Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

mad på arbejde

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

jeg skal arbejde for første gang som vikariat og jeg skal arbejde pænt lang tid

nogle der har nogle forslag til mad som er meget kalorierigt da jeg både er langsom spiser og ikke kan spise særlig meget ad gangen. tror jeg får virkelig svært ved at få nok kalorier ned de næste par dage. :\.. ved heller ikke om jeg når at få trænet i de 3 dage.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 30

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00

har tænkt mig at tage en del hasselnødder og hjemmelavet protein/weightgaining bars (hjemmelavet) med. men så ved jeg ikke mere end en masse rugbrød.. men jeg aner ikke om de har køleskab, mikroovn eller noget som helst nu det er første arbejdsdag :P

EDIT: vil købe noget kokosmælk (aldrig smagt det, men har lige fået at vide af en ven at det kan holde uden for køleskabet) og så prøve at lave nogle gainer shakes hvis jeg kan få det ned :\.. ved ikke om jeg kan nå at handle ind dog hvis jeg også skal nå ind og lave let træning da jeg først kan nå derind 1time til 45minutter før det lukker, og hvis jeg har energi til det.
Brugeravatar

Styrkeliste

Der bliver godt nok skrald på den gainershake, hvis du har tænkt dig at smide kokosmælk i den! Jeg tror ikke jeg kunne få sådan en omgang ned.
Hvad er det helt præcis for et arbejde du skal starte på?
De fleste steder har man 2 pauser om dagen. I dem kunne du passende spise din medbragte mad?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00
- Squat: 272.50
- Dødløft: 280.00

Kostplan: Ingen kostplan

DannyP skrev:Der bliver godt nok skrald på den gainershake, hvis du har tænkt dig at smide kokosmælk i den! Jeg tror ikke jeg kunne få sådan en omgang ned.
De fleste steder har man 2 pauser om dagen. I dem kunne du passende spise din medbragte mad?

jeg har ikke rigtig fået at vide noget omkring spisepauser osv. men i morgen skal jeg arbejde fra kl 7 om morgenen til kl 8 om aftenen. og vi får løn for effektiv arbejde, så jeg får ikke løn når jeg spise. Jeg er også en langsom spiser og kan ikke spise særlig meget ad gangen så har svært ved at få nok ned. tror jeg skrotter lidt at lave en decideret madplan til i morgen og bruger dagen på lige at tjekke det ud.. så kan jeg evt. lave en madplan til de andre dage..

om jeg så skal op og træne kl halv 9 ved jeg ikke for har ingen ide om hvor meget energi jeg har tilbage til sådan en tur..

min ven sagde også at kokosmælk ikke smagte så godt men når det var i en shake synes han det var fint.

EDIT: er også lige kommet i tanke om at jeg måske kan lave en stor portion af æg bacon med en masse olie og frø samt noget tun.
Brugeravatar

Styrkeliste

Spis når du har fået fri, hvis det er så stort et problem for dig at spise mad i en pause?
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Reputation point: 0

Milky skrev:Spis når du har fået fri, hvis det er så stort et problem for dig at spise mad i en pause?

tror ikke du helt har læst det.. jeg har ikke problemer med at spise i pauser.. (selvom jeg ikke har arbejdet der før endnu).. problemet er at jeg ikke kan spise særlig meget ad gangen og jeg spiser langsomt så jeg heller ikke kan nå at få så meget ned.
Brugeravatar

Styrkeliste

haha det er satme det vildeste jeg har hørt en shake med kokosmælk !

Men smør dig en madpakke.. med ja mad ..

evt kan du vel bare købe de der pakker med forskellige salater(skinke,tun,ægge) når du alligevel skal bruge så meget energi og så bare noget toastbrød og så i en køletaske.. så skulle du da nok kunne klare dig også selvom du må smøre en hurtig skinkefætter i en toiletpause ?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Blunt skrev:haha det er satme det vildeste jeg har hørt en shake med kokosmælk !

evt kan du vel bare købe de der pakker med forskellige salater(skinke,tun,ægge) når du alligevel skal bruge så meget energi og så bare noget toastbrød og så i en køletaske.. så skulle du da nok kunne klare dig også selvom du må smøre en hurtig skinkefætter i en toiletpause ?

Under bulk og diæt op til Newcomers fik jeg altid en morgenshake med olie, kokosmælk og whey i :D Det var lækkert!

On topic:
Et par skiver brød og så torskerogn og/eller makrel? Gør jeg selv for tiden. Nemt, billigt og dejligt :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:
Blunt skrev:haha det er satme det vildeste jeg har hørt en shake med kokosmælk !

Under bulk og diæt op til Newcomers fik jeg altid en morgenshake med olie, kokosmælk og whey i :D Det var lækkert!

On topic:
Et par skiver brød og så torskerogn og/eller makrel? Gør jeg selv for tiden. Nemt, billigt og dejligt :)

Hvis du kigger på kg-prisen så kan du faktisk få kyllingebryst billigere end makrel ;)

Men ja, rugbrød med makrel, eller proteinshake med havregryn i ville være et godt bud.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

BloodJunkie skrev:
Hvis du kigger på kg-prisen så kan du faktisk få kyllingebryst billigere end makrel ;)

Men ja, rugbrød med makrel, eller proteinshake med havregryn i ville være et godt bud.

Ikke hvis du handler i metro den her uge/måned

de har makrel til under 40 kr/kilo

Det er på samme niveau eller billigere end det meste kylling.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

BloodJunkie skrev:
Garik skrev:

On topic:

Kylling er dyrere, men også mere besværligt at tilberede - og så skal det gerne holdes køligt :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

MadzP92 skrev:
DannyP skrev:Der bliver godt nok skrald på den gainershake, hvis du har tænkt dig at smide kokosmælk i den! Jeg tror ikke jeg kunne få sådan en omgang ned.

jeg har ikke rigtig fået at vide noget omkring spisepauser osv. men i morgen skal jeg arbejde fra kl 7 om morgenen til kl 8 om aftenen. og vi får løn for effektiv arbejde, så jeg får ikke løn når jeg spise. Jeg er også en langsom spiser og kan ikke spise særlig meget ad gangen så har svært ved at få nok ned. tror jeg skrotter lidt at lave en decideret madplan til i morgen og bruger dagen på lige at tjekke det ud.. så kan jeg evt. lave en madplan til de andre dage..

om jeg så skal op og træne kl halv 9 ved jeg ikke for har ingen ide om hvor meget energi jeg har tilbage til sådan en tur..

min ven sagde også at kokosmælk ikke smagte så godt men når det var i en shake synes han det var fint.

EDIT: er også lige kommet i tanke om at jeg måske kan lave en stor portion af æg bacon med en masse olie og frø samt noget tun.

Såfremt du tæller kalorier, så få dig et overblik over, hvor meget du skal spise dagligt. Spis når du kan, og stik timingen op et sted hvor solen ikke skinner, undtagelsesvis på træningsdage hvor du bør centrere lidt mad omkring din træning.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Blunt skrev:
BloodJunkie skrev:

Ikke hvis du handler i metro den her uge/måned

de har makrel til under 40 kr/kilo

Det er på samme niveau eller billigere end det meste kylling.

Hvad hvis man ikke kan handle i metro? skal man ikke have et kort eller noget i den stil?

Men hvis du/i kender en almindelig butik hvor kg prisen på makrel er under 50kr, så vil jeg gerne høre om den, fordi jeg vil hellere spis makrel en kylling hver dag :)
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00