Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Straws skrev:Det er din kost du skal lave om. Vil du have din BF% ned på 8% er løb nok ang. træning..
Men du kommer nok til at ligne en med spiseforstyrrelser, hvis du ikke ønsker større muskler og vil helt derned.

Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.

A.L.P.H.A skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
[ironi] Jeg vågnede op en dag, og så sådan ud. Før gainede jeg naturligvis kun 1kg muscle om dagen. Det her trænningshalløj det går jo bare så fandens hurtig. Man kan slet ikke styre det. [/ironi]

Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.

Andars skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
Han må være krudtet ham der. Det kan sku ikke lade sig gøre uden!

WeirdMoose skrev:Andars skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
ikke engang med krudt

Lyngbeck skrev:WeirdMoose skrev:Andars skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
ikke engang med krudt
Han er nok mere fotoshopped end krudtet.. men jarg kænder non som pludzelig er vågnet op og bare er blevt for stor! Det er bare søn for dem

Lyngbeck skrev:A.L.P.H.A skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
[ironi] Jeg vågnede op en dag, og så sådan ud. Før gainede jeg naturligvis kun 1kg muscle om dagen. Det her trænningshalløj det går jo bare så fandens hurtig. Man kan slet ikke styre det. [/ironi]
[seriousbusiness] Følte du at du lignede en lille pitbull? sådan hel buff? [/seriousbusiness]

WeirdMoose skrev:Lyngbeck skrev:WeirdMoose skrev:Andars skrev:Lyngbeck skrev:Hvis du er bange for at ligne det her
Så er du galt på den.
ikke engang med krudt
Han er nok mere fotoshopped end krudtet.. men jarg kænder non som pludzelig er vågnet op og bare er blevt for stor! Det er bare søn for dem
vold photoshoppet vel og mærke

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

SqrenBalje skrev:held og lykke med at få sådan en krop uden krudt + sådan nogle balls med krudt

SqrenBalje skrev:held og lykke med at få sådan en krop uden krudt + sådan nogle balls med krudt
Hvis krudtugler fra BH læser med, skal vi nødigt knuse deres drøm 

Antaz skrev:SqrenBalje skrev:held og lykke med at få sådan en krop uden krudt + sådan nogle balls med krudt
Psssst.. Kodeordet er photoshop, men shhHvis krudtugler fra BH læser med, skal vi nødigt knuse deres drøm

Straws skrev:Antaz skrev:SqrenBalje skrev:held og lykke med at få sådan en krop uden krudt + sådan nogle balls med krudt
Psssst.. Kodeordet er photoshop, men shhHvis krudtugler fra BH læser med, skal vi nødigt knuse deres drøm
Imo halter hans bryst og skuldre lidt.

The Little Kid skrev:Straws skrev:Det er din kost du skal lave om. Vil du have din BF% ned på 8% er løb nok ang. træning..
Men du kommer nok til at ligne en med spiseforstyrrelser, hvis du ikke ønsker større muskler og vil helt derned.
+1
Hvorfor fanden vil du ligne en splejs?

Klund skrev:The Little Kid skrev:Straws skrev:Det er din kost du skal lave om. Vil du have din BF% ned på 8% er løb nok ang. træning..
+1
Vil ikke ligne en splejs. Men hvordan er det smartest at gribe det an - først smide det fedt jeg ønsker at komme af med, eller først opbygge muskel?

Klund skrev:The Little Kid skrev:Straws skrev:Det er din kost du skal lave om. Vil du have din BF% ned på 8% er løb nok ang. træning..
+1
Vil ikke ligne en splejs. Men hvordan er det smartest at gribe det an - først smide det fedt jeg ønsker at komme af med, eller først opbygge muskel?

Klund skrev:Regner med at mit mål er lidt anderledes end de fleste andre herinde.
Jeg er ikke interesseret i større muskler. Jeg vil bare gerne være lean/ripped med den naturlige mængde muskel jeg har på kroppen. Den største årsag til dette er at jeg altid har været lidt for fed efter min egen mening, og altid drømt om at have en krop jeg kunne føle mig godt tilpas i.
Mit mål er at få fedtprocenten ned på 8%.
Har i nogle fifs til hvordan jeg kommer derned. Har aldrig været dernede før jo.
Er det nok at træne et fullbody program 2 gange i ugen, samt motionere 3 gange i ugen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster