Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Herhjemme er grænsen 23. Altså man skal være under 23 for at stille op i junior.SimonJ skrev:Ikke fordi jeg har planer om at stille op, men hvad er alders grænsen for junior?

EL ULTIMO skrev:Den er helt sikkert i fjernet... tror bare ik der er tilmeldt nogen i denne kategori... det er der nemli ofte ikke!
Mht. aldersgrænse så er det op til 23 år.

Boc'en skrev:EL ULTIMO skrev:Den er helt sikkert i fjernet... tror bare ik der er tilmeldt nogen i denne kategori... det er der nemli ofte ikke!
Den er ikke fjernet i år....der skulle eftersigende være et par deltagere til den, ihvertfald i følge Stellan.
Men det undrer mig også, at DBFF ikke har gjort mere for at promovere Junior Bodybuilding. Det håber jeg de gør bedre til næste år.
Og så undrer det mig, at ingen af dem, som eftersigende skal stille op, er herinde på bb.dk?! Jeg menes da ihvertfald ikke at have læst om nogle, som overvejer denne kategori???

powerstudio skrev:Boc'en skrev:EL ULTIMO skrev:Den er helt sikkert i fjernet... tror bare ik der er tilmeldt nogen i denne kategori... det er der nemli ofte ikke!
Den er ikke fjernet i år....der skulle eftersigende være et par deltagere til den, ihvertfald i følge Stellan.
Men det undrer mig også, at DBFF ikke har gjort mere for at promovere Junior Bodybuilding. Det håber jeg de gør bedre til næste år.
Og så undrer det mig, at ingen af dem, som eftersigende skal stille op, er herinde på bb.dk?! Jeg menes da ihvertfald ikke at have læst om nogle, som overvejer denne kategori???
Hej Boc.
Vi har en atlet tilmeldt junior her fra PowerStudio.
Ved også der kommer en mere,så der skal nok være nogle unge du kan sammenligne med![]()
PS

Boc'en skrev:Er der nogle som allerede ved nu, at de har tænkt på at stille op??

schulz skrev:Boc'en skrev:Er der nogle som allerede ved nu, at de har tænkt på at stille op??
Jeg stiller op næste år regner jeg med, hvis jeg når at blive klar :)

Boc'en skrev:schulz skrev:Boc'en skrev:Er der nogle som allerede ved nu, at de har tænkt på at stille op??
Jeg stiller op næste år regner jeg med, hvis jeg når at blive klar :)
Du er sku da allerede klar nu Schulz...imponerende form =D>

Boc'en skrev:powerstudio skrev:Boc'en skrev:EL ULTIMO skrev:Den er helt sikkert i fjernet... tror bare ik der er tilmeldt nogen i denne kategori... det er der nemli ofte ikke!
Hej Boc.
Ved også der kommer en mere,så der skal nok være nogle unge du kan sammenligne med![]()
PS
Det lyder super....er de tilmeldt i år eller næste år?? Det er først næste år jeg planlægger at stille op nemlig. Men få dem da lige til at lave en profil herinde, så vi kan følge med i træningen og se hvem de er...!!!

powerstudio skrev:Boc'en skrev:powerstudio skrev:Boc'en skrev:EL ULTIMO skrev:Den er helt sikkert i fjernet... tror bare ik der er tilmeldt nogen i denne kategori... det er der nemli ofte ikke!
Hej Boc.
Ved også der kommer en mere,så der skal nok være nogle unge du kan sammenligne med :wink:
PS
Det lyder super....er de tilmeldt i år eller næste år?? Det er først næste år jeg planlægger at stille op nemlig. Men få dem da lige til at lave en profil herinde, så vi kan følge med i træningen og se hvem de er...!!!
Adam er tilmeldt i år. Til næste år har vi 2-4 atleter..kun i junior!!
Hvis i her indefra også stiller op ku´det ende med at junior klassen blev den største :shock:
PS
Jeg kan smide et par ældre billeder fra Adam trænede arme med Thomas Stellander.

Jep det er mig i den sorte powerstudio trøje. er født 85Boc'en skrev:Går ud fra at Adam er i den sorte t-shirt...damn, Giant =D>
Hvor gammel er du?

Satme massiv afen gut på 22 år. Kan du ikke lige smide et par billeder ind hvor du viser hvad der gemmer sig under t shirten ?powerstudio skrev:født marts 1985 vh Adam k

Brutalis_81 skrev:Satme massiv afen gut på 22 år. Kan du ikke lige smide et par billeder ind hvor du viser hvad der gemmer sig under t shirten ?powerstudio skrev:født marts 1985 vh Adam k

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster