Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

poul hansen skrev:Hans erfaring som mandestripper gør ham giftig, når han skal posere til bb konkurrencer.

- bodybuilding handler om at vise det maskuline frem, ikke ligefrem det kai formåder imo.

Seth skrev:Hvornår lærer den mand at det ikke er en fucking ballet han er med i det er BODYBUILDING RAW POWER MOTHERFUCKER, han er jo disideret pinlig, og hva sker der for det benspjæt han laver på gulvet altid, det fint at gå ned på knæ, men hold da lige hovedet højest altsåSyntes sgu han smadre det for sig selv med det pjat der.

Moqensen skrev:Seth skrev:Hvornår lærer den mand at det ikke er en fucking ballet han er med i det er BODYBUILDING RAW POWER MOTHERFUCKER, han er jo disideret pinlig, og hva sker der for det benspjæt han laver på gulvet altid, det fint at gå ned på knæ, men hold da lige hovedet højest altsåSyntes sgu han smadre det for sig selv med det pjat der.
Tror ikke ligefrem at han smadrer noget for sig selv med hans specielle rutiner
Han har jo vundet flere best posing awards, og vandt også Arnold Classic med sådan en rutine

Seth skrev:Moqensen skrev:Seth skrev:Hvornår lærer den mand at det ikke er en fucking ballet han er med i det er BODYBUILDING RAW POWER MOTHERFUCKER, han er jo disideret pinlig, og hva sker der for det benspjæt han laver på gulvet altid, det fint at gå ned på knæ, men hold da lige hovedet højest altsåSyntes sgu han smadre det for sig selv med det pjat der.
Han har jo vundet flere best posing awards, og vandt også Arnold Classic med sådan en rutine
Derfor er jeg vel stadig i min gode ret til at mene det ligner lort at ligge og cykle med benene i en bodybuilding konkurrence, eller på anden måde danse rundt, jeg mener han kunne præsentere sin fysik 100 gange bedre ved at posere ordenligt frem for at ligge på gulvet hele tiden og bevæge sig som enn mavedanser

Dingo skrev:Når det er en gæsteposering kan det imo lige gå an, fordi der skal han bare lavet noget show og ikke vinde noget.. Men synes stadig det skal gå ud på at vise sin fysik og at stå på hovedet og spjætte med benene viser sgu intet...udover at man har gået til ballet eller noget...
Fed fysik, weak poseringsrunde...

Moqensen skrev:Dingo skrev:Når det er en gæsteposering kan det imo lige gå an, fordi der skal han bare lavet noget show og ikke vinde noget.. Men synes stadig det skal gå ud på at vise sin fysik og at stå på hovedet og spjætte med benene viser sgu intet...udover at man har gået til ballet eller noget...
Fed fysik, weak poseringsrunde...
Det må da vise et eller andet når han har vundet talrige best posing awards og vandt AC med en lignende rutine (hvor at han i øvrigt også vandt for bedste poser).

Moqensen skrev:Seth skrev:Moqensen skrev:Seth skrev:Hvornår lærer den mand at det ikke er en fucking ballet han er med i det er BODYBUILDING RAW POWER MOTHERFUCKER, han er jo disideret pinlig, og hva sker der for det benspjæt han laver på gulvet altid, det fint at gå ned på knæ, men hold da lige hovedet højest altsåSyntes sgu han smadre det for sig selv med det pjat der.
Derfor er jeg vel stadig i min gode ret til at mene det ligner lort at ligge og cykle med benene i en bodybuilding konkurrence, eller på anden måde danse rundt, jeg mener han kunne præsentere sin fysik 100 gange bedre ved at posere ordenligt frem for at ligge på gulvet hele tiden og bevæge sig som enn mavedanser
Selvfølgeligt er du detDet er heller ikke det jeg skriver. Jeg svarer på det jeg har markeret med fed. Da det jo er forkert

Seth skrev:Moqensen skrev:Seth skrev:Moqensen skrev:Seth skrev:Hvornår lærer den mand at det ikke er en fucking ballet han er med i det er BODYBUILDING RAW POWER MOTHERFUCKER, han er jo disideret pinlig, og hva sker der for det benspjæt han laver på gulvet altid, det fint at gå ned på knæ, men hold da lige hovedet højest altsåSyntes sgu han smadre det for sig selv med det pjat der.
Selvfølgeligt er du detDet er heller ikke det jeg skriver. Jeg svarer på det jeg har markeret med fed. Da det jo er forkert
Du skal altså ikke bestemme hvad hverken mig eller Dingo syntes
JEG syntes han smadre det for sig selv med det der, som i jeg syntes hans fysik fremstår klart dårligere når han ter sig sådan, som i jeg tror at hvis han lod være ville han have placeret sig bedre flere gange end han har gjort

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster