Jeg har forgæves prøvet at starte en log flere gange, men det er ligesom om at motivationen forsvinder ligeså hurtigt som macdonalds mad fra maven.
Som i kan se i overskriften vil dette være en anderledes log end mange andre herinde. Jeg har været så heldig at skrive under på en kontrakt med en fodboldklub, så nu skal der virkelig kæmpes for det. Jeg har mulighed for at komme til udlandet meget snart og derfor synes jeg at jeg må gøre alt hvad der står i min magt for at komme foran andre på min alder. Derfor er mit mål ikke at blive stor og tage på. Mit mål er at blive uhyggelig stærk og hurtig.
I vil få lov at påvirke min træning og min kost rigtig meget. Jeg har det altid bedst hvis andre er inde omkring min træning og da der er mange kompetente folk herinde tør jeg godt stole på jer
Jeg starter med de øvelser jeg laver. De øvelser jeg ikke kender navnene på vil jeg forsøge at forklare med ord. I må bære over med mig.
Bryst:
Bænkpres -3*10(ALLE ØVELSER 3*10) - 81 kg
Incline bænkpress -56 kg
"Flyers" med kabeltræk -25 kg
Ryg:
Træk til bryst (ville så gerne finde en anden)60 kg
Bent over row -21 kg
Mangler en øvelse eller 2 til ryggen?
Skulder:
Upright Row -31,5 kg
Lateral Raises (bare med bukkede arme) -11 kg
Lateral Raises med kabeltræk -15 kg
Triceps:
Et håndtag i kabeltræk -25 kg
Dips -3*max
Reb -55 kg
Biceps:
Biceps Curl -13,5kg. 11,5. 11,5.
+ en øvelse hvor jeg sidder med brystkassen mod en pude og løfter en bøjet stang? ? ? -30 kg
Mave:
Kører bare forskellige maveøvelser, der mangler jeg specielt nogle ???
Min ben-træning skal der ikke røres ved på nuværende tidspunkt da jeg har en lille overbelastningsskade i mit venstre ben og derfor ikke må træne tung ben.
Med hensyn til kosten kunne jeg godt tænke mig at finde noget andet morgenmad. Jeg er meget meget kræsen om morgenen.. Ved godt det lyder mærkeligt men jeg har som regel kun lyst til lidt knækbrød med chokolade på og en shake. Men det er bare ikke nok!
Min dag ser tit sådan ud:
Morgen:
Knækbrød med chokolade, skinke eller smøreost + shake.
10.00 En klapsammen med Leverpostej, kød el lign
11.00 ------------II--------------------------
12.00 ----------------II-------------------
15.30 Kulhydratindeholdigt kød og hvidt brød
1730-19 Træning
19.15 Shake
19.30 Aftensmad (kan være ALT muligt, hvad de gamle nu laver)
Og så spiser jeg ikke mere den dag.. I dette har jeg ikke medregnet frugt og drikkevarer..... Det skal lige siges at jeg altid spiser salat i mine klapsammen og at jeg drikker utrolig meget mælk og juice... ca 2½-3 liter vand om dagen.
Nogle korte facts om mig -
Navn - David
Alder - 16 år
Højde - 193
Vægt - 89
Formål - STYRKE og eksplotivitet !
Erfaring - I forhold til min alder ved jeg meget om træning, men har hold for mange pauser med min træning så jeg har ikke det store udvalg af øvelser.
Kostilskud - Proteinpulver (skal jeg overveje kreating el noget andet) ?
Vitaminer - Gerimax gensing sport
Andet - Fiskeolie
Det var sådan set det jeg kunne komme i tanke om.. Smider lige et billede op af min krop. Så kan i vurdere hvor jeg ca er ud fra det.. Eller om i kan se hvad der skal forbedres væsenligt.
Jeg synes personligt at jeg skal være meget stærkere i ryggen og biceps.
NB - Når i vil foreslå en øvelse så skal der linkes til den !
ALT kritik er velkommen, bare den er konstruktiv ..
Husk lige at tage med i jeres overvejelser at jeg spiller fodbold på højt plan og det er det min træning skal bruges til.
David ..