Jeg ser helst ikke at prisen er over 600, men 800 er absolut maks.
Jeg ved ingenting om det her, så alle bud er velkommen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thez skrev:Beats By Dre Solo HD. Ligger lidt over 1000, men kan nogle gange findes på tilbud til 8-900. Lækre at træne med også.

Thez skrev:Beats By Dre Solo HD. Ligger lidt over 1000, men kan nogle gange findes på tilbud til 8-900. Lækre at træne med også.

Fyrkat skrev:Thez skrev:Beats By Dre Solo HD. Ligger lidt over 1000, men kan nogle gange findes på tilbud til 8-900. Lækre at træne med også.
Beats By Dre er LOOOOORRTT!
Når jeg bliver minister, så skal alle der høre musik på Beats have fjenet deres trommehinder.

Thez skrev:Jeg er udemærket klar over, at man kan få en del bedre lyd til de samme penge, men jeg nævnte Beats By Dre Solo HD fordi, at jeg har haft en del forskellige Beats, og til trods for at det er en af de billigste modeller, er den super behagelig at have på ift. mange af deres andre modeller samt lækre at træne med (hvilket jeg går ud fra trådstarter går, da vi er på bb.dk)
. skal udelukkende bruges foran computer, og måske udenfor på et tidspunkt, og at snakke med kunder i mit firma.

MadzP92 skrev:Thez skrev:Jeg er udemærket klar over, at man kan få en del bedre lyd til de samme penge, men jeg nævnte Beats By Dre Solo HD fordi, at jeg har haft en del forskellige Beats, og til trods for at det er en af de billigste modeller, er den super behagelig at have på ift. mange af deres andre modeller samt lækre at træne med (hvilket jeg går ud fra trådstarter går, da vi er på bb.dk)
De skal ikke bruges til træning desværre. skal udelukkende bruges foran computer, og måske udenfor på et tidspunkt, og at snakke med kunder i mit firma.

Fyrkat skrev:OT: køb et par ath m50's og en bilig mikrofon.

.

andreas7074 skrev:Ofte kan man indstille hvor mange dB lyden skal op på før mikrofonen aktiverer. Jeg tror man kan få software til det. Er dog ikke sikker. Prøv at søge google.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster