Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1504
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1502

Følg bodybuilding.dk på

Kærlighed, er jeg unormal

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jae nok rimelig off topic, men hey, hvem er bedre til kærlighed end en flok store og stærke mænd og kvinder.
Ja kunne nok skrive ret meget, men gør det så kort som muligt.
Jeg er umotiveret til at spise og træne lige nu, selvfølgelig gør jeg det alligevel, men det er ingen succes, hvert fald ikke det med appetit. Grunden er nok et større problem, jeg har den her "kæreste", vi har det sådan set godt sammen, og vi har det godt med hinandens familier, alt ligner det perfekte forhold. Dog er jeg lidt i krise, da jeg længe har følt at jeg er for ung og ikke klar på noget fast, selvom vi har tilbragt 1,5 år sammen.. Jeg føler nok at jeg går glip af en masse sjov, og uden at lyde, ja selvglad, så er jeg nok ikke den upopulære, så et par tilbud her og der, er faktisk ret normalt, og det at sige nej er ikke altid så sjovt, har da lyst til lige at være lidt rundt omkring, og der er da også hende pigen der lige sender lidt for søde billeder til mig, jeg bliver fristet.. men det at være utro, kan jeg slet heller ikke. Er bange for at være alene, men er også bange for at gå glip af ting, what the fuck to do? kæresten er perfekt, men det andet presser for meget på, til at jeg kan koncentrere mig om et fast forhold. Er det normalt at ville smide noget godt ud, bare for at være lidt fri? timingen er faktisk også noget pis, men hvad fanden.
Kan jeg på en måde vække min appetit nemt? Uanset hvad jeg lige vælger, kan jeg intet spise, det må være alle de tanker.
Jae det blev langt, men man kan sige nogle ting her, som man ikke kan til sine venner, også grundet en ny profil til emnet, håber det er ok.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis hun er perfekt, så er der vel ikke noget som er bedre? ...

Man up..
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Denumotiveret skrev:Kæresten er perfekt, men det andet presser for meget på, til at jeg kan koncentrere mig om et fast forhold. Er det normalt at ville

Så vidt jeg kan se har du allerede taget stilling til det. Det er hverken fair overfor hende eller dig selv, at du går til det med den indstilling.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Hvad er dit spørgsmål helt præcist? Det er ganske normalt ikke altid at have alle svarene på hånden, det gør dig jo ikke anderledes fra alle os andre. Hvis du gerne vil vide om græsset grønnere på den anden side, bliver du nødt til selv, at finde ud af det. Tag en beslutning og hold op med at whine :)

Jeg er lige kommet ud af et 3,5 år langt forhold, og følte, ligesom dig, at jeg fik tilbud fra højre og venstre og det var nederen at skulle takke nej hver gang. Nu er jeg så blevet single og ærlig talt - jeg troede jeg ville feste og hore hver eneste weekend, men det sker sgu ikke rigtigt!
Nogen gange tror jeg at den der myte om, at kvinder ved hvornår man har kæreste på og føler at det er en udfordring, og derfor gerne vil score én, er sand...

Anyway, overvej om du virkelig ville have det så meget federe som single :) Det lyder ikke som om du har det sindssygt godt i dit forhold, men det er kun dig selv der ved om du bør være single eller i forhold.. Husk på at der er fordele og ulemper ved begge dele :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Rubisco skrev:Jeg er lige kommet ud af et 3,5 år langt forhold, og følte, ligesom dig, at jeg fik tilbud fra højre og venstre og det var nederen at skulle takke nej hver gang. Nu er jeg så blevet single og ærlig talt - jeg troede jeg ville feste og hore hver eneste weekend, men det sker sgu ikke rigtigt!
Nogen gange tror jeg at den der myte om, at kvinder ved hvornår man har kæreste på og føler at det er en udfordring, og derfor gerne vil score én, er sand...

Anyway, overvej om du virkelig ville have det så meget federe som single :) Det lyder ikke som om du har det sindssygt godt i dit forhold, men det er kun dig selv der ved om du bør være single eller i forhold.. Husk på at der er fordele og ulemper ved begge dele :)

Det er lidt den jeg sidder med, jeg frygter nok lidt at det ikke bare bliver en stor leg!
Der vil altid være en risiko for at blive ramt hårdt, har det egentlig okay med det, men det er træls at maden ikke gider ned i min mave :-k

Har ikke været på i 100 år, men var nødt til at søge mit brugernavn og password for at svare på dette indlæg.

Jeg fandt sammen med min dame i 9. klasse. var on and off i 2. og 3. år. men efter det har vi været sammen siden. Jeg er 30 år nu, og har simpelthen synes at jeg har været rigtig heldig at have fundet den heldig så tidligt. Noget jeg kan love dig er at du aldrig finder en som hende du har lige nu igen.

Du kan også vende den om og se om du virkelig kan tåle at sæt hende fri på markedet..

Man ved ikke hvad man har, før man har mistet det.

Det er virkelig et vigtigt ordsprog, for man har en tendens til at tro, at græsset altid er grønnere på den anden side, og man får måske ikke altid lagt mærke til hvor godt man egentlig har det lige nu.

Hvor gammel er du?
Jeg forstår godt at du føler, at du går glip af noget, når du får tilbud fra andre en gang i mellem, som du er nød til at afvise. Men tænk over om det ville være bedre med dem du får tilbud fra? Det er selvfølgelig mere spændende fordi det er noget nyt, og man føler sig da også mandig når man scorer, men er det værd at droppe et fast forhold hvor man ved at der en som altid står klar når man er liderlig eller trænger til et kram, for et ligegyldigt knald med en trunte som 99% sikkert også sender de fristende billeder til en del andre, og som egentlig blot gør det fordi hun mangler bekræftelse og selvværd?

Reputation point: 10

Geografisk sted: Hobro

Træner her: Hobro Helse Sport

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Ville også lige komme med mit synspunkt.
Nej du er ikke unormal. Har haft samme tanker 10000 gange.

Som Bjarke Andersen så fint siger, du ved ikke hvad du har, før man du mistet det.

Jeg havde det selv på samme måde længe, når jeg var single ville jeg helst være i et forhold og omvendt.
Men har lært jeg føler mig ret ensom som single på trods af man finder en ny hver weekend. Det bliver tomt og overfladisk.
Jeg er idag som 26 år fast kæreste gennem 4 år, et barn på vej og har aldrig følt mig mere tilpas. Jeg er glad for at jeg fik prøvet en del damer i mine yngre år og festet igennem så jeg nu kan slappe af og komme videre i mit liv.

Affind dig med din situation, eller lav den om. Det kan meget vel være, at du vil betegne din kæreste som perfekt, men det er situationen tydeligvis ikke. Alternativt kan du arbejde med din opfattelse af jeres forhold. Frygt ikke at blive alene, at hvile i sig selv, og være alene, skal man kunne.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Hvis du vitterligt synes din kæreste er perfekt og i har det rigtig godt sammen, så lad være med at smide det væk fordi du får søde billeder og tilbud andre steder.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Billede
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Reputation point: 45

Hvis du er glad og tilfreds, og hun er perfekt og den stabile type, hvorfor så risikere hun finder sammen med en anden mand??
Jeg forstår dine lyster og tror de rammer alle på et eller andet tidspunkt.'
Men som de andre siger så bliver det overfladisk til sidst.
Jeg kender et par familier der er gået i stykker pga de tog skridtet, og fandt ud af efter få mdr at det ikke var lykken alligevel, og derefter var døren smækket i derhjemme, for hvem vil være 2. valget???
Husk græsset er ikke grønnere på den anden side, det er grønt der hvor du vander det:)

Når du har valgt A har du også fravalgt B. Og C og D og E. Det gælder tøsebørn, uddannelse, hvilken by du bor i, hvilket job du har og så fremdeles. Det er det der kaldes et grundvilkår i tilværelsen. At vælge er en bitch. Der er store filosoffer der har brugt lang tid på, at finde frem til hvad fanden man stiller op med det dilemma. Kierkegaard skrev:
Gift Dig, Du vil fortryde det; gift Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; gift Dig eller gift Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du gifter Dig, eller Du ikke gifter Dig, Du fortryder begge Dele. Lee ad Verdens Daarskaber, Du vil fortryde det; græd over dem, Du vil ogsaa fortryde det; lee ad Verdens Daarskaber eller græd over dem, Du vil fortryde begge Dele; enten Du leer ad Verdens Daarskaber, eller Du græder over dem, Du fortryder begge Dele. Troe en Pige, Du vil fortryde det; troe hende ikke, Du vil ogsaa fortryde det; troe en Pige eller troe hende ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du troer en Pige eller Du ikke troer hende, Du vil fortryde begge Dele. Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele. Dette, mine Herrer, er Indbegrebet af al Leve-Viisdom

Han var lidt omstændelig ham Kierkegaard. Men altså, sådan er det.

Kierkegaard skelnede f.eks. mellem etikere og æstetikere. Etikeren ville sige:
Grundlæggende er det jo samhørigheden; det man opbygger sammen; det man har oplevet sammen af godt og skidt; det at man holder den anden ud når han/hun er urimelig og morgengrim; det at man er der for hinanden anden uanset hvad; det at der er brug for én; det at man elsker den anden. Det er det som er det værdifulde ved et forhold. Det er det de fleste ønsker og leder efter her i verden. Og det får man ikke ved at gå lige så snart nyhedsværdien aftager, eller det bliver lidt svært og hverdagsagtigt eller en anden tøs lokker med søde billeder. Det får man kun igennem gentagelsen. Ved at vælge det samme. Ved at vælge, at man vil være en person, som er tro og holder fast og kæmper gennem ild og vand.

Æstetikeren derimod vil hellere det nye hele tiden. Det spændende. En ny tissekone. Nye læber. Nye dufte. Nye bryster. En anden personlighed. Nyt nyt nyt. Nye oplevelser med nye kvinder.

Hvad du dybest set har mest lyst til, og om du er mest etiker eller æstetiker ved du vel kun selv
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Mussetrussen skrev:Når du har valgt A har du også fravalgt B. Og C og D og E. Det gælder tøsebørn, uddannelse, hvilken by du bor i, hvilket job du har og så fremdeles. Det er det der kaldes et grundvilkår i tilværelsen. At vælge er en bitch. Der er store filosoffer der har brugt lang tid på, at finde frem til hvad fanden man stiller op med det dilemma. Kierkegaard skrev:
Gift Dig, Du vil fortryde det; gift Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; gift Dig eller gift Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du gifter Dig, eller Du ikke gifter Dig, Du fortryder begge Dele. Lee ad Verdens Daarskaber, Du vil fortryde det; græd over dem, Du vil ogsaa fortryde det; lee ad Verdens Daarskaber eller græd over dem, Du vil fortryde begge Dele; enten Du leer ad Verdens Daarskaber, eller Du græder over dem, Du fortryder begge Dele. Troe en Pige, Du vil fortryde det; troe hende ikke, Du vil ogsaa fortryde det; troe en Pige eller troe hende ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du troer en Pige eller Du ikke troer hende, Du vil fortryde begge Dele. Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele. Dette, mine Herrer, er Indbegrebet af al Leve-Viisdom

Han var lidt omstændelig ham Kierkegaard. Men altså, sådan er det.

Kierkegaard skelnede f.eks. mellem etikere og æstetikere. Etikeren ville sige:
Grundlæggende er det jo samhørigheden; det man opbygger sammen; det man har oplevet sammen af godt og skidt; det at man holder den anden ud når han/hun er urimelig og morgengrim; det at man er der for hinanden anden uanset hvad; det at der er brug for én; det at man elsker den anden. Det er det som er det værdifulde ved et forhold. Det er det de fleste ønsker og leder efter her i verden. Og det får man ikke ved at gå lige så snart nyhedsværdien aftager, eller det bliver lidt svært og hverdagsagtigt eller en anden tøs lokker med søde billeder. Det får man kun igennem gentagelsen. Ved at vælge det samme. Ved at vælge, at man vil være en person, som er tro og holder fast og kæmper gennem ild og vand.

Æstetikeren derimod vil hellere det nye hele tiden. Det spændende. En ny tissekone. Nye læber. Nye dufte. Nye bryster. En anden personlighed. Nyt nyt nyt. Nye oplevelser med nye kvinder.

Hvad du dybest set har mest lyst til, og om du er mest etiker eller æstetiker ved du vel kun selv

+1

Hvor er det godt skrevet :D

Reputation point: 75

Mussetrussen skrev:..... tissekone........bryster.....

All I heard.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Græsset er altid grønnere på den anden side. Når du har været single et par måneder savner du formentlig at være i et fast forhold igen. Så kan du finde en anden og starte forfra. Det der slår mig mest i dit indlæg er dog at du skriver at du er "bange for at være alene". Det er meget bekymrende i mine ører, og jeg tror du kunne finde meget udvikling i dit liv ved at overkomme dette problem.

Reputation point: 5

I forlængelse af den sidste post, vil jeg også lige påpege vigtigheden i at se det gode i begge ting (single kontra kæreste).

Når man har en kæreste har man en at hygge med, snakke med, lave mad med, man kender hinanden godt seksuelt, man har trygheden og basen, og en at være der for.

Når man er single har man ingen moralske lænker på sig og kan stikke Viggo med rullekraven i hvad man har lyst til (givet at den heldige er i samme situation), man behøver ikke være til rådighed og selvom godnat-beskederne kan være hyggelige, så kan det også af og til føles som pligt (synes jeg).
Man kan udse sig en dame til en fest, og få det dejlige, naturlige rush der opstår når man så skal til at have sølvtungen på gled og se om man kan score hende, og det føles uopdaget og spændende.
Derudover kan man gøre hvad man vil, man kan tage på en lang ferie hvis man pludselig får lyst til og mulighed for den slags, osv. osv.

Nu er det vist et par måneder siden jeg selv blev single, efter et års forhold som også var det længste og bedste forhold jeg har været i, og der begynder at komme de glimt af savn, hvor jeg må huske mig selv på alle de ting der dog ikke fungerede, og alle de gode ting der er ved at være single. En Skanderborg festival nærmer sig også, og hold kæft hvor savnede jeg at være single sidste år.. Jeg lavede ingen numre eller dummede mig, og det er jeg glad for, men jeg savnede godt nok friheden flere gange :mrgreen:

Som Wildcatcoconut rigtigt skriver, så går der et par måneder efter man er blevet single og så kommer man pludselig til at savne mange af tingene. Det er det samme som mange oplever, hvor man kan savne at være ledig hvis man er gået sur i sit arbejde, modsat når man røvkeder sig som ledig så savner man rutinen og det at have noget at stå op til + tilfredsheden når man kommer hjem, efter endt arbejsdag. Man vil hele tiden have det man ikke har.
Der er det vigtigt at huske på plusserne i den situation man er i, og huske på at situationen en dag bliver anderledes, hvor man så vil høste plusserne fra det grundlag istedet :drink:
Brugeravatar

Reputation point: 240

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster