Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cirkeline skrev:Jeg synes også det lyder meget usundt. Det er godt at gå op i kost og træning, men når det begynder at gå udover de ting du nævner, så er det for meget.
Prøv at Google ortoreksi. Det er ok at synde og det er ok at spise usundt engang imellem og holde træningsfri. Alt andet er det usunde.

Kandetvirkeligpasse skrev:Cirkeline skrev:Jeg synes også det lyder meget usundt. Det er godt at gå op i kost og træning, men når det begynder at gå udover de ting du nævner, så er det for meget.
Prøv at Google ortoreksi. Det er ok at synde og det er ok at spise usundt engang imellem og holde træningsfri. Alt andet er det usunde.
Tak, det vil jeg søge efter, og læse lidt op.. Det er nu også sjældent det sker, synder måske HØJST 2-3 gange om måneden, og som mine venner siger.. Jeg er ikke til at være sammen med, mit humør er helt nede..

MortenFF skrev:Spiseforstyrrelse? Ahhh mon dog. Jeg tror måske, der er tale om "dårlig samvittighed" frem for en reel forstyrrelse. Æd et stykke kage i ny og næ, og i tilfælde af, at du vitterligt får det dårligt, så løb en tur eller en anden form for cardio.

8700ralf skrev:Hvad jeg vil anbefale dig er at få et par refeed dage(planlagte dage hvor du må snyde lidt, dog med måde). Hvis du allerede kommer til og snyde 2-3 gange om måneden, jamen så lav 3 planlagte refeed dage, på den måde kan du også spise lidt slik med vennerne, have en normal kageaften med kæresten eller få en kanelsnegl til morgenmad. Så får du ikke den dårlige samvittighed netop fordi du ved at det er planlagt. Dagen efter en refeed dag, jamen der forsætter du jo bare dit vægttab

8700ralf skrev:Hvad jeg vil anbefale dig er at få et par refeed dage(planlagte dage hvor du må snyde lidt, dog med måde). Hvis du allerede kommer til og snyde 2-3 gange om måneden, jamen så lav 3 planlagte refeed dage, på den måde kan du også spise lidt slik med vennerne, have en normal kageaften med kæresten eller få en kanelsnegl til morgenmad. Så får du ikke den dårlige samvittighed netop fordi du ved at det er planlagt. Dagen efter en refeed dag, jamen der forsætter du jo bare dit vægttab

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster