Så er mit spørgsmål er det noget som bare er ved piger generelt at drenge skal være den som tager initiativ eller hvad man nu siger.
håber i forstår mit spørgsmål. Og kommer med råd/svar

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dusty_Viking skrev:
Så er mit spørgsmål er det noget som bare er ved piger generelt at drenge skal være den som tager initiativ eller hvad man nu siger.
hvis det bliver for meget for hende, ja så er hun nok bare ikke interesseret

kathe skrev:Dusty_Viking skrev:
JA! Vi 'forventer' og 'regner med' i de fleste tilfælde at fyren tager intiativet, hvor latterligt det end lyder.
.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

kathe skrev:Dusty_Viking skrev:
JA! Vi 'forventer' og 'regner med' i de fleste tilfælde at fyren tager intiativet, hvor latterligt det end lyder.
Det er selvfølgelig en god ide at du holder igen med skriveriet/kontakte hende, hvis du skriver rigtig meget! Meeeen, hvis du ikke skriver hele tiden, synes jeg BESTEMT ikke du skal holde igen. Det kan komme til at sende et signal om at du ikke er interesseret![]()
Du skal gøre det du har lyst til, selvfølgelig på normal vishvis det bliver for meget for hende, ja så er hun nok bare ikke interesseret
![]()
Håber du kunne bruge det.

Animal skrev:kathe skrev:Dusty_Viking skrev:
Det er selvfølgelig en god ide at du holder igen med skriveriet/kontakte hende, hvis du skriver rigtig meget! Meeeen, hvis du ikke skriver hele tiden, synes jeg BESTEMT ikke du skal holde igen. Det kan komme til at sende et signal om at du ikke er interesseret![]()
Du skal gøre det du har lyst til, selvfølgelig på normal vishvis det bliver for meget for hende, ja så er hun nok bare ikke interesseret
![]()
Det er en fænomenal måde at teste, om den givne kvinde har ben i næsen, ved at lade hende tage initiativet.

kathe skrev:Animal skrev:kathe skrev:Dusty_Viking skrev:
![]()
Det er en fænomenal måde at teste, om den givne kvinde har ben i næsen, ved at lade hende tage initiativet.
HAHADet MÅ være taget fra en eller anden "mandehørmer klub" ;) At man ligefrem har "flere" ben i næsen hvis man tager intiativet, hvis jeg forstår det rigtigt? Næppe! Dog vil jeg sige, at hvis en kvinde aldrig tager intiativ, kan det være usikkerhed.
For mig personligt, er det meget forskelligt, i hvilke tilfælde jeg tager intiativet, min nuværende kæreste og den sidste, opsøgte jeg ;)
Meen, nu befinder jeg mig en del mere i kvindeverdenen, (jeg arbejder trods alt med 30 søde piger) og vi går jo rundt og er nogle små prinsesser, sådan er det bare. I skal jo være vores prins på den hvide hest

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster