Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LittleNinja skrev:Jeg bruger selv Bodylab Whey 80, Bodylab Carbs & Udo's choice.
& når jeg har fået lidt flere kg på korpset, går jeg igang med Bodylab Kreain (:
personligt synes jeg bodylab's produkter er de bedste på markedet og med den pris er det genialt

Boraghi skrev:LittleNinja skrev:Jeg bruger selv Bodylab Whey 80, Bodylab Carbs & Udo's choice.
& når jeg har fået lidt flere kg på korpset, går jeg igang med Bodylab Kreain (:
personligt synes jeg bodylab's produkter er de bedste på markedet og med den pris er det genialt
Og blander du så carbs- og proteinpulveret sammen til en shake efter træning?

LittleNinja skrev:Boraghi skrev:LittleNinja skrev:Jeg bruger selv Bodylab Whey 80, Bodylab Carbs & Udo's choice.
Blander det sammen ja, men indtager der undertræning istedet for efter

Boraghi skrev:LittleNinja skrev:Boraghi skrev:LittleNinja skrev:Jeg bruger selv Bodylab Whey 80, Bodylab Carbs & Udo's choice.
Blander det sammen ja, men indtager der undertræning istedet for efter
Og hvad er årsagen til, at du ikke bare drikker Weight Gainer i stedet?

).
A Menace To Chicken skrev:Nettos Lille Lise Kakaomælk, som koster 6kr.- literen, og (iflg. min broscience) er et helt uundværligt tilskud, der tilmed smager glimrende.

Drikker også altid en liter enten Matilde (hvis den har været på tilbud) eller Lille Lise eller anden billig variant i forbindelse med træning. Har dog lige bestilt et par bøtter Bodylab Whey 80 samt en spand Bodylab Carbs, så jeg kan veksle lidt mellem kakao og shake, alt efter hvad jeg har lyst til.

A Menace To Chicken skrev:Drikker også altid en liter enten Matilde (hvis den har været på tilbud) eller Lille Lise eller anden billig variant i forbindelse med træning. Har dog lige bestilt et par bøtter Bodylab Whey 80 samt en spand Bodylab Carbs, så jeg kan veksle lidt mellem kakao og shake, alt efter hvad jeg har lyst til.
Det kan skam, med fordel, kombineres!
Jeg blander gerne en post-workout-shake af Lille Lise, protpulver, æg, kreatin, banan og bær.
Smager truly helt vidunderligt.
Rå æg ville jeg nok ikke putte i en shake aht. aminosyre- og biotinoptag, samt fordi jeg synes, rå æg har en ikke særligt lækker konsistens.

A Menace To Chicken skrev:.. aminosyre og biotin-optag?
Skulle æg hæmme disse ?!?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster