Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1508
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1506

Følg bodybuilding.dk på

iPhone 4

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey BB'er!

Jeg går og overvejer at købe den nye Iphone 4, men har hørt nogle rygter om at forbindelsen er rigtigt dårlig. VIl derfor lige høre hvad i synes om den nye Iphone 4 og hvad i synes angående de rygter der har været osv :wink:
Fortsat god sommer!

- Begynderen :P
Sidst rettet af frrgreeen 20. jan 2011, 08:18, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

frrgreeen skrev:Hey BB'er!

Jeg går og overvejer at købe den nye Iphone 4, men har hørt nogle rygter om at forbindelsen er rigtigt dårlig. VIl derfor lige høre hvad i synes om den nye Iphone 4 og hvad i synes angående de rygter der har været osv ;)

Fortsat god sommer!

- Begynderen (:

jeg syntes ikke der er noget galt med forbindelsen :) har andre kammerrater der har en, de siger heller ingenting om forbindelsen :-)
PAIN IS' WEAKNESS LEAVING THE BODY!

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00

Galleri: Vis galleri (5)

Har en del venner, som har en. Der er ingen problemer !
Hvis du er vild med Apple. Skal du ikke holde dig tilbage ;)
Brugeravatar

Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Samme her... Fed telefon :)

Der var rygter om det med signalet i starten.. Men det skulle vist gerne være afkræftet.
Lift until you see God !
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Atletklubben Jyden
Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Det var da en af de bedre reklamer for kinøjsertelefoner jeg har set! Respekt :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Skod kinøjser reklame... Det ik en iphone
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Linket er nu slettet, men jeg lader lige tråden stå - så folk kan diskutere Iphone 4.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 250.00

Har også iPhone 4.
Der ER problemer med venstre hjørne på iPhone 4, hvis man holder hjørnet tæt i håndfladen kan man tydeligt se at signalstyrken bliver forringet. (har afprøvet og bekræftet dette på flere 4'ere) Det er dog ikke noget jeg har bemærket i praksis mere end én gang, hvor jeg ringede fra et sted med dårligt signal fordi jeg kom til at røre hjørnet med en finger.
Sidst rettet af Grumpy 20. jan 2011, 10:47, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Hmm det er sådan at den viser ringere signal styrke, men det vil ikke påvirke styken i virkeligheden.. Ifølge appel
Brugeravatar

Styrkeliste

ckp2906 skrev:Hmm det er sådan at den viser ringere signal styrke, men det vil ikke påvirke styken i virkeligheden.. Ifølge appel

Ja, ifølge Apple.... :-k
Jeg er selv stor Apple fan, men det er tydeligt at de har lavet en fejl på iPhone 4. Udover det er det en helt fantastisk telefon.
Brugeravatar

Moderator

Nders skrev:Har også iPhone 4.
Der ER problemer med venstre hjørne på iPhone 4, hvis man holder hjørnet tæt i håndfladen kan man tydeligt se at signalstyrken bliver forringet. (har afprøvet og bekræftet dette på flere 4'ere) Det er dog ikke noget jeg har bemærket mere end én gang, hvor jeg ringede fra et sted med dårligt signal fordi jeg kom til at røre hjørnet med en finger.

Seriøst?
Det må jeg teste.

Men tror du/i at det bliver rettet op i den nyere iPhone 4? (Den hvide)
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Gør det sikkert.. men som jeg sagde påstår apple at selv om der står det har effekt på signalet burde det ikke påvirke det ud over ikonet i hjørnet..
Brugeravatar

Styrkeliste

Selvfølgelig påvirker det, det. Ellers havde Apple nok heller ikke delt gratis cover/bumper ud til alle deres iPhone 4 kunder.
Brugeravatar

Moderator

Det er kun få steder der er problem med forbindelsen og det er steder med voldsom elendig dækning. Det skal ikke være en grund til ikke at købe den. Den er fantastisk.
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 225.00

Det er en fejl fra apples ingenører - der ER en fejl... Problemet er antennen der kortslutter når der skabes forbindelse mellem de to stykker som "sprækken" i hjørnet adskiller, som fx når man sætter en finger på. Det kan løses vha. omtalte bumper eller et stykke tape...
Huge mistake! #-o Men, omend ikke det største problem for de fleste! Men en skamplet på Apple's CV :^o
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: På toppen af verden

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

Nu har jeg lige prøvet at klemme sammen om venstre hjørne af min iphone 4 og den mistede 1 streg efter 1 minut.. Og det tilskriver jeg egentlig bare almindelig variation i signalstyrken. Jeg har ik oplever signal problemer og dem jeg kender med samme telefon har heller ik opleet noget :)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Nu har jeg lige prøvet at klemme sammen om venstre hjørne af min iphone 4 og den mistede 1 streg efter 1 minut.. Og det tilskriver jeg egentlig bare almindelig variation i signalstyrken. Jeg har ik oplever signal problemer og dem jeg kender med samme telefon har heller ik opleet noget :)

Prøv at gøre det et par gange, det er vigtigt at du slutter helt forbindelse i hjørnet i håndfladen. Jeg har fået et tydeligt udfald på samtlige telefoner jeg har gjort det med.

Har som tidligere beskrevet heller ikke oplevet problemer med det mere end én gang, men ikke destro mindre, er det en reel fejl.
Sidst rettet af Grumpy 20. jan 2011, 17:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Moderator

Nu har jeg lige testet, og kan også få signalet til at forsvinde på min.. Det er en fejl ja.

Dog er det første gang jeg opdager det siden, jeg købte den i september måned, så mener bestemt ikke det er grund til ikke at købe den.
Alt i alt en super lækker telefon, mht design, internetsurfing, sms osv. jeg skal virkelig overbevises hvis jeg skal gå tilbage til en HTC.

Flere af mine venner har dog haft smadret skærmen på deres, ved at tabe den uheldigt, så man går lidt med en frygt hver gang man taber den. Min har dog ikke taget skade, endnu udover lidt mærker på den yderste ramme, og det er på trods af 10+ fald fra mit computerbord i ca 80 centimeters højde.

Er overbevist om at man kan få mere telefon for pengene, ved at vælge HTC eller samsung, men hold kæft hvor er en iphone og dens styresystem bare lækkert :D

Geografisk sted: Esbjerg

Nders skrev:
Dingo skrev:Nu har jeg lige prøvet at klemme sammen om venstre hjørne af min iphone 4 og den mistede 1 streg efter 1 minut.. Og det tilskriver jeg egentlig bare almindelig variation i signalstyrken. Jeg har ik oplever signal problemer og dem jeg kender med samme telefon har heller ik opleet noget :)

Prøv at gøre det et par gange, det er vigtigt at du slutter helt forbindelse i hjørnet i håndfladen. Jeg har fået et tydeligt udfald på samtlige telefoner jeg har gjort det med.

Har som tidligere beskrevet heller ikke oplevet problemer med det mere end én gang, men ikke destro mindre, er det en reel fejl.

Det er rigtigt ja.. men man skal dog godt nok klamre sig til den før det sker.
Jeg har dog ik en eneste gang oplevet problemet ved almindelig brug :)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

frrgreeen skrev:Hey BB'er!

Jeg går og overvejer at købe den nye Iphone 4, men har hørt nogle rygter om at forbindelsen er rigtigt dårlig. VIl derfor lige høre hvad i synes om den nye Iphone 4 og hvad i synes angående de rygter der har været osv :wink:
Fortsat god sommer!

- Begynderen :P

Synes det er en super telefon. Den første iPhone jeg har købt så kan ikke rigtig sammenligne den med de ældre modeller, men jeg har ikke haft signal problemer overhovedet.

Desuden kører apple vidst stadig med deres 60dages returret hvis du ikke er tilfreds med signalet og ellers kan du få et gratis cover som stopper signal problemerne :dance:

Jeg får mig en iPhone 4 imorgen, lørdag eller på mandag. Men der kørere hele tiden rygter om, at der til februar/marts udkommer en ny...? Nogen af jer som kender noget nærmere til det?
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar

Weezy skrev:Jeg får mig en iPhone 4 imorgen, lørdag eller på mandag. Men der kørere hele tiden rygter om, at der til februar/marts udkommer en ny...? Nogen af jer som kender noget nærmere til det?

Mixer du det ikke sammen med rygterne om en ny iPad?! Jeg har ikke set mange rygter om en ny iPhone, mens iPad er næsten dagligt. Den hvide iPhone er ikke engang kommet ud endnu.. så jeg vil ikke tro der kommer noget lige nu.

Du kan altid tjekke her: http://buyersguide.macrumors.com/ - som siger at det snart er tid til en ny :D der kan man bare se..
Brugeravatar

Gaxe skrev:
Weezy skrev:Jeg får mig en iPhone 4 imorgen, lørdag eller på mandag. Men der kørere hele tiden rygter om, at der til februar/marts udkommer en ny...? Nogen af jer som kender noget nærmere til det?

Mixer du det ikke sammen med rygterne om en ny iPad?! Jeg har ikke set mange rygter om en ny iPhone, mens iPad er næsten dagligt. Den hvide iPhone er ikke engang kommet ud endnu.. så jeg vil ikke tro der kommer noget lige nu.

Du kan altid tjekke her: http://buyersguide.macrumors.com/ - som siger at det snart er tid til en ny :D der kan man bare se..

Jeg tror at han snakker om den hvide udgave. Det kan vel ikke passe, at de laver en ny i år?? Altså en iPhone 5.
Brugeravatar

alwin skrev:
Gaxe skrev:

Jeg tror at han snakker om den hvide udgave. Det kan vel ikke passe, at de laver en ny i år?? Altså en iPhone 5.

Jo selvfølgelig kommer der en ny iPhone i år. Ville ikke give meget mening ikke at lancere ny og kraftigere model. Så vil konkurrenten i alt for høj grad løbe med markedsandele.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Ingen tvivl om at der lanceres en ny iPhone i år, men jeg tænkte bare på, om det var så tidligt som allerede i februar/marts? :) Jeg har bare læst nogle rygter om det, rundt omkring på nettet...
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar

Der kommer med stor sandsynlighed en ny iPhone til juni.
Brugeravatar

Moderator

Pis og så har jeg lige købt den her :D
Men ok der er sgu altid børnesygdomme med aådan noget så det er rart nok at vente til tingenenlige har været ude i lidt tid
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online