Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

Kærlighed / sorg...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Goddag allesammen..

Det står sådan til, at min kæreste og jeg slog op for nogle uger siden '3-4' uger godt og vel.. Jeg er ikke kommet helt over dette, da forholdet varede 7 måneder, og hun var min første seriøde kæreste, hun var min første til alt, hvis i forstår.. (-:

problemet er at vi delte facebook, hvilket vle var fint, men kender stadigvæk hendes bruger / kode og alt det, og har været inde og kigge.... Og hun er allerede i gang med at flirte med en ny fyr, de skal mødes, sove sammen osv.. Og dette gør virkelig ondt at se, da jeg ikke er kommet videre, det på virker min hverdag meget, rigtig meget...

Jeg ville hører, hvad kan jeg gøre, er min reation helt normalt? Eller er jeg blot en 'taber' som burde komme videre, og ikke kan have ondt i røven over at hun 'allerede' har fundet en ny.....

Håber i kan hjælpe, og gad at læse dette indlæg, tak på forhånd.. :blackeye:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

For det første så er det ulovligt at logge på hendes Facebook og læse hendes private beskeder. Derudover hjælper det heller ikke på din situation mht sorg - tværtimod. Dertil kommer, at du overhovedet ikke skal blande dig i hvad hun laver og ikke laver efter I har slået op.

Det bedste du kan gøre er, at komme videre selv. Gør ligesom hende; skriv med nogle piger, flirt, tag i byen osv. Det er den bedste medicin.

... noget helt andet, I delte Facebook profil? Da fuq.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Logbog: Vis logbog

Selfølgelig er du ikke nogen taber fordi du bliver såret over at din ekskæreste skal sove med en anden fyr. Gjorde du ikke det ville det være underligt. Jeg synes du skal fortælle hende at hun skal ændre hendes kode til facebook. Det sårer kun dig at kunne gå derind, og det vil du blive ved med at gøre når du har muligheden.

Du skal væk fra hendes profil, og du skal væk med alt der minder dig om hende.

Tro mig, du skal nok komme dig over hende.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 100.00

Jeps, du er en taber... Nej, tror der er mange der har haft det sådan, men lad være med at nedværdige dig til sådanne ting. I er ikke sammen mere. Accepter det. Brug din energi på noget andet. Sorg er vanedannende, så lad være med at opsøge det.

Jeg blev dumpet for 2 måneder siden. Kender også en del private informationer om hende, men har droppet al kontakt, og det fungerer for mig, og hver gang jeg får et tilbagefald tænker jeg bare "Hvor attraktiv er et tudefjæs?"

Get over it champ, you'll make it.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

Don't worry, det er helt normalt. Jeg tænker stadig rigtig meget på min x, selvom det er knap et år siden hun slog op :) Bedste medicin er at tænke på noget andet, og drop for guds skyld kontakten med hende. Jeg har sku dummet mig rigtig meget, hver gang jeg har talt med x'en.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 200.00

Hun er din første kæreste og derfor vil det tage lang tid. Uden tvivl. I har sikkert lavet meget nyt sammen, hvilket er noget helt specielt.
Hvis hun slog op med dig, så skyldes det sikkert at hun har mistet sine følelser for dig. Hvis der ligger andet bag, så er det bare noget for at få noget kæreste lignede tilbage i sit liv så hun ikke føler sig ensom.

Du må stoppe med det du har gang i uanset hvad. Stop med at logge in på hendes facebook, følge hende på facebook (defriend hvis du ikke kan lade være), slet billeder, hendes nummer og alt andet.
Du skal fokusere på at have det sjovt og godt med dig selv. Lad være med at knalde damer for at komme videre - medmindre du føler det. Vent nogle måneder før du dater igen. Hyg dig med dine venner og din BB.

Nu ved jeg ikke om det er normalt det du føler, da jeg siden min første kæreste slog op med mig ikke har stalket hende før jeg havde det godt med mig selv. Så har jeg engang i mellem set hendes profil, da hun havde en stor indflydelse på mig. Jeg er ligeglad nu med hvad hun laver - bare det ikke er stoffer osv. :)

Tag det i dit temp. Hvis nogle siger at du bare skal komme over hende, så skal du bare ignorere det. Snak med dine venner om hvad du føler og tilsidst er du bare over det. Det kommer lige pludselig, når du er ude med alt det du tænker på. Tilsidst bliver du træt af at fortælle historier og tanker om det.

Reputation point: 25

Det er mig der er ham den nye.
Jeg skal nok være sød og blid i weekenden =P~

Well.. Syntes det er svært at logge af hendes facebook, så den ikke gemmer koden på min computer.. hun har sagt at det var helt okay at jeg fulgte med, hvis jeg havde lyst... Men det gøre mere ondt en gavn, syntes bare ikke jeg kan trykke på log ud knappen... :blackeye:

Mothafuka skrev:Det er mig der er ham den nye.

:D :D :D :pPPPppppPP xDxDxDxD xDxDxDxD HÆHÆHÆHÆH
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 140.00

Brugeravatar

Mindpump skrev:http://www.bodybuilding.dk/kaereste-sorg-t70803.html

god troll 7,5/10

Vi fandt sammen igen (-:

-Hvilket ikke er tilfældet denne gang, er ingen troll.

Mothafuka skrev:Det er mig der er ham den nye.

Tænk at oprette en profil, for at skrive en så ussel besked. Sørgeligt.

Kandetvirkeligpasse skrev:Well.. Syntes det er svært at logge af hendes facebook, så den ikke gemmer koden på min computer.. hun har sagt at det var helt okay at jeg fulgte med, hvis jeg havde lyst... Men det gøre mere ondt en gavn, syntes bare ikke jeg kan trykke på log ud knappen... :blackeye:

Det logiske svar har du selv givet. Nemlig det faktum, at det gør så ondt på dig, at følge hendes private beskeder på facebook. En ting er hensynet til hende, men hun synes åbenbart det acceptabelt, at du følger med (hvilket jeg synes lyder noget besynderligt), men noget andet er hensynet til dig selv. Det er selvdestruktivt at læse de beskeder. Du må aktivt gøre noget, for at tænke på noget andet, hvilket bestemt ikke behøves være kontakt med andre piger. Du har forhåbentlig nogle gode venner, sport, e.l. du kan finde et pusterum i.

EDIT: Læste linket ang. samme emne i sommers. Hvis du ikke er en troll, så bør du få noget stabilitet i dit følelsesliv, da det lyder som noget af et cirkus. Og at søge løsningen på BB.dk skaber nok ikke stabilitet og struktur.
Sidst rettet af Kaptain 5. dec 2013, 20:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 388

Kandetvirkeligpasse skrev:Goddag allesammen..

problemet er at vi delte facebook, hvilket vle var fint, men kender stadigvæk hendes bruger / kode og alt det, og har været inde og kigge.... Og hun er allerede i gang med at flirte med en ny fyr, de skal mødes, sove sammen osv.. Og dette gør virkelig ondt at se, da jeg ikke er kommet videre, det på virker min hverdag meget, rigtig meget...

Jeg ville hører, hvad kan jeg gøre, er min reation helt normalt? Eller er jeg blot en 'taber' som burde komme videre, og ikke kan have ondt i røven over at hun 'allerede' har fundet en ny.....
:

Et godt råd, se at få fortalt hende at du kender hendes kode til FB, og hun skal ændre den, du vil kun ødelægge(forlænge) det mere for dig, ved at pine dig over at kikke med.

Syntes på ingen måder du er nogen taber, du er er ærlig omkring din situation, og ved at det kan være nærmest umuligt at se åbningen for ende af tunnel lige nu, men prøv at finde noget der kan fange din interesse, en hobby, eller træning, det har hjulpet mig i svære perioder i livet.

Døde fisk, flyder med strømmen
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 254.00
- Squat: 1124.00
- Dødløft: 427.00

kaptain: brug dine evner på din Log i stedet for et troll emne.
Brugeravatar

Kandetvirkeligpasse skrev:Well.. Syntes det er svært at logge af hendes facebook, så den ikke gemmer koden på min computer.. hun har sagt at det var helt okay at jeg fulgte med, hvis jeg havde lyst... Men det gøre mere ondt en gavn, syntes bare ikke jeg kan trykke på log ud knappen... :blackeye:

Så hun ved altså at du kigger med, men alligevel sidder hun og flirter med andre?

Du er på ingen måde en taber, men du bliver altså nødt til at hanke op i dig selv, og tage noget ansvar, for at kunne forsøge at komme videre, og det første og vigtigste skridt, er altså at slette koden/få hende til at ændre den :)
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar

Reputation point: 5

Så blev første skridt taget, jeg fik logget af hendes facaebook... Så er nu ikke i stand til at kunne tjekke hvad hun foretager sig flere gange dagligt... Dette er kun en god ting, da det for det første ikke rager mig, og som et par af jer sagde, det vil blot forlænge min sorg... Det var svært, da jeg trodsalt stadigvæk savner hende, men det er vel vejen frem.

Kandetvirkeligpasse skrev:Så blev første skridt taget, jeg fik logget af hendes facaebook... Så er nu ikke i stand til at kunne tjekke hvad hun foretager sig flere gange dagligt... Dette er kun en god ting, da det for det første ikke rager mig, og som et par af jer sagde, det vil blot forlænge min sorg... Det var svært, da jeg trodsalt stadigvæk savner hende, men det er vel vejen frem.

Savnet er selvfølgeligt svært især i starten efter endt forhold men der er mange fisk derude at hale ind om man vil og måske du finder en som bare passer for dig og hende resten af livet.

*disclaimer: det endte sgu med at blive til lidt terapi for mig selv også tror jeg, måtte bare ud med det*

Du er på ingen måde en taber.

Jeg selv er i nogenlunde samme situation. For en måneds tid siden, besluttede vi at jeg skulle flytte ud fordi det ikke gik særlig godt, og så ville vi se om ikke vi kunne finde gnisten igen ved at bo hver for sig. Vi læser det samme på uni, så derfor så vi hinanden alt alt for meget. Mens jeg er ved at finde ny lejlighed har vi det bedre end nogensinde efter vi har snakket tingene igennem, og vi fortæller hinanden hele tiden at vi elsker hinanden og vi nok skal finde en løsning på det. Bemærker at hun bruger sygt meget tid på sin telefon og facebook iforhold til hvad hun plejer, så en dag hun ikke er hjemme går jeg på hendes facebook (douchebag move, i know) og ser hun flirter lystigt med en ny (super veltrænet :twisted: ) fyr, og sender billeder af ham til sine veninder og søster hvor hun skriver hun føler sig som en teenager igen. Samtidig beskriver hun "sin eks" (mig) som en kæmpe nar der behandler hende dårligt og kalder hende fed. Jeg har fortalt hende 10 gange om dagen hvor smuk hun er, fordi jeg ved hun har dårligt selvværd hvad det angår (og så er hun gudesmuk og på ingen måde tyk). Går fuldstændig amok fordi jeg troede vi var igang med at få tingene til at fungere, ringer til hende og råber og skriger og kalder hende alt muligt grimt, hvorefter jeg pakker 3 kufferter og flytter ned til en ven. Mødes med hende næste dag for at aflevere nøgler, og fortæller hende at det er helt slut. Har ingen kontakt overhovedet (bortset fra vi så hinanden én gang på uni hvor vi nærmest ikke vekslede et blik) i to uger.

Efter to uger skal jeg hente mine sidste ting, og flytte dem over i min nye lejlighed, og på det tidspunkt har raseriet lagt sig og jeg beslutter mig for at snakke med hende om det hele, fordi jeg har det af helvedes til med den måde det sluttede på. Vi snakker utrolig godt sammen og hun er super ked af det og undskylder alt hvad hun kan. De sidste to uger har vi så set hinanden et par gange hvor vi virkelig har hygget os, men jeg har været meget tilbageholdende og forklaret igen og igen at vi ikke er sammen. Sidste weekend tilbringer jeg så natten hos hende og jeg sænker paraderne og fortæller hvor meget jeg elsker og savner hende. Hun gengælder det hele. Efter den nat har hun ændret sig fuldstændig og er ikke nær så "ydmyg" længere. Skulle hjem til hende igår hvor det ender i et kæmpe skænderi og jeg råber af hende mens hun snakker i telefon med en fyr hun mødte i fredags (forsikrede mig det bare var en ven, men alligevel grunden til skænderiet) og mens en af hendes andre venner er tilstede. Bliver selvfølgelig smidt ud, og dum som jeg er sender jeg hende nogle undskyld beskeder som ikke bliver besvaret. Nu har jeg det så af helvedes til igen :) Forholdet var præget af en hel masse jalousi fra hendes side og jeg har mistet en del venner på det, men nu er rollerne byttet om og jeg er blevet så usikker efter jeg sænkede paraderne at jeg nu er sygeligt jaloux og det er der ingen der er tjent med.

Pointen med fortællingen er at du er nødt til at være stærk og cutte kontakten for hvis du lader følelserne blomstre op igen kommer det til at gøre dobbelt så ondt næste gang. Ikke gentag min fejl, for det er satme dumt :) I bund og grund ved jeg det aldrig kommer til at fungere, men hun er så ekstremt smuk at jeg ved jeg ikke finder nogen ligeså smuk som hende (sørgeligt, men sandt), så derfor har jeg sværere ved at give slip end jeg burde. Giv mig et par uger, så er det nok gået op for mig igen at jeg har det bedre alene end i det forhold. I det mindste har det motiveret mig til at komme igang med at træne, og det er derfor dette er mit første indlæg herinde.
Sidst rettet af Stickman 5. dec 2013, 21:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 45.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 80.00

Kan sgu sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

Er selv (definitivt) kommet ud af et 8 år langt forhold her i efteråret. Et brud der var mange måneder undervejs og tog det meste af et år at effekture. Men for 2 mdr. siden trak jeg en streg i sandet.

Soulmates på flere plan, savner ham vanvittigt, men han var ikke god for mig. Det kommer til at tage mig en evighed at komme over ham, hvis nogensinde.

Min strategi er at fordybe mig i mit arbejde og min træning. Tomgangssituationer er ikke så gode. Og så huske mig selv på, at tiden læger alle sår. Det blir nemmere jo længere det kommer på afstand.

Skulderklap til dig for at du fik logge af FB profilen. Selvom det ikke føles godt nu, så var det et stort og vigtigt skridt.

Hax skrev:Kan sgu sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

Er selv (definitivt) kommet ud af et 8 år langt forhold her i efteråret. Et brud der var mange måneder undervejs og tog det meste af et år at effekture. Men for 2 mdr. siden trak jeg en streg i sandet.

Soulmates på flere plan, savner ham vanvittigt, men han var ikke god for mig. Det kommer til at tage mig en evighed at komme over ham, hvis nogensinde.

Min strategi er at fordybe mig i mit arbejde og min træning. Tomgangssituationer er ikke så gode. Og så huske mig selv på, at tiden læger alle sår. Det blir nemmere jo længere det kommer på afstand.

Skulderklap til dig for at du fik logge af FB profilen. Selvom det ikke føles godt nu, så var det et stort og vigtigt skridt.

Smukke indlæg, fra jer begge to... Tak fordi i gider dele det med os, det hjælper, mange tak!

Det føles bare som hele verden er faldet ned... Man kan ikke sove, ike træne, ikke fungere på arbejdet... Man minder hele tiden sig selv om, at man vil forblive single, for pigen var den rette i sit liv.. Der bliver sagt at der er andre fisk i vandet, men det føles ikke sådan, i det nuværende øjeblik... Tiden heler sår, men er sårene sommetider ikke for dybe, til at kunne blive helet... ? for det virker sådan, pt..

Pzyrex skrev:For det første så er det ulovligt at logge på hendes Facebook og læse hendes private beskeder.

Det er en kriminel handling. Jeg kender ingen der gør det. Jeg husker også altid at gå over for grøn mand, og kigge mig 2 gange til højre. Eller er det venstre?
Brugeravatar

Reputation point: 35

Tsk

Billede

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Galleri: Vis galleri (15)

Sårene vil helt sikkert læges, men det kan godt tage tid, vi er jo heldigvis ikke lavet af sten.

Og du har ret, alle de fisk der findes kan virke så uendeligt uinteressante, og for mit vedkomne gider jeg slet ikke date eller lign. pt.

Har forsøgt at se et par fyre, men der er 1000 ting galt med dem, goodlooking and all, men hvis de så bare ville holde mund og se godt ud - for de er ikke min ex og det er der mit savn ligger lige nu. En ny fyr skal være pretty damn special for at gøre et indtryk pt.

Min holdning er, at man skal lade være med at søge efter en replacement - for det kan man ikke. Man skal også lade være med at gå tilbage tilbage til et forhold er ikke fungerede - det trækker endnu flere tænder ud. Got that T-shirt.

Men vigtigst af alt skal man lade være med at synke ned i dybet af selvmedlidenhed, det er virkeligt virkeligt vigtigt. Du må trække dig op, finde din indre fanden-i-voldskhed frem og sætte dig nogle mål (feks. træningsmæssigt) og gøre nogle ting der gør dig glad! Live a little.

Du møder en ny kærlighed en dag hvor du mindst venter det, det tør jeg godt love dig. OG der kommer altid noget bedre, fordi sådan er reglerne :wink:

Prøv og hør dude, det kan sagtens være vi skriver en masse ting som vi synes du skal gøre, men i sidste ende er det dig selv der skal gøre det! Det er gået galt en gang - så det gør det helt sikker igen. Ved godt det lyder barskt, men seriøst bare kom videre.

fool me once shame on you fool me twice shame on me.

Tænkte den passede meget godt ind. Tænk over det.

Reputation point: 10

inb4 troll

Geografisk sted: Downtown Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Rusten Tampon skrev:
Pzyrex skrev:For det første så er det ulovligt at logge på hendes Facebook og læse hendes private beskeder.

Det er en kriminel handling. Jeg kender ingen der gør det. Jeg husker også altid at gå over for grøn mand, og kigge mig 2 gange til højre. Eller er det venstre?

Det er sjovt at lave jokes med, at krænke andre menneskers privatliv :)
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Pzyrex skrev:
Rusten Tampon skrev:

Det er sjovt at lave jokes med, at krænke andre menneskers privatliv :)

Men vi gør det alle sammen. Selvom vi påstår noget andet...
Brugeravatar

Reputation point: 35

Skrev så til hende i går, om hun ikke vil være sød at ændre sin facebook kode, fik et svar som lyyder 'Nej, bare lad vær med at gå ind på den idiot'... :blackeye:

Billede
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Kandetvirkeligpasse skrev:Skrev så til hende i går, om hun ikke vil være sød at ændre sin facebook kode, fik et svar som lyyder 'Nej, bare lad vær med at gå ind på den idiot'... :blackeye:

bare ændre den selv? :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00