Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hejven skrev:hey
ville høre om i vidste hvad der skete hvis man stoppede eller skar kraftig ned med at træne en bestemt kropsdel?
grunden til jeg overvejer at stoppe med træne bryst er, at mit bryst vokser kraftigt iforhold til resten, og det begynder at se forkert ud..
så tænkte man kunne lade vær direkte at træne bryst men bare resten af kroppen???
hvad vil der ske?
vil ens bryst muskler så blive til fedt og se dumt ud?? eller hvad sker der ved det

toto_G4M3R skrev:Træn med større fokus på styrke til brystet så. Altså færre gentagelser, flere kg
Men hvis styrkelisten passer, så tvivler jeg på at dit bryst er stort

Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:Træn med større fokus på styrke til brystet så. Altså færre gentagelser, flere kg
Men hvis styrkelisten passer, så tvivler jeg på at dit bryst er stort
Ens bryst kan sagtens vokse selvom ens træning er centreret omkring styrke.
TS: Nej, det bliver ikke til fedt, og dine muskler "forsvinder" ikke bare - men du vil med al sandsynlighed blive svagere, hvis du fuldstændig droppede brysttræning. Kør evt. blot en enkelt øvelse til brystet, hvis du virkelig synes, symmetrien er helt hen i vejret. Det tvivler jeg dog på den er. Det er tidligt at fokusere på strong-/weakpoints.

PumpToAchieve skrev:Jeg har haft samme problem, dig i en voldsom grad, mit er dog ved at forsvinde, det med højere vægt er det dårligste råd du har fået indtil videre.... Det du skal er at bruge dumbells så trække skuldrene ordenligt tilbage, lavere vægt med kontrol i løftet, hold i bunden af løftet på 2-5 sekunde, sænk vægten over 2-3 sekunder, og løft den på hurtigt og kraftigt. Du skal også holde albuerne rigtigt. Det meste kan du finde under Haackers bryst artikler. Dette er skrevet fra min IPhone

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster