Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Jøben skrev:Regner også med at vi snart skal se Ying og Casper konkurrere over en 1 kilos.

Casper.S skrev:Jøben skrev:Regner også med at vi snart skal se Ying og Casper konkurrere over en 1 kilos.
I'd love to

ALV skrev:Jøben!!! Danmarks ukronede pølseslugerkonge.
ALV skrev:laver du så pølsenummeret på sidekanten? så tager jeg billeder.

ØbroMorten skrev:ALV skrev:Jøben!!! Danmarks ukronede pølseslugerkonge.ALV skrev:laver du så pølsenummeret på sidekanten? så tager jeg billeder.
Er det kun mig der kan se noget mærkeligt i det her?? Der sker nogle sære ting i LVK

Casper.S skrev:ØbroMorten skrev:ALV skrev:Jøben!!! Danmarks ukronede pølseslugerkonge.ALV skrev:laver du så pølsenummeret på sidekanten? så tager jeg billeder.
Er det kun mig der kan se noget mærkeligt i det her?? Der sker nogle sære ting i LVK
Du må gerne besøge os

ALV skrev:frækt billede. Er det sådan man kommer op på dit niveau, ved den form for træning?

Casper.S skrev:Jeg håber at det var modbydeligt hårdt at lave 16 reps i Squat. Så hårdt at pølserne kom op igen

Jøben skrev:Er efterhånden imponeret over SLVs og ALVs indsats for at få udbredt rygtet om mit talent

Casper.S skrev:Jøben skrev:Er efterhånden imponeret over SLVs og ALVs indsats for at få udbredt rygtet om mit talent
Det er jo ikke et rygte?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster