Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

J_a_y skrev:Med de løft der lugter det lidt af at du ikke har den store træningserfaring. Drop flueknepperiet, løft, æd og sov.

Kidd skrev:J_a_y skrev:Med de løft der lugter det lidt af at du ikke har den store træningserfaring. Drop flueknepperiet, løft, æd og sov.
Når han så spørger ind til hvordan han løfte er det så flueknepperi?
Til OT:
Nogle gange må man erkende at styrke ikke er den samme hver dag, så ja, du kan godt tage noget af. Dog skal man passe på man ikke falder i en dårlig rytme ved ikke at presse sig selv nok.

Gnarl skrev:Hey jeg er ny til bænkpress så tænkte jeg også lig kunne stille et spørgsmål.
Jeg kører lige nu 3x10 reps 3gange om ugen
10x50
10x50
10x50
Kan man godt det? Eller burde man gå ned i reps og sige omkring de 6-8? og så tage 1-2 sæt mere.

Holst. skrev:Kidd skrev:J_a_y skrev:Med de løft der lugter det lidt af at du ikke har den store træningserfaring. Drop flueknepperiet, løft, æd og sov.
Når han så spørger ind til hvordan han løfte er det så flueknepperi?
Til OT:
Nogle gange må man erkende at styrke ikke er den samme hver dag, så ja, du kan godt tage noget af. Dog skal man passe på man ikke falder i en dårlig rytme ved ikke at presse sig selv nok.
Tror måske i misforstår mig lidt?
Mit Spørgsmål er om jeg vil udvikle mest styrke af at Starte med topvægt eller at opbygge mine sæt til et topsæt? eller er det helt lige meget?

Gnarl skrev:Hey jeg er ny til bænkpress så tænkte jeg også lig kunne stille et spørgsmål.
Jeg kører lige nu 3x10 reps 3gange om ugen
10x50
10x50
10x50
Kan man godt det? Eller burde man gå ned i reps og sige omkring de 6-8? og så tage 1-2 sæt mere.

J_a_y skrev:Med de løft der lugter det lidt af at du ikke har den store træningserfaring. Drop flueknepperiet, løft, æd og sov.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

New Dude skrev:J_a_y skrev:Med de løft der lugter det lidt af at du ikke har den store træningserfaring. Drop flueknepperiet, løft, æd og sov.
Så nåede du også kvalificeringen til top10 i stupide posts 2011. Congrats.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster