Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Friche skrev:Jeg slettede det med doserne selvom jeg godt ved det ikke er decideret vejledning, men stor respekt for at du ikke lægger skjul på det![]()
Held og lykke med at nå målet, det bliver spændende at følge

Fontana skrev:Bookmarked. Bliver spændende at se hvad det fører til!
Pas nu på dig selv unge mand. Man kan nemt foretage nogle valg i livet når man er 18 år man kommer til at fortryde senere.

biggerisbetter skrev:Fontana skrev:Bookmarked. Bliver spændende at se hvad det fører til!
Pas nu på dig selv unge mand. Man kan nemt foretage nogle valg i livet når man er 18 år man kommer til at fortryde senere.
jamen tusind tak :-)
prøver selvfølgelig at gøre det så uskadeligt som muligt, for taget blodprøve osv ved min læge så jeg kan holde styr på hvad jeg gør ved mig selv og min krop :-)

Bone-14 skrev:Har du tænkt dig at cutte med juice? Bør du ikke bruge test til at blive større? Blast/cruise? Eller har du tænkt dig at køre kur og så holde 6 måneder mellem hver kur?
Held og lykke med PCT crashed og clomid depressionen der følger med hvis du vælger on/off metoden.

hvis du cutte med juice, er du rimelig 100% på ikke at miste noget masse + du kan faktisk gaine muskler sammentidig med fedtet flyver af dig.

Bone-14 skrev:hvis du cutte med juice, er du rimelig 100% på ikke at miste noget masse + du kan faktisk gaine muskler sammentidig med fedtet flyver af dig.
Det er rigtigt, men har langt mere effektivt "nutrient partitioning" på test, men ikke nok til at retfærdiggøre til at bruge store mængde test til at cutte på. Cut først, og så bulk med test, få det meste ud af det.
Det er almen viden om brugen af steroider det her, det virker ikke synderligt som om du har læst ret meget op på hvornår man bruger hvad. En hver erfaren bruger vil give mig ret i det er dumt at sidde og cutte på din første kur.
Man bruger normalt test i langt mindre mængdef sammen med anavar og primo til at cutte med.

)

Friche skrev:Jeg slettede det med doserne selvom jeg godt ved det ikke er decideret vejledning, men stor respekt for at du ikke lægger skjul på det![]()

Grumpy skrev:Friche skrev:Jeg slettede det med doserne selvom jeg godt ved det ikke er decideret vejledning, men stor respekt for at du ikke lægger skjul på det![]()
Hej biggerisbetter
Jeg har fjernet lidt tekst om doser. Jeg vil derfor lige minde dig om ovenstående.

TheCzech skrev:Skal vi ikke have nogle løft i loggen?
eller vent har aldrig ku huske en skid så lgie meget 

biggerisbetter skrev:TheCzech skrev:Skal vi ikke have nogle løft i loggen?
Det kan du tro![]()
skal bare have fundet en smart måde at notere dem på under træning, jeg husker som en 3 årig. det må være de roids det er sku ik sundt for mig![]()
nogle der kender en smart mårde, skal gerne kunne klares på mellem 30-45 sek jeg er holder virkelig korte pauser, kan sagten nå og komme mig helt på det tiden

philip15 skrev:Nu ved jeg ikke hvor mange øvelser set og bla bla du køre men jeg husker næsten alt af min træning, du skal bare noter vægten i hovedet under træningen så sidder det der hvis du lige bruger et minut på at tænke

Jmt skrev:Man burde vel nok følge med her.

Evald skrev:biggerisbetter skrev:TheCzech skrev:Skal vi ikke have nogle løft i loggen?
Det kan du tro![]()
skal bare have fundet en smart måde at notere dem på under træning, jeg husker som en 3 årig. det må være de roids det er sku ik sundt for mig![]()
nogle der kender en smart mårde, skal gerne kunne klares på mellem 30-45 sek jeg er holder virkelig korte pauser, kan sagten nå og komme mig helt på det tiden
En notesbog og en kuglepen, så er du godt kørende.

Jeg kan dog godt være bekymret over at en 18-årig siger han er 'nødt' til at gøre det. Hvordan ved man som 18-årig at man ikk kan opnå det naturligt?

TheCzech skrev:Jeg kan dog godt være bekymret over at en 18-årig siger han er 'nødt' til at gøre det. Hvordan ved man som 18-årig at man ikk kan opnå det naturligt?
Hvis målet er at nå til tops indenfor bodybuilding, uanset om det er nationalt eller internationalt, så giver det vel sig selv - uanset alder.

TheCzech skrev:Jeg kan dog godt være bekymret over at en 18-årig siger han er 'nødt' til at gøre det. Hvordan ved man som 18-årig at man ikk kan opnå det naturligt?
Hvis målet er at nå til tops indenfor bodybuilding, uanset om det er nationalt eller internationalt, så giver det vel sig selv - uanset alder.

FreezY skrev:Fordi jeg selv har været der. Så det er i hvert fald ikk lige så udbredt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster