Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
BiggunzZ666 skrev:Stærk patpress som lovet! Velkommen tilHeld og lykke med det hele.
R.L. skrev:Uhh DeFranco! Du har fået ny log, det var derfor jeg ikke hilste da du gik fra PG i dag.
R.L. skrev:Jeg stod af et stop tidligere med bussen i dag, og kom derfor nedefra.
Link link link!
Garik skrev:Vil gerne se et fuldt outline af dit WS4SB-program - overvejer nemlig at køre det eller Thomas Jagds BB-hybrid
Og formen ser sgu fin ud - lad os spise os tykke sammen
ThomasNielsen skrev:Hej Koppel!
Jeg kan forstå at du ligeledes er en del af det famøse Thomas-slæng nede i PG :-) Hvad tid på dagen plejer du at træne? Kan det passe at du trænede i FW på Jens Baggesens vej førhen? Jeg har lige set din video fra den anden dag, og mener jeg har set dig før.
Ratz skrev:Hvem hater?
Koppel skrev:Ganske korrekt!Jeg træner oftest om formiddagen ~9-10 tiden for det meste
Ratz skrev:Koppel har stærke patter så jeg kan intet sige.
PTCJ skrev:Ratz skrev:Hvem hater?
Mig![]()
Og du må dælme give mig ret i det at Koppels træning er en fesen omgang ben! Ingen Squats, ingen DL varianter og ingen Lunges varianter![]()
![]()
ThomasNielsen skrev:Koppel skrev:Ganske korrekt!Jeg træner oftest om formiddagen ~9-10 tiden for det meste
Hvis jeg en dag får mig sneget op i PG på det tidspunkt skal jeg nok lige slå en smut forbi og hilse på :-)
Ratz skrev:Koppel har stærke patter så jeg kan intet sige.
B) BB Militarypress
06@50
06@50
06@50
06@50
06@50
06@50
Thomas-B skrev:B) BB Militarypress
06@50
06@50
06@50
06@50
06@50
06@50
Skal jeg forstå det sådan, du stille og roligt er ved at træne dig op til, at erobrere din rekord tilbage ?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster