UBS aftensmaden kl. 18 er ikked et samme hver dag, tager det mor smider på bordet, pg holder igen med det usunde der.. Har kørt bulk på 3200 kcal, og det virkede fint synes jeg.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Antonder skrev:Umiddelbart vil jeg sige, at du indtager for mange kalorier, hvis du bulkede på 3200?

. Prøv at søge lidt inspiration hos andre brugere herinde. Desuden virker 20 gr kreatin i et hug lidt voldsomt?
ChristianOlsen skrev:15 år, 180 høj vejer ca de 70 kg og har vel ca 10-12 % fedt

drezc skrev:60 gr smør, 30 gr sukker, 300 gr sukker yougurt inden sengetid. Det er da helt skidt. Prøv at søge lidt inspiration hos andre brugere herinde. Desuden virker 20 gr kreatin i et hug lidt voldsomt?

ChristianOlsen skrev:15 år, 180 høj vejer ca de 70 kg og har vel ca 10-12 % fedt

jeller skrev:Dit nat måltid er ikke så godt...
Skyr/hytteost i stedet for og drop havre også...
og skære ned på din kylhydrater og op for fedt/protien.

fitnow skrev:15 år, det er alt for tidligt at overhovedet at tænke på cut medmindre du er meget overvægtig. Du skal udnytte din tid på at blive god til øvelserne og blive stor. Alt andet i den alder er spild af tid. Hvorfor vil du forhindre dig selv i at "udvikle" optimalt. Train, Eat, Sleep - repeat.
Hvor lang tid var dit bulk? hvor meget har du taget på? hvorfor cutter du?
Det lyder ikke til du har sat dig ind i tingene.

ChristianOlsen skrev:fitnow skrev:15 år, det er alt for tidligt at overhovedet at tænke på cut medmindre du er meget overvægtig. Du skal udnytte din tid på at blive god til øvelserne og blive stor. Alt andet i den alder er spild af tid. Hvorfor vil du forhindre dig selv i at "udvikle" optimalt. Train, Eat, Sleep - repeat.
Hvor lang tid var dit bulk? hvor meget har du taget på? hvorfor cutter du?
Det lyder ikke til du har sat dig ind i tingene.
Jeg har trænet 2 år hvor jeg bare har gjort lean, og nu de sidste 1,5 år på bulk, i det jeg har vokset i højde, er det lidt svært at sige, men samlet omkring 1-1.5 kg om måneden i bulk perioden. Cutter nu for at holde min motivation oppe. Så kan jeg også bedre se hvad der halter lidt, så jeg kan focusere på det. Min træning er meget seriøs, så det ville også være et stort skridt frem, at vide jeg kan tage 8 måneders cut, for at nå 5% bf, vil dog kun gå til 6-8 i det her cut

fitnow skrev:Håber du ikke mener seriøst, at du ville cutte ned til contest prep %BF? Jeg ville ikke våge mig ud på 8 måneders cut, da der er så mange ulemper ved det, hvis du ikke stiller op. Du er kun 15 år!
Hvad er der med jer unge mennesker i dag?
Hvis du vil tabe dig for at holde motivationen oppe, så gør det, men du behøver ikke gå så langt ned i %BF.
Det er fedt at høre du er så seriøs i din alder, men jeg ville nok vente lidt og høre andres meninger også.

fitnow skrev:Håber du ikke mener seriøst, at du ville cutte ned til contest prep %BF? Jeg ville ikke våge mig ud på 8 måneders cut, da der er så mange ulemper ved det, hvis du ikke stiller op. Du er kun 15 år!
Hvad er der med jer unge mennesker i dag?
Hvis du vil tabe dig for at holde motivationen oppe, så gør det, men du behøver ikke gå så langt ned i %BF.
Det er fedt at høre du er så seriøs i din alder, men jeg ville nok vente lidt og høre andres meninger også.

Dr.WoodWood skrev:Må jeg være så fræk at spørge efter en opdateret styrkeliste, efter de 4års træning? :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster