Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wolfpumper skrev:Men pas på med for meget alkohol hvis du skal tage kreatin. Ellers kan din lever ikke følge med.

Wolfpumper skrev:Personligt ville jeg vælge BCAA fordi det er dét jeg hører mest godt om.
Fiskeolien er altid en god ting så fortsæt med det ;)
Angående kreatin så vil jeg sige at man skal tage i perioder med pauser imellem. Jeg kører 3 måneder på, og 1 måned uden. Men pas på med for meget alkohol hvis du skal tage kreatin. Ellers kan din lever ikke følge med.

Wolfpumper skrev:(skurk) nej det kan jeg ikke. Det er mine egne undersøgelser og hvad jeg selv har fundet frem til.

så det er ikke én enkelt ting jeg har undersøgt. Men jeg er ikke professor. Jeg er studerende.
Wolfpumper skrev:(skurk) nej det kan jeg ikke. Det er mine egne undersøgelser og hvad jeg selv har fundet frem til.

Wolfpumper skrev:(Dingo) Det er noget jeg har brugt lang tid påså det er ikke én enkelt ting jeg har undersøgt. Men jeg er ikke professor. Jeg er studerende.

Wolfpumper skrev:Jeg føler lidt at jeg bliver angrebet nu. undskyld, jeg skulle ikke have blandet mig i noget. Jeg mener bare at man ikke skal tro på alt hvad man læser. Man skal være kritisk og selv finde ud af tingene.

Crozzo skrev:Det er vel ikke smart at spørge om han er læge eller forsker, hvis han lige har skrevet han er studerende?

Dingo skrev:Wolf: det var ik meget svar du gav. Nogle du selv har lavet ? Var det interventionsundersøgelser? Observationsstudier? Randomiserede tests? Med eller uden kontrol grupper? Hvilke beregninger indbefattede dine efterbehandlinger? Chi test? variansanalyser?
Det er ikk et angreb men et helt reelt spørgsmål.
Du siger man skal være kritisk og 'selv finde ud af tingene'. Jeg tror du har misforstået princippet i kildekritik. At være kildekritisk betyder ikke at man skal afslå al kendt videnskab fordi man kun tror på egen empiri. Alt det du lærer på dit studie er jo bygget på forskning af den ene eller anden art. Vil du afslå alt det fordi du vil lave test om det hele selv?
Hvad studerer du?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster