Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1414
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

I, Bodybuilder

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy must read. lyder for godt til at være sandt, men hvis det er sandt, er det et mirakel :D

"Christian gained 27 pounds of muscle in 6 weeks, and was doing seated overhead presses with 375 pound for 5 cluster reps.

"Sebastien gained 20 pounds of muscle in 8 weeks and added 100 pounds to his front squat, while cutting body fat for the bodybuilding contest.

"Kevin gained 24 pounds of muscle in 8 weeks, while losing 14 pounds of fat and adding 50 pounds to his bench press.

Selvom det lyder helt umuligt, og især fordi det er drugfree, er jeg er så optimistisk at jeg tror på det.

http://tnation.tmuscle.com/free_online_ ... ertrophy_1 forum hvor mændene bag artiklen svarer på spørgsmål.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg er meget skeptisk. Men også meget spændt :) Håber ikke det bliver sådan noget "du bliver nød til at bruge Biotest produkter, ellers får du intet resultat af programmet.."
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

hvis du tror på det er det fordi du er dum eller bare ja, dum.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Nate Green skrev:
Liv92 skrev:Bummer, I can't really afford that stuff... I hope you can still make impressive gains w/o it.

We're pretty sure you'll crash and burn without it. From what I've been told, the program is so demanding that not dialing in peri- and para-workout nutrition would be a huge, costly mistake.

-Nate

Kort sagt: Hvis du ikke køber deres produkt, der koster 90 $ får du intet ud af programmet.

EDIT: Det er fra et spørgsmål på s. 3 i diskussionen
Sidst rettet af Omerta 21. jul 2009, 16:40, rettet i alt 1 gang.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

27 pounds of muscle in 6 weeks, det ville ikke en gang kunne lade sig gøre på krudt :lol:
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

x
Sidst rettet af essensen 21. jul 2009, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Outlandish claims; selvfølgelig har Thibaudeau der har trænet i jeg ved ikke hvor mange år, slappet 27 lbs muskelmasse på, på sølle 6 uger. Det her er åbenlyst er kæmpe PR-stunt da de skal til at launche deres nye produkt: anaconda.

On a sidenote; fuck, Thibaudeau er swole!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

essensen skrev:On a sidenote; fuck, Thibaudeau er swole!

Han har en såå fed fysik i den teaser-film.

Men er nu noget spændt på at se hvad deres Insta-swole-ultra-rapid-mega-hypertrophy bb-åbenbaringer egentlig indebærer.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Enig med de fleste. Tror også bare det er et stunt.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

De har efterhånden lanceret mange produkter hvor tilbagemeldingerne er til at overse..

pletskud er deres gamle MD6, 4adec (syyyg overpris ifht tilsvarende produkter), surge (igen overpris).
Resten er ikke noget folk går amok over. Deres 11T er mere eller mindre fjernet fra siden (alle artikler om det er væk), myostat? Væk.. Jeg kunne blive ved.

De har evnen til at lancere produkter der sparker røv, men der kommer minimum lige så mange værdiløse fra t-nation. Eneste ting der altid er sikkert med biotest er at deres priser er højere end alle andres.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Hahahahaahahahahahahahahhahaahhaahahahaha
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Seth skrev:27 pounds of muscle in 6 weeks, det ville ikke en gang kunne lade sig gøre på krudt :lol:

+1
Brugeravatar

100% PR stunt :lol:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Det er gøgl - ligesom alt andet vedrørende 'wonder-supps'.. Jeg er fast bruger af T-nation, og lærte hurtigt bare at lukke øjnene hver gang der blev lovet x-antal kg muskler..

Kan man se igennem fingrene med dert faktum at siden er sponsoreret af biotest, der naturligvis vil sælge deres gøgl.. ..Så synes jeg at det er en super side, med nogle ret kvikke hoveder i staben.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

LOL. Markedsføringen er jo genial i henblik på en målgruppe bestående af teenagedrenge.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:LOL. Markedsføringen er jo genial i henblik på en målgruppe bestående af teenagedrenge.

Eller folk af sammenlignelig intellligens, hvilket vil sige 95 % af T-nations brugere, skulle man vurdere ud fra tråden på deres forum :<

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00

Fuck et PR-stunt. :)

De siger jo INTET nyt i den artikel - selvom de prøver at få det lyde som om, at de har opfundet lovlige og sunde steroider eller lignende..

Det der anaconda har de desuden kørt frem i lidt tid nu tror jeg. Kan huske en artikel for et halvt års tid siden, hvor en gut interviewede joe defranco og de drenge, og han havde sit "wonderful anaconda" med sig - til stor beundring for defrancos trainees.

Logbog: Ingen logbog

Wopper skrev:Det der anaconda har de desuden kørt frem i lidt tid nu tror jeg. Kan huske en artikel for et halvt års tid siden, hvor en gut interviewede joe defranco og de drenge, og han havde sit "wonderful anaconda" med sig - til stor beundring for defrancos trainees.

Ja, og se hvad han skriver det gjorde for dem:

It's absolutely amazing for recovery. I took it while training at DeFranco's for the Combine and it helped tremendously. We even sent a few bottles to every guy who trained there (4 of them made it to the NFL right after.)

LOLS! Det er bare downright idiotisk at skrive den slags.
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:
Wopper skrev:Det der anaconda har de desuden kørt frem i lidt tid nu tror jeg. Kan huske en artikel for et halvt års tid siden, hvor en gut interviewede joe defranco og de drenge, og han havde sit "wonderful anaconda" med sig - til stor beundring for defrancos trainees.

It's absolutely amazing for recovery. I took it while training at DeFranco's for the Combine and it helped tremendously. We even sent a few bottles to every guy who trained there (4 of them made it to the NFL right after.)

Haha, det værste er sgu, at massevis af folk håber direkte i det kæmpe PR-maskineri, der for enhver med bare en smule basal trænings- og kostviden virker fuldstændig skudt i hovedet. :)

Billede

Wopper skrev:
essensen skrev:

Haha, det værste er sgu, at massevis af folk håber direkte i det kæmpe PR-maskineri, der for enhver med bare en smule basal trænings- og kostviden virker fuldstændig skudt i hovedet. :)

Men enhver med praktisk erfaring ved, at placebo gør en hel del. :)
Ikke at det retfærdiggører produktet, men det kan reelt godt hjælpe folk på det grundlag at de tror på at det hjælper dem.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Bnaz skrev:Men enhver med praktisk erfaring ved, at placebo gør en hel del. :)
Ikke at det retfærdiggører produktet, men det kan reelt godt hjælpe folk på det grundlag at de tror på at det hjælper dem.

Aah..

Mon ikke den rigtige psyke kan bringe en langt længere end placeboeffekten af et eller andet random produkt kan gøre? Jeg føler i hvert fald ikke problemer med at presse mig selv, selvom jeg ikke indtager dyre produkter.

Nu er indholdet i Anaconda jo ganske reelt. Det er ikke noget vidunderprodukt som de lover, men hydrolyseret kassein, kreatin og beta-alanin er de fleste enige i virker.

Så hiver vi da lige en 2 år gammel tråd frem (:

Indholdet er ok, men igen - tjek lige de vanvittige claims de fremfører; det hænger på ingen måde sammen.
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:Så hiver vi da lige en 2 år gammel tråd frem (:

Indholdet er ok, men igen - tjek lige de vanvittige claims de fremfører; det hænger på ingen måde sammen.

Fuldstændig enig. Jeg bruger det dog selv alligevel, produktet er jo udmærket hvis man ser bort fra deres latterlige røverhistorier.

Tank skrev:

Fuldstændig enig. Jeg bruger det dog selv alligevel, produktet er jo udmærket hvis man ser bort fra deres latterlige røverhistorier.

Du er godt klar over, at du betaler helt latterlige overpriser for ganske banale ingredienser?

Langt det meste er virkningsløst placebo-lort. Anbefaler A.Aragons gennemgang af hele 'stacken'. Undskyld, men at hoppe på dén gallej er simpelthen for sucker-agtigt.

Edit: Her er den korte version

Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:
Tank skrev:

Du er godt klar over, at du betaler helt latterlige overpriser for ganske banale ingredienser?

Langt det meste er virkningsløst placebo-lort. Anbefaler A.Aragons gennemgang af hele 'stacken'. Undskyld, men at hoppe på dén gallej er simpelthen for sucker-agtigt.

Jeg ved ikke noget værre end tegnefilm, så den gider jeg ikke at se. Jeg er klar over at det er overpris, men penge har jeg nok af. Men hvad er det der skulle være såkaldt "placebo-lort"? Mig bekendt er produktet udmærket, bare ikke så vidunderligt som de påstår.

Tank skrev:
Jenslyn87 skrev:
Tank skrev:

Jeg ved ikke noget værre end tegnefilm, så den gider jeg ikke at se. Jeg er klar over at det er overpris, men penge har jeg nok af. Men hvad er det der skulle være såkaldt "placebo-lort"? Mig bekendt er produktet udmærket, bare ikke så vidunderligt som de påstår.

I oplysningens navn skal jeg gerne sende dig AA Research Review af november 2009, hvor samtlige produktets indholdsstoffer bliver gennemgået... Du kan evt. sende mig din mail.

Men nej, fx beta-alanin er da fint nok - det vil jeg ikke benægte. Så lidt lødigt kan der findes. Jeg forstår bare ikke, hvorfor du så vælger at smide en halv formue efter noget så 'banalt', men det er da dit valg :wink:
Brugeravatar

Jeg har nu studeret produktet nogenlunde tilbundsgående. Det er også derfor jeg ikke forstår hvad du mener med placebo-lort. Det er ikke hvad de påstår, men ingredienserne er nu reelle nok. Og for mig er det ikke en halv formue men småpenge, så prisen betyder ikke noget.

Gut gut :roll:
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding