Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dengse skrev:Stærkmænd har gerne brede hofter, for at blive en god bodybuilder skal man have smalle hofter, en pro bodybuilder på 100kg kan se ganske imponerrene ud, med samme fedt % som en stærkmand på 40kg mere som ligner lort, Mariuz p, og arild er gode exempler på nogen på 140kg+ som ikke ville kunne klare sig godt på en scene, på trods af de har lav fedt% året rundt.
Jeg har mødt enkelte stærkmænd i mit liv, nogle af dem havde 60cm overarme rimelig lav fedt% og var 2meter høje, men 60cm arme ligner ikke meget i forehold til 200cm højde, men en lallet arm som Jay cutler havde på 54cm i 2004, så helt vanvittig ud til hans korte krop.
Bodybuildere er gerne ret svage, f.eks coleman, som Bodybuildere ser som mega stærk, er ganske svag ved siden af strongmen, han gjorde hvad han var god til, og stærkmænd gør hvad de er gode til.

Casper H. skrev:Dengse skrev:Stærkmænd har gerne brede hofter, for at blive en god bodybuilder skal man have smalle hofter, en pro bodybuilder på 100kg kan se ganske imponerrene ud, med samme fedt % som en stærkmand på 40kg mere som ligner lort, Mariuz p, og arild er gode exempler på nogen på 140kg+ som ikke ville kunne klare sig godt på en scene, på trods af de har lav fedt% året rundt.
Jeg har mødt enkelte stærkmænd i mit liv, nogle af dem havde 60cm overarme rimelig lav fedt% og var 2meter høje, men 60cm arme ligner ikke meget i forehold til 200cm højde, men en lallet arm som Jay cutler havde på 54cm i 2004, så helt vanvittig ud til hans korte krop.
Bodybuildere er gerne ret svage, f.eks coleman, som Bodybuildere ser som mega stærk, er ganske svag ved siden af strongmen, han gjorde hvad han var god til, og stærkmænd gør hvad de er gode til.
coleman er tidligere indehaver en delstats rekord i dødløft?
coleman var tidligere styrkeløfter og nok den mest massive bodybuilder vi har haft overhovedet!

Dengse skrev:Jeg har mødt enkelte stærkmænd i mit liv, nogle af dem havde 60cm overarme rimelig lav fedt% og var 2meter høje, men 60cm arme ligner ikke meget i forehold til 200cm højde, men en lallet arm som Jay cutler havde på 54cm i 2004, så helt vanvittig ud til hans korte krop.

The Juice skrev:Dengse skrev:Jeg har mødt enkelte stærkmænd i mit liv, nogle af dem havde 60cm overarme rimelig lav fedt% og var 2meter høje, men 60cm arme ligner ikke meget i forehold til 200cm højde, men en lallet arm som Jay cutler havde på 54cm i 2004, så helt vanvittig ud til hans korte krop.
Var de også clean og veganere?

Anker skrev:Et godt eksempel på en stærkmand, der ligner en bodybuilder er Mariusz Pudzianowski. Han er godt nok tidligere stærkmand, men har i hvert fald størrelsen til at stå på en scene.

Dengse skrev:Du kan vel selv undersøge det, slå Magnus samuelsson op, Jay cutler er en dværg ved siden af.

JB skrev:Dengse skrev:Du kan vel selv undersøge det, slå Magnus samuelsson op, Jay cutler er en dværg ved siden af.
Det er jo klart når Magnus er 25cm højere.
Jay Cutler er mere cuttet og ser bedre ud end Magnus, det er jo ikke rocket science

JB skrev:Dengse skrev:Du kan vel selv undersøge det, slå Magnus samuelsson op, Jay cutler er en dværg ved siden af.
Det er jo klart når Magnus er 25cm højere.
Jay Cutler er mere cuttet og ser bedre ud end Magnus, det er jo ikke rocket science

Dengse skrev:Anker skrev:Et godt eksempel på en stærkmand, der ligner en bodybuilder er Mariusz Pudzianowski. Han er godt nok tidligere stærkmand, men har i hvert fald størrelsen til at stå på en scene.
Det var fra imens han vejede 148kg.

Anker skrev:Dengse skrev:Anker skrev:Et godt eksempel på en stærkmand, der ligner en bodybuilder er Mariusz Pudzianowski. Han er godt nok tidligere stærkmand, men har i hvert fald størrelsen til at stå på en scene.
Det var fra imens han vejede 148kg.
Hvad er din pointe?

NGS skrev:Derek Poundstone kunne nu også blive en flot bodybuilder.

Animal skrev:NGS skrev:Derek Poundstone kunne nu også blive en flot bodybuilder.
Nej.

Thomas Jagd skrev:Animal skrev:NGS skrev:Derek Poundstone kunne nu også blive en flot bodybuilder.
Nej.
Jo.
"Flot" er et subjektivt begreb. Jeg synes hans fysik er meget flot. Succesfuld pro bodybuilder er en anden diskussion. Men nu sagde personen du citerede jo "flot". Og jeg synes han er meget flot

Nielze skrev:Thomas Jagd skrev:Animal skrev:NGS skrev:Derek Poundstone kunne nu også blive en flot bodybuilder.
Nej.
Jo.
"Flot" er et subjektivt begreb. Jeg synes hans fysik er meget flot. Succesfuld pro bodybuilder er en anden diskussion. Men nu sagde personen du citerede jo "flot". Og jeg synes han er meget flot
Nu skrev han jo også "flot bodybuilder" og ikke blot "flot", hvilket som du selv siger er en anden diskussion. Jeg er sikker på Animal mente, at Derek ikke ville kvalificere sig som en god pro bodybuilder.

Nielze skrev:Thomas Jagd skrev:Animal skrev:NGS skrev:Derek Poundstone kunne nu også blive en flot bodybuilder.
Nej.
Jo.
Nu skrev han jo også "flot bodybuilder" og ikke blot "flot", hvilket som du selv siger er en anden diskussion. Jeg er sikker på Animal mente, at Derek ikke ville kvalificere sig som en god pro bodybuilder.

5teensig skrev:Legender som Ronnie Coleman og Franco Columbo var jo også powerliftere og stærkmænd inden de startede i bodybuilding.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster