Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mapsen skrev:Tag dig dog samnen.

icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)

Jmt skrev:icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)
Du får ikke meget ud af det, hvis du ikke i forvejen har nogenlunde styr på din kost.
Læs det link, jeg gav dig.
icopy skrev:Jmt skrev:icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)
Du får ikke meget ud af det, hvis du ikke i forvejen har nogenlunde styr på din kost.
Den er lidt ubrugeligt, da der står jeg skal ligge i kalorieoverskud, hvilket jeg ikke har tænkt mig at gøre.
Men tak ellers :-)

Vasquez skrev:icopy skrev:Jmt skrev:icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)
Den er lidt ubrugeligt, da der står jeg skal ligge i kalorieoverskud, hvilket jeg ikke har tænkt mig at gøre.
Hvordan vil du så tabe dig?
icopy skrev:Vasquez skrev:icopy skrev:Jmt skrev:icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)
Hvordan vil du så tabe dig?
Hvis man skal tabe sig, skal man jo være i kalorieunderskud. Dvs spise mindre end man forbrænder. Ergo går det jo ikke at jeg addere 500 kcal til min nuværende kost, idet jeg så bare vil tage endnu mere på.

icopy skrev:Jmt skrev:icopy skrev:Det kan være svært at tage sig sammen. Har prøvet at bestille noget protein pulver, som kan gavne mig før eller efter trænning. Håber at sådan en kan stille min sult til aftensmad, det er nok dér at jeg synder mest. ;-)

tro mig.. men men, - det er heller ikke nødvendigt- det som er afgørende er hvor meget sukker du indtager, hvis det skal forklares let. Du kan fx godt tage på hvis du ligger i et underskud i kalorier, hvis det fx spiser slik for det antal kalorier, - hvis du derimod spiser lavt sukkerindholdige, men med mange fibre, kan du godt spise flere kalorier men stadig tabe dig. 

sara nyholm skrev:Jeg vil anbefale dig at lade være med at tælle kalorier! det vil følge dig resten af livet når du lige pludselig ved hvad der er i alt!

sara nyholm skrev:Du kan fx godt tage på hvis du ligger i et underskud i kalorier, hvis det fx spiser slik for det antal kalorier, - hvis du derimod spiser lavt sukkerindholdige, men med mange fibre, kan du godt spise flere kalorier men stadig tabe dig.

Du kan fx godt tage på hvis du ligger i et underskud i kalorier, hvis det fx spiser slik for det antal kalorier, - hvis du derimod spiser lavt sukkerindholdige, men med mange fibre, kan du godt spise flere kalorier men stadig tabe dig.

Jmt skrev:Du kan fx godt tage på hvis du ligger i et underskud i kalorier, hvis det fx spiser slik for det antal kalorier, - hvis du derimod spiser lavt sukkerindholdige, men med mange fibre, kan du godt spise flere kalorier men stadig tabe dig.
Nej. Et ligevægtsindtag er et ligevægtsindtag. Ligger du under det, er det ligemeget om du lever af slik, rugbrød eller smør

Stener skrev:Får nok meget hate for den her og det skyldes nok at jeg altid har smidt fedt hurtigt når jeg ville:
Men jeg kan simpelthen ikke se det svære i at tabe sig.
at tabe sig er jo bare at lade være at spise alt det lort og i mindre mængder.
Træningen er/kan være den samme
at tage på derimod handler bare om så meget ekstra, hvor man faktiske skal gøre noget. Alt det ekstra mad man skal spise og det er fandme svært altid at skulle skaffe i en travl dag, medmindre man sætter sig ned og planlægger grundigt. Især hvis du vil undgå at vælge det forkerte.
Måske er det uden sammenligning, men har fandme mere ondt over for en person, som er tynd og gerne vil tage på, end en tyk person der skal tabe sig.
Forudsat man i begge tilfælde får sine proteiner..

icopy skrev:Hey alle..
Jeg har fået lidt for meget på sidebenene, og jeg vil rigtig gerne tabe mig - samtidigt med styrketræning selvfølgelig.
Men jeg har det bare sådan at jeg ikke magter til at begynde at tælle kalorier, jeg gider simpelhen ikke - jeg går på gymnasiet, og samtidigt med at ens mor også tit laver maden.
Nogen har nogen tips til hvordan man kan strukture en OK kostplan. Aftensmaden kan ikke ændres, men jeg sørger for at spise magert kød, tonsvis af grøntsager og næsten intet kulhydrat.
Jeg mangler bare inspiration til morgenmad, frokost og vigtigst af alt, mellemmåltiderne.

Stener skrev:Får nok meget hate for den her og det skyldes nok at jeg altid har smidt fedt hurtigt når jeg ville:
Men jeg kan simpelthen ikke se det svære i at tabe sig.
at tabe sig er jo bare at lade være at spise alt det lort og i mindre mængder.
Træningen er/kan være den samme
at tage på derimod handler bare om så meget ekstra, hvor man faktiske skal gøre noget. Alt det ekstra mad man skal spise og det er fandme svært altid at skulle skaffe i en travl dag, medmindre man sætter sig ned og planlægger grundigt. Især hvis du vil undgå at vælge det forkerte.
Måske er det uden sammenligning, men har fandme mere ondt over for en person, som er tynd og gerne vil tage på, end en tyk person der skal tabe sig.
Forudsat man i begge tilfælde får sine proteiner..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster