så vil høre om nogle af jer har haft det og hva det betød for jeres træning for har læst at man ikke må pumpe i 4 uger efter man er blevet rask
så hvis nogen har lidt forstand på det vil jeg meget gerne have hjælp....

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

S.K skrev:Vi har netop haft lidt fokus på Mononucleose aka kyssesyge i biologi, samt lavet et mindre forsøg med virusantigen. Kan kun sige det samme som kuglen. Gør som doktormanden siger. Selv efter du er blevet rask kan du nemt måtte indse at du herefter heller ingen aktivitet på lave 6mdr efter. Det er en sygdom som tager lang tid at komme sig over. Milten hæver gevaldigt, så undgå træningen.

sniper skrev:S.K skrev:Vi har netop haft lidt fokus på Mononucleose aka kyssesyge i biologi, samt lavet et mindre forsøg med virusantigen. Kan kun sige det samme som kuglen. Gør som doktormanden siger. Selv efter du er blevet rask kan du nemt måtte indse at du herefter heller ingen aktivitet på lave 6mdr efter. Det er en sygdom som tager lang tid at komme sig over. Milten hæver gevaldigt, så undgå træningen.
WTF.. Fik af vide at jeg gerne måtte starte med at træne lige efter jeg var konstateret rask (Tallene på årøverne så fornuftige ud)..?!
Udsigt for fremtiden?
Kyssesyge varer normalt to til fire uger og er ikke problematisk. Cirka tre procent oplever et længere forløb. Har man først haft sygdommen, er man beskyttet imod den for resten af sit liv, man er immun.

S.K skrev:sniper skrev:S.K skrev:Vi har netop haft lidt fokus på Mononucleose aka kyssesyge i biologi, samt lavet et mindre forsøg med virusantigen. Kan kun sige det samme som kuglen. Gør som doktormanden siger. Selv efter du er blevet rask kan du nemt måtte indse at du herefter heller ingen aktivitet på lave 6mdr efter. Det er en sygdom som tager lang tid at komme sig over. Milten hæver gevaldigt, så undgå træningen.
WTF.. Fik af vide at jeg gerne måtte starte med at træne lige efter jeg var konstateret rask (Tallene på årøverne så fornuftige ud)..?!
hmm ikke hvad min bio lære sagde i hvert fald. Det kan jo godt ske du er konstateret rask og gerne må dyrke moderat motion, men mener det er kroppen der skal komme sig efter angrebet, selvom du er rask. Nævner hvad min lære sagde, men går også ud fra det er i det mest ekstreme tilfælde.

Rambo-Ringsted skrev:jeg siger man tak folken s for de gode råd og erfaringer.. jeg har fået taget min blodprøve i dag og venter nu bare på svar... så går bare og håber på ordet, prøven var neggativ

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster