Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sandman skrev:MC, jeg forlanger at du læser mit første indlæg igen![]()
Lave det selv? Hvordan?

Biiver skrev:Come on MC - læs nu hvad der står![]()
NÅR de er på tilbud i Netto koster de 15 kr., men der har ikke været et sådant tilbud i Netto i lang tid.
Sandman skrev:Leder efter 10-20 glas økologisk jordnøddesmør nemlig, det er på tilbud i netto til tider, men der har ikke været noget i lang tid..
Sandman skrev:Jeg har fundet lidt, 350g til 30kr, ikke billigt, netto sælger det på tilbud til 15kr for 350gram..

Sandman skrev:Flueknepperi MC, lad det nu ligge, andre forstår jo fint hvad jeg mener![]()
Jeg laver lige research på hvordan jeg selv kan fremstille det

Sandman skrev:Flueknepperi MC, lad det nu ligge, andre forstår jo fint hvad jeg mener![]()
Jeg laver lige research på hvordan jeg selv kan fremstille det

Cruse skrev:De koster 10kr i vores netto, og vi har dem RET ofte. Så en så sent som i dag, dog kun creamy tilbage.. Den er også bedre end den med klumper i! EEEEK

MC skrev:Cruse skrev:De koster 10kr i vores netto, og vi har dem RET ofte. Så en så sent som i dag, dog kun creamy tilbage.. Den er også bedre end den med klumper i! EEEEK
Hvordan fanden ser de bøtter ud?? kan simpelthen ikke finde dem

Cruse skrev:MC skrev:Cruse skrev:De koster 10kr i vores netto, og vi har dem RET ofte. Så en så sent som i dag, dog kun creamy tilbage.. Den er også bedre end den med klumper i! EEEEK
De er både med rød og blå etiketter, og så er indholdet self brunt.. Låget er btw også rødt elelr blåt..
De er på spotbordene, altså de borde med de midlertidligevarer!

MC skrev:Cruse skrev:MC skrev:Cruse skrev:De koster 10kr i vores netto, og vi har dem RET ofte. Så en så sent som i dag, dog kun creamy tilbage.. Den er også bedre end den med klumper i! EEEEK
De er både med rød og blå etiketter, og så er indholdet self brunt.. Låget er btw også rødt elelr blåt..
Okay, hvis det er spotvarer har min netto dem sku nok ikke - ihvertfald ikke pt.
Har de ikke en fast plads, f.eks. blandt pålæg e.l?

Cruse skrev:MC skrev:Cruse skrev:MC skrev:Cruse skrev:De koster 10kr i vores netto, og vi har dem RET ofte. Så en så sent som i dag, dog kun creamy tilbage.. Den er også bedre end den med klumper i! EEEEK
Okay, hvis det er spotvarer har min netto dem sku nok ikke - ihvertfald ikke pt.
Har de ikke en fast plads, f.eks. blandt pålæg e.l?
Alle netto har spotvarer medmindre det er en døgnnetto.
(Man kan godt hører jeg arbejder der)
kig på foodbordene..

wg skrev:Hvad indeholder jordnøddesmør (kcal, protein osv.)? har kigget over alt på google

Nogengange kan man undre sig over de ting de putter. Palmeolie? Godtnok er det billigt, men palmeolie?Netto's:
Peanuts
Palmeolie
Sukker
Salt
Div. e-numre

David T skrev:Skulle jordnøddesmør være sundt eller? Har godt nok hørt (fra t-nation) at peanut butter skulle være forholdsvis sundt. Men det er måske mere hvis man sammenligner det med Nutella??
Er den fra Kvickly den sundeste man kan få i DK's supermarkeder?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster