Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mrjones skrev:sikker på du får nok mad?eller vand?..
Jeg synes ikke jeg bliver så kvæstet at jeg ikke kan hænge sammen bagefter.. Tager lige 30min at samle mig, som jeg så spenderer på langsmen ellers er jeg hurtig til at være frisk igen , også når der er blevet kørt tung squat

Tank skrev:Jeg synes altid at folk snakker om at det er godt at starte dagen med en træning, så får man energien op og er frisk hele dagen. I mit tilfælde synes jeg så ofte at det har den fuldstændig modsatte effekt. Primært efter mine bentræninger er jeg fuldstændig kvæstet og vakler hjem med lidt hovedpine, fuldstændig drænet for energi og næsten ikke i stand til andet end at ligge og slappe af i nogle timer. Det er lidt upraktisk da man jo typisk har andre gøremål i løbet af en dag. Er der nogle af jer der har samme oplevelse, og er der noget som helst man kan gøre ud over ikke at træne så hårdt? Jeg overvejer at begynde at lægge mine bentræninger sent om aftenen så jeg kan gå direkte hjem i seng bagefter.

Jussefar skrev:Hvordan ser et bentræninspas ud? Og får du mad / energi nok fra din før under efter mad? Får du 7-8 timers søvn?
Umiddelbart ville jeg heller ikke træne ben sent om aftenen, jeg tror simpelthen bare ikke jeg ville kunne falde i søvn bagefter.

dh4nsen skrev:Jeg oplever at jeg får hovedpine af styrketræning om morgenen, men ved cardio er der ingenting. Jeg elsker en gang cardio om morgenen, det er en rigtig god måde lige at få gang i dagen! De gange jeg tager cardio om morgenen, ligger jeg normalt styrketræningen om aftenen (medmindre det er off-day)

salt skrev:Tank skrev:Jeg synes altid at folk snakker om at det er godt at starte dagen med en træning, så får man energien op og er frisk hele dagen. I mit tilfælde synes jeg så ofte at det har den fuldstændig modsatte effekt. Primært efter mine bentræninger er jeg fuldstændig kvæstet og vakler hjem med lidt hovedpine, fuldstændig drænet for energi og næsten ikke i stand til andet end at ligge og slappe af i nogle timer. Det er lidt upraktisk da man jo typisk har andre gøremål i løbet af en dag. Er der nogle af jer der har samme oplevelse, og er der noget som helst man kan gøre ud over ikke at træne så hårdt? Jeg overvejer at begynde at lægge mine bentræninger sent om aftenen så jeg kan gå direkte hjem i seng bagefter.
Folk tror at lidt sved på panden betyder at de træner hårdt. En 100% dedikeret omgang bentræning kan give feberlignende symptomer og kvalme. Der er et par stykker herinde der har været til observation efter bentræning.
Man er IKKE frisk og frejdig efter en seriøs omgang ben.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster