, kan du ikke bruge til noget. Jeg tror egentlig at hun vil se om du stadig vil have hende, hun spiller lidt kostbar og ignorerer dig lidt og sidder og venter på du kommer tilbage på den hvide hest med 100 røde roser i hånden, med hornmusik, fanfare og en mase hvide duer..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tregub0502 skrev:Gør PRÆCIS som DPB siger. Du er stadig forelsket i hende. Hun er sikkert enormt forvirret selv. Ingen tvivl om, at hun stadig har følelser for dig (FUCK 6 ÅR ER LANG TID!!!!), men om hun er villig til at gå ind i et forhold vil tiden vise.
Kommer hun kravlende tilbage, så tror jeg, at hun har været ligeså forvirret som dig, også synes jeg, at i skal fortsætte sammen. Få hende til at indse at i mangler hinanden.
Hvis hun ikke gør, så er jeres tid sammen slut. Det var 6 gode år, også skal du komme videre. For så er hun sku en møg!#?!&#!, også skal du ud og sondere terrænet igen! :dance:

Jeg holder helt med her!

Er du hele tiden over hende forsvinder hun för eller siden, så som mange andre siger, lad vär med at kontakt hende, forsög at få tiden til at gå med noget hyggeligt sammen med gutterne.
Det er lettere at håndtere tankerne og minderne når du har fået det lidt på afstand.
retsis ti esool ro ti evoM
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige

Galleri: Vis galleri (2)

Hey allesammen,

Tak for alle inputs indtil videre, det er sgu dejligt med nogle uforpligtende råd...

Det hjalp rent faktisk at skrive om det og ligefrem dele det med andre. Jeg er ikke til det der med at finde en trunte og bare kneppe hende, for... Det er jo ikke hende jeg vil ha' :wink:

Jeg har ikke snakket med hende siden jeg startede tråden - så det er da en start på et projekt jeg snart vil få svaret på.

Og som der også er blevet sagt - kan ikke huske hvem der sagde det :) Men 6 år er lang tid, og bare smide det ud af vinduet ville jeg nok ikke være så vild med hehe... I hvert falde vil jeg lade vær med at være over hende og så må skæbnen afgøre hvad der sker.

I alle har kommet med nogle fede råd indtil videre - tak.

Futureslim skrev:Hey allesammen,

Tak for alle inputs indtil videre, det er sgu dejligt med nogle uforpligtende råd...

Det hjalp rent faktisk at skrive om det og ligefrem dele det med andre. Jeg er ikke til det der med at finde en trunte og bare kneppe hende, for... Det er jo ikke hende jeg vil ha' :wink:

Jeg har ikke snakket med hende siden jeg startede tråden - så det er da en start på et projekt jeg snart vil få svaret på.

Og som der også er blevet sagt - kan ikke huske hvem der sagde det :) Men 6 år er lang tid, og bare smide det ud af vinduet ville jeg nok ikke være så vild med hehe... I hvert falde vil jeg lade vær med at være over hende og så må skæbnen afgøre hvad der sker.

Vi har uden tvivl allesammen väret gennem noget lignende og der findes jo desvärre ikke nogen "patent-lösning"... man må lissom föle sig frem hver eneste gang men du har da fået nogle idéer og tanker om situationen og det virker som om du er på rette vej :)

-Keep smiling sonnyboy :D
retsis ti esool ro ti evoM
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige

Futureslim skrev:Hey allesammen,

Held og lykke, dude..
Og jeg vil da ikke være for genert til at tage æren for at have sagt, at 6 år i et forhold er for lang tid til at drage forhastede konklusioner, der kan ende det.

Styrkeliste

det er jo direkte et "hvad laver du" spørgsmål når hun siger det med at du kan finde dig en masse pigevenner at kysse med :)
hun kan stadig lide dig, og hun er jaloux over alt det du kunne finde på at gøre :)
få hende til at mærke at hun ikke skal pause båndet, men virk samtidig ikke arogant.
Er lige blevet 17, 1,84 høj, vejer 72 kg og har svært ved at tage på, men løfter da fint både squat og BP.
Mål for træning: Høje
Døjer desværre også med en skulderskade :/
"...to the sweat drip down ma' balls, a'wl ya' bitches crawl.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 107.50

Inzire skrev:det er jo direkte et "hvad laver du" spørgsmål når hun siger det med at du kan finde dig en masse pigevenner at kysse med :)
hun kan stadig lide dig, og hun er jaloux over alt det du kunne finde på at gøre :)
få hende til at mærke at hun ikke skal pause båndet, men virk samtidig ikke arogant.

Hvis hun skriver den slags er det helt klart et tegn på interesse, ja. For at hjælpe den interesse på vej er det oftest godt at fremstå som en alphahan, altså ikke komme rendende efter hende, men være lidt afvisende og lade hende arbejde for det.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Det man ikke kan få, har man mest lyst til...

Resten er op til dig
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby

Træner her: Fresh Fitness Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 180.00

Hun spiller et spil. Måske ikke bevidst, men hun spiller et spil.
Alt er efter hendes regler. Pausen, at hun skriver hun elsker dig (så har hun dig som sikkerhed hvis hun skulle fortryde), at hun siger det er fint du er sammen med andre (så kan hun droppe sin egen dårlige samvittighed når hun selv er sammen med et helt fodboldhold).

Hun player dig!

Du skal tage styringen og det gør du ved at finde andre ting at fokusere på, ved at komme videre. Ingen kvinde vil have en mand der er 100% afhængige af dem som du er. Du skal sgu også være nok i dig selv. Arbejd på det og tænk så lidt på hende som muligt, blok hende på msn, smid din computer i havnen og ring ikke til hende. Det er hendes valg, så må hun også komme tilbage når hun er færdig med at pisse på dig og dine følelser. Pause er bullshit. Hun vil bare have et fripas til at være egoist men stadig have dig i snor.

Egoistiske møgtøs
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Har ikke gidet læse hele tråden igennem, men hvorfor fanden ikke bare droppe hende? Ja, lige NU elsker du hende - men om en måned (uden hende), gør du ikke.

Hvis hun opfører sig sådan, ja, så er hun simpelthen ikke det værd. Jeg ville bare tænke "fuck hende", og så komme videre. Selvfølgelig er det svært, men chill med vennerne og træn lidt mere :mrgreen:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Som de andre siger, samt hører Celine Dion og spiller Dota, og whiner til Gud og hver mand :-k
Friends dont let friends LIFT LIGHT
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 205.00

Det er fandeme hårdt nok :?

så kører vi på 25. time uden kontakt... Sorry, men jeg ved tilfældigvis at 5 min. over 4 igår stoppede vi snakken :D Ingen kommentar om den der tak :P

Damn !

Futureslim skrev:Det er fandeme hårdt nok :?

så kører vi på 25. time uden kontakt... Sorry, men jeg ved tilfældigvis at 5 min. over 4 igår stoppede vi snakken :D Ingen kommentar om den der tak :P

Damn !

''livet er en stor lort som du tager en bid af hver dag''... Men derfor behøver man ikk at tælle bidder :)

Det lyder måske cliché-agtigt men du skal bare ud og møde mennesker... Lave noget og få tankerne væk fra hende... Bold og øl med drengene... Byture og den slags... så går der ikk langt tid så har du mødt en ny...

Én ting er sikkert... du får hende ikk igen ved at sidde og whine... Du er nødt til at få styr på dig selv og være en mand (selvtillid er hovedingrediensen)... På den måde viser du hende at du er kommet videre og på den måde møder du en anden

Geografisk sted: København

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 150.00

Næste

Tilbage til Off topic