Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fobian skrev:hej alle!!
jeg har en konkurrence med min pap far om hvem der har den flotteste krop til sommer og han er overbevist om at han vinder, men...
Vi kører indtil juli..
ville bare høre om der er nogen der har nogle råd eller bare et eller andet i syntes jeg skal være klar over ??
ligger med en fedt % på omkring 20 ?? cutte/bulke ??

andreas7074 skrev:Fobian skrev:hej alle!!
jeg har en konkurrence med min pap far om hvem der har den flotteste krop til sommer og han er overbevist om at han vinder, men...
Vi kører indtil juli..
ville bare høre om der er nogen der har nogle råd eller bare et eller andet i syntes jeg skal være klar over ??
Cut ned i et par måneder og så bulk langsomt op.

Fobian skrev:andreas7074 skrev:Fobian skrev:hej alle!!
Vi kører indtil juli..
okay tak
kender du et kostprogram til en der under cut ?? bare så jeg kan se hvor mange proteiner,kulhydrater fedt jeg skal have ??

8800 skrev:Fobian skrev:andreas7074 skrev:Fobian skrev:hej alle!!
Vi kører indtil juli..
okay tak
kender du et kostprogram til en der under cut ?? bare så jeg kan se hvor mange proteiner,kulhydrater fedt jeg skal have ??
Brug vores kostplansfunktion ude i venstre side under sidefunktioner. Herudover så læs i vores artikelarkiv for at få basics på plads

Dingo skrev:Hvis du kun har godt 6 måneder og har en fedt% på 20, så er der vist ingen tvivl om at du skal cutte ned mens du styrketræner på fuld grethe

Bjarke Andersen skrev:Som Dingo siger, med 6 mdr. og en fedtprocent på 20% (hvordan er du nået frem til det tal?) er der ingen tvivl om, at du skal cutte
3. Træn, træn og træn! Du skal ikke bare tabe dig, du skal have omdannet fedtet til muskler. Hver en sveddråbe tæller!

8800 skrev:Bjarke Andersen skrev:Som Dingo siger, med 6 mdr. og en fedtprocent på 20% (hvordan er du nået frem til det tal?) er der ingen tvivl om, at du skal cutte
3. Træn, træn og træn! Du skal ikke bare tabe dig, du skal have omdannet fedtet til muskler. Hver en sveddråbe tæller!
Stop nu. Fedt bliver ikke på magisk vis til muskler.

andreas7074 skrev:Hvis han ikke har trænet særlig længe, eller lige er begyndt, er det så ikke muligt at gaine muskler samtidig med man taber sit fedt? - dog ikke særlig længe?

mfe skrev:andreas7074 skrev:Hvis han ikke har trænet særlig længe, eller lige er begyndt, er det så ikke muligt at gaine muskler samtidig med man taber sit fedt? - dog ikke særlig længe?
Nej.

Garik skrev:mfe skrev:andreas7074 skrev:Hvis han ikke har trænet særlig længe, eller lige er begyndt, er det så ikke muligt at gaine muskler samtidig med man taber sit fedt? - dog ikke særlig længe?
Nej.
Jo.
Men man skal ikke basere sin træning på det.
Kan man smide fedt og øge muskelmassen samtidigt?
Det at smide fedt og øge muskelmassen er to vidt forskellige ting, som fungerer under 2 helt forskellige biokemiske tilstande. Kroppen kan ikke være i disse 2 tilstande på et og samme tidspunkt, og derfor kan det ikke lade sig gøre at øge muskelmassen, samtidig med at man smider fedtet.

mfe skrev:Garik skrev:mfe skrev:andreas7074 skrev:Hvis han ikke har trænet særlig længe, eller lige er begyndt, er det så ikke muligt at gaine muskler samtidig med man taber sit fedt? - dog ikke særlig længe?
Nej.
Jo.
Men man skal ikke basere sin træning på det.
I så fald skulle kroppen i løbet er meget korte perioder vel bevæge sig mellem to fysiske processor? Dette bliver af Rasmus Thorup i FAQ - Fitness og Bodybuilding beskrevet som praktisk talt umuligt.Kan man smide fedt og øge muskelmassen samtidigt?
Det at smide fedt og øge muskelmassen er to vidt forskellige ting, som fungerer under 2 helt forskellige biokemiske tilstande. Kroppen kan ikke være i disse 2 tilstande på et og samme tidspunkt, og derfor kan det ikke lade sig gøre at øge muskelmassen, samtidig med at man smider fedtet.
Men forstå mig ret, jeg vil meget gerne bevises forkert :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster