..
Så som tråden siger, keder mig, hvad kan i anbefale at lave

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
..

Nis skrev:Mere tid med vennerne, kæresten perfekt til lige at catche op med studiet læse bøger osv. der er da mange ting skipper.

the-QB skrev:Lad være med at dekonditionere og kør deload i stedet .. ellers så læs alt hvad du kan om træning, så du kan finde nye trænings/kost metoder for at optimere din træning .. og du kan jo sagtens løbe en tur eller to, bare hold dit ligevægtsindtag, så sker der intet ..
, men er selvfølgelig os ved at være cut tid 

Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.

Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.

Wermuth skrev:Command and Conquer: Zero Hour ! :p RTS der kræver tempo, og syg macromanagement skillzz :p

Wermuth skrev:Command and Conquer: Zero Hour ! :p RTS der kræver tempo, og syg macromanagement skillzz :p

Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.
Jeg kender alt til WoW, tro mig![]()
Gå ind på EU armory og søg på rogue "Malefactor", server Xavius, guild Obscure
Wermuth skrev:Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.
Du var den sidste jeg ville spotte som skabsgamer xD

haha , den havde jeg godt nok heller ikke luret!!Wermuth skrev:Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.
Du var den sidste jeg ville spotte som skabsgamer xD

Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.

Jeg kender alt til WoW, tro mig :lol:
Gå ind på EU armory og søg på rogue "Malefactor", server Xavius, guild Obscure :wink:

Så jeg ikke den eneste der prøver at game i nu og næ.

madsie skrev:Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.
hehe så spiller vi på samme server hedder selv "fattony" på Xavius og man kan sige du har fået bygget dig en god rogue op

Wermuth skrev:Omfg, TJ er jo ikke en skabsGAMER men en skabsNOLIFE![]()
![]()
![]()
![]()
Intet offensivt, men havde slet ikke regnet med du var en lille gamer, og så har du kraftedeme BEGGE blades of azzinoth!?
Jeg er ellers stolt over at være stoppet, for wow dræner jo alt det der kaldes 'social aktivitet væk fra computeren' ud af ens liv(har spillet det on and off i 2 år, så spiller ikke smart)

Thomas Jagd skrev:madsie skrev:Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Spil World of Warcraft. Jeg har ikke set mine gamle venner, siden de købte det spil.
hehe så spiller vi på samme server hedder selv "fattony" på Xavius og man kan sige du har fået bygget dig en god rogue op
Er du også horde ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster