Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kvaaen skrev:Hej alle,
Nu er det jo heldigvis snart jul :-) Så tænkte det kunne være sjovt at starte en tråd med julegave idéer til kæresten.
Jeg kan godt lægge ud, et års abonnement til Woman eller et andet magasin.

kvaaen skrev:... et års abonnement til Woman eller et andet magasin.

Marcc7 skrev:Overvejer at købe hende en ny støvsuger.

Dulli skrev:Hvis man som mig, stort set ikke har andet end kvinder i ens familie, OG studerende, så er vaiva.dk altså et klasse sted, til nogle billige julegaver
](./images/smilies/wallbash.gif)

wyzz skrev:Regner med noget overnatning nede i Berlin eller noget spaophold, bare i en weekend :-)

Chilli skrev:Fik engang en ring jeg havde sukket efter.. Og efter bedste film-stil var den lagt i en æske chokolade, så det lignede jeg bare fik chokolade <3.
Har selv givet en ølsmagning som han kunne bruge med hvem han nu ville, og et gavekort til noget madkurv fra et lille spisested, som vi skulle hygge med sammen.

Marcc7 skrev:Overvejer at købe hende en ny støvsuger.

BloodJunkie skrev:Min kæreste får en ny dyne, da hun mangler en.

august skrev:BloodJunkie skrev:Min kæreste får en ny dyne, da hun mangler en.
Lad være at købe sådan en bred dele dyne på 140 cm, det er et helvede da man ligger så tæt, får man næsten aldrig sovet![]()
Mvh august

BloodJunkie skrev:august skrev:BloodJunkie skrev:Min kæreste får en ny dyne, da hun mangler en.
Lad være at købe sådan en bred dele dyne på 140 cm, det er et helvede da man ligger så tæt, får man næsten aldrig sovet![]()
Mvh august
Det kunne jeg aldrig finde på, det med at sove i armene på hinanden er noget værre lort

Pallen skrev:BloodJunkie skrev:august skrev:BloodJunkie skrev:Min kæreste får en ny dyne, da hun mangler en.
Mvh august
Det kunne jeg aldrig finde på, det med at sove i armene på hinanden er noget værre lort
HØRT!!!
Jeg er også en af dem der hvert år er helt blank, og det ender altid med et form for smykke e.l. Hun er (desværre) for flink til at bytte dem hvis ikke synes om dem..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster