Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toke2408 skrev:Hej, jeg har overvejet at købe jack3d men nogle siger at det er farligt, og man kan få alvorlige bivirkninger ved det. Men passer det at det er farligt og ulovligt.
Tak på forhånd :-)

Odysseus skrev:Det er ikke farligt og det er ikke ulovligt.
I konkurrenceøjemed vil du teste positivt.
Skidtet fungerer fremragende. Og hvis du vil prøve det, så skal det til at være, da FDA lige har slået ned på alle produkter indeholdende dmaa.

ckp2906 skrev:Odysseus skrev:Det er ikke farligt og det er ikke ulovligt.
Skidtet fungerer fremragende. Og hvis du vil prøve det, så skal det til at være, da FDA lige har slået ned på alle produkter indeholdende dmaa.
Vil det sige at DMAA og DMAE ikke vil være til at købe snart ?
Og hvordan ved du det ikke er farligt ?

hr_bjoern skrev:ckp2906 skrev:Odysseus skrev:Det er ikke farligt og det er ikke ulovligt.
Du kan ikke købe det i Danmark. Det sker selvfølgelig alligevel gennem garage-webshops og privatpersoner, men ikke autoriseret.

toke2408 skrev:Hej, jeg har overvejet at købe jack3d men nogle siger at det er farligt, og man kan få alvorlige bivirkninger ved det. Men passer det at det er farligt og ulovligt.

saskia skrev:toke2408 skrev:Hej, jeg har overvejet at købe jack3d men nogle siger at det er farligt, og man kan få alvorlige bivirkninger ved det. Men passer det at det er farligt og ulovligt.
Når der nu er links til bodylab og de skriver det er så farligt er det fordi de heller vi have du køber deres produkter, du skal ikke høre på folk som siger jack3d er farligt og mange bivirkninger, i USA bliver Jack3d solgt i stor stil og der er absolut ikke flere bivirkninger ved jack3d end der er ved ampifilier eller no xplote, jeg har kørt jack3d siden jeg var 13 ½ og nu er jeg 16 har ikke mærket en eneste bivirkning og du behøver ikke bekymre dig, prøv det og hvis du ikke kan lide der så skal jeg med glæde købe det af dig

ckp2906 skrev:Odysseus skrev:Det er ikke farligt og det er ikke ulovligt.

Sakin skrev:Hehe der kan skam være bivirkninger, du kan få min personlige erfaring![]()
Jeg havde aldrig haft problemer med at være sammen med hvilken fuld tøs jeg nu fandt når jeg havde været i byen, men men men så begynde jeg sku pludselig at ha svært ved at holde feden kørendejeg kunne unden problemer få den op og stå, men den blev hurtig til en halvrå medister
og kunne læse om andre der havde oplevet det samme med jack3d.
Og da jeg så havde holdt mig clean fra jack3d i 2 ugers tid, var det iron pole igen![]()
Det gir et super boost ingen trivel om det, men tøserne kigger altså på en lidt sjov måde når man kun kan præstere rubber duck

clyderedablo skrev:Sakin skrev:Hehe der kan skam være bivirkninger, du kan få min personlige erfaring![]()
Jeg havde aldrig haft problemer med at være sammen med hvilken fuld tøs jeg nu fandt når jeg havde været i byen, men men men så begynde jeg sku pludselig at ha svært ved at holde feden kørendejeg kunne unden problemer få den op og stå, men den blev hurtig til en halvrå medister
Og da jeg så havde holdt mig clean fra jack3d i 2 ugers tid, var det iron pole igen![]()
Det gir et super boost ingen trivel om det, men tøserne kigger altså på en lidt sjov måde når man kun kan præstere rubber duck
Det kaldes præstationsangst. Det kan du ikke give Jack3d skylden for.

Sakin skrev:Hehe der kan skam være bivirkninger, du kan få min personlige erfaring![]()

Muscle Shark skrev:Sakin skrev:Hehe der kan skam være bivirkninger, du kan få min personlige erfaring![]()
Hahaha!! Det dér har sgu intet med Jack3d at gøre, jeg kan godt tage 18 scoops om ugen i perioder, og det der har jeg alligevel aldrig prøvet (heldigvis). :lol:
DMAA forårsager vasokonstriktion, det vil sige det trækker blodkarene sammen, det betyder at man får den såkaldte "stim dick" og potens problemer.
Nogle oplever det, nogle gør ikke, det kommer også meget an på dosen.

Muscle Shark skrev:Sakin skrev:Hehe der kan skam være bivirkninger, du kan få min personlige erfaring![]()
Hahaha!! Det dér har sgu intet med Jack3d at gøre, jeg kan godt tage 18 scoops om ugen i perioder, og det der har jeg alligevel aldrig prøvet (heldigvis).

Goddavmeddig skrev:Goddag, har selv prøvet jack3d' og bruger det stadigvæk, dog, kan det give forfærdelige kramper i hele mave partiet, og vi taler om du ikke kan holde det ud.. Derimod mister du appetitten voldsomt, og du kan blive virkelig deprimeret af produktet... Du ser negativt på alt, er ked af det, alle omkring dig gør noget galt, du er sur på alle... Men ellers er det helt fint

MFL skrev:Goddavmeddig skrev:Goddag, har selv prøvet jack3d' og bruger det stadigvæk, dog, kan det give forfærdelige kramper i hele mave partiet, og vi taler om du ikke kan holde det ud.. Derimod mister du appetitten voldsomt, og du kan blive virkelig deprimeret af produktet... Du ser negativt på alt, er ked af det, alle omkring dig gør noget galt, du er sur på alle... Men ellers er det helt fint
Tror du ikke der er andre ting der påvirker dig end Jack3d? Jeg har prøvet produktet utallige gange uden nogen bivirkninger.

Bone-14 skrev:Det lyder da bare som klassiske stimulans bivirkninger? Hvorfor skulle det ikke være DMAA'en når det faktisk er en semi-hård stimulans?
Folk reagere forskelligt. Jeg er enig i at man virkelig kan mærke det smadrer appetitten og nogen af bivirkningerne mindede om dem man oplever på amfetamin, dog i mildere grad, men de er tilstede.
Jeg prøvede det kun en enkel gang heldigvis.

SienZ skrev:MFL skrev:Goddavmeddig skrev:Goddag, har selv prøvet jack3d' og bruger det stadigvæk, dog, kan det give forfærdelige kramper i hele mave partiet, og vi taler om du ikke kan holde det ud.. Derimod mister du appetitten voldsomt, og du kan blive virkelig deprimeret af produktet... Du ser negativt på alt, er ked af det, alle omkring dig gør noget galt, du er sur på alle... Men ellers er det helt fint
Tror du ikke der er andre ting der påvirker dig end Jack3d? Jeg har prøvet produktet utallige gange uden nogen bivirkninger.
Jeg kan nikke genkendene til Goddavmeddig's beskrivelse, med undtagelse af krampen. Jeg følte mig sur på alle, jeg ville bare være for mig selv, jeg ville bare sidde på mit værelse, alt var kedeligt, og generelt bare i rigtig dårligt humør. Du er ikke sulten, og har slet ikke lyst til mad. Sådan kender jeg flere som har det. Det må vidne lidt om at det er et skrapt produkt, og jeg vil bestemt ikke anbefale det.
Mvh, en ex-Jack3D bruger.

Odysseus skrev:SienZ skrev:MFL skrev:Goddavmeddig skrev:Goddag, har selv prøvet jack3d' og bruger det stadigvæk, dog, kan det give forfærdelige kramper i hele mave partiet, og vi taler om du ikke kan holde det ud.. Derimod mister du appetitten voldsomt, og du kan blive virkelig deprimeret af produktet... Du ser negativt på alt, er ked af det, alle omkring dig gør noget galt, du er sur på alle... Men ellers er det helt fint
Jeg kan nikke genkendene til Goddavmeddig's beskrivelse, med undtagelse af krampen. Jeg følte mig sur på alle, jeg ville bare være for mig selv, jeg ville bare sidde på mit værelse, alt var kedeligt, og generelt bare i rigtig dårligt humør. Du er ikke sulten, og har slet ikke lyst til mad. Sådan kender jeg flere som har det. Det må vidne lidt om at det er et skrapt produkt, og jeg vil bestemt ikke anbefale det.
Mvh, en ex-Jack3D bruger.
Hold da op! Tror i ikke lidt, at der er tale om placebo her? For det lyder virkelig voldsomt i min verden!
Omvendt kan jeg godt nikke genkendende til stim-dick! Den ser dælme ikke imponerende ud efter træning, det er helt sikkert, men potensproblemer kan jeg dog ikke nikke genkendende til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster