Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Denumotiveret skrev:Kæresten er perfekt, men det andet presser for meget på, til at jeg kan koncentrere mig om et fast forhold. Er det normalt at ville

Det lyder ikke som om du har det sindssygt godt i dit forhold, men det er kun dig selv der ved om du bør være single eller i forhold.. Husk på at der er fordele og ulemper ved begge dele 

Rubisco skrev:Jeg er lige kommet ud af et 3,5 år langt forhold, og følte, ligesom dig, at jeg fik tilbud fra højre og venstre og det var nederen at skulle takke nej hver gang. Nu er jeg så blevet single og ærlig talt - jeg troede jeg ville feste og hore hver eneste weekend, men det sker sgu ikke rigtigt!
Nogen gange tror jeg at den der myte om, at kvinder ved hvornår man har kæreste på og føler at det er en udfordring, og derfor gerne vil score én, er sand...
Anyway, overvej om du virkelig ville have det så meget federe som singleDet lyder ikke som om du har det sindssygt godt i dit forhold, men det er kun dig selv der ved om du bør være single eller i forhold.. Husk på at der er fordele og ulemper ved begge dele

Mussetrussen skrev:Når du har valgt A har du også fravalgt B. Og C og D og E. Det gælder tøsebørn, uddannelse, hvilken by du bor i, hvilket job du har og så fremdeles. Det er det der kaldes et grundvilkår i tilværelsen. At vælge er en bitch. Der er store filosoffer der har brugt lang tid på, at finde frem til hvad fanden man stiller op med det dilemma. Kierkegaard skrev:
Gift Dig, Du vil fortryde det; gift Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; gift Dig eller gift Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du gifter Dig, eller Du ikke gifter Dig, Du fortryder begge Dele. Lee ad Verdens Daarskaber, Du vil fortryde det; græd over dem, Du vil ogsaa fortryde det; lee ad Verdens Daarskaber eller græd over dem, Du vil fortryde begge Dele; enten Du leer ad Verdens Daarskaber, eller Du græder over dem, Du fortryder begge Dele. Troe en Pige, Du vil fortryde det; troe hende ikke, Du vil ogsaa fortryde det; troe en Pige eller troe hende ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du troer en Pige eller Du ikke troer hende, Du vil fortryde begge Dele. Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele. Dette, mine Herrer, er Indbegrebet af al Leve-Viisdom
Han var lidt omstændelig ham Kierkegaard. Men altså, sådan er det.
Kierkegaard skelnede f.eks. mellem etikere og æstetikere. Etikeren ville sige:
Grundlæggende er det jo samhørigheden; det man opbygger sammen; det man har oplevet sammen af godt og skidt; det at man holder den anden ud når han/hun er urimelig og morgengrim; det at man er der for hinanden anden uanset hvad; det at der er brug for én; det at man elsker den anden. Det er det som er det værdifulde ved et forhold. Det er det de fleste ønsker og leder efter her i verden. Og det får man ikke ved at gå lige så snart nyhedsværdien aftager, eller det bliver lidt svært og hverdagsagtigt eller en anden tøs lokker med søde billeder. Det får man kun igennem gentagelsen. Ved at vælge det samme. Ved at vælge, at man vil være en person, som er tro og holder fast og kæmper gennem ild og vand.
Æstetikeren derimod vil hellere det nye hele tiden. Det spændende. En ny tissekone. Nye læber. Nye dufte. Nye bryster. En anden personlighed. Nyt nyt nyt. Nye oplevelser med nye kvinder.
Hvad du dybest set har mest lyst til, og om du er mest etiker eller æstetiker ved du vel kun selv

Mussetrussen skrev:..... tissekone........bryster.....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster