Jeg ville lige høre, om det er noget brugbart under cut?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Magicbox skrev:Jeg kan ikke rigtig se nogen pointe i at indtage et produkt, der, hvis du ikke har nogen problemer med afføringen, skulle få dig til at 'tømme ryggen'.
Du siger at alt det, du propper ind ryger ud igen. Hvis det kommer ud som almindelig afføring, er det vel ikke anderledes end at gå på lokum? Hvis det kommer ud som ufordøjet mad, så får du ikke nogen næring (og dermed ikke din protein), og det er heller ikke særlig ønskværdigt, hverken under cut eller bulk.
Jeg kan kun forestille mig, at det kunne være brugbart inden man stiller op i en konkurrence eller lign.
Så jeg kan ikke umiddelbart ikke se nogen fordel i at bruge dette produkt som hjælp til et cut.

Weezy skrev:Magicbox skrev:Jeg kan ikke rigtig se nogen pointe i at indtage et produkt, der, hvis du ikke har nogen problemer med afføringen, skulle få dig til at 'tømme ryggen'.
Du siger at alt det, du propper ind ryger ud igen. Hvis det kommer ud som almindelig afføring, er det vel ikke anderledes end at gå på lokum? Hvis det kommer ud som ufordøjet mad, så får du ikke nogen næring (og dermed ikke din protein), og det er heller ikke særlig ønskværdigt, hverken under cut eller bulk.
Jeg kan kun forestille mig, at det kunne være brugbart inden man stiller op i en konkurrence eller lign.
Så jeg kan ikke umiddelbart ikke se nogen fordel i at bruge dette produkt som hjælp til et cut.
Okay. Hvordan ved man om det kommer ud som ufordøjet mad? Hvis man altså kan vide det, på en eller anden måde
Ja, det ville til dels være brugbart inden man stiller op, men det skal jeg nu ikke - endnu

Weezy skrev:Magicbox skrev:Jeg kan ikke rigtig se nogen pointe i at indtage et produkt, der, hvis du ikke har nogen problemer med afføringen, skulle få dig til at 'tømme ryggen'.
Okay. Hvordan ved man om det kommer ud som ufordøjet mad? Hvis man altså kan vide det, på en eller anden måde
Ja, det ville til dels være brugbart inden man stiller op, men det skal jeg nu ikke - endnu

Illisher skrev:Hvis det ser ud, som da du indtog det, når det kommer ud, så er det ufordøjet. Hvis det ligner lort, smager som lort og lugter som lort, så er det lortOg dermed fordøjet

Legend skrev:Hvad hedder de på arabisk?

Good skrev:Det kan vel kun være sundt og få tømt hele systemet ud, engang i mellem..
Det er i hvert fald min tanke..

Legend skrev:Good skrev:Det kan vel kun være sundt og få tømt hele systemet ud, engang i mellem..
Naturlig tarmflora er det optimale, udrensninger er ikke at foretrække.

Ioxer skrev:er det ikke normalt, at skulle skide ret meget efter 12-14 timer?

Legend skrev:Weezy: hvorfor kan du ikke IPA.
Hvis man googler det arabiske du satte ind kommer der billeder af en kamel frem...

Weezy skrev:Legend skrev:Weezy: hvorfor kan du ikke IPA.
Hvis man googler det arabiske du satte ind kommer der billeder af en kamel frem...
IPA?![]()
![]()
???? Sådan staves det på arabisk

Good skrev:Legend skrev:Good skrev:Det kan vel kun være sundt og få tømt hele systemet ud, engang i mellem..
Naturlig tarmflora er det optimale, udrensninger er ikke at foretrække.
Det er selvfølgelig klart nok, siger heller ikke det skal være noget man gør ofte.
Men der er noget sundt i og få renset systemet igennem, og få alle de gamle ting renset ud,
der er jo mange der gør det fordi de mener at det gør kroppen sundere.
Jeg er ikke ekspert inden for den slags, ved kun hvad jeg læser..

Legend skrev:Weezy skrev:Legend skrev:Weezy: hvorfor kan du ikke IPA.
IPA?![]()
![]()
???? Sådan staves det på arabisk
IPA=International phonetic alphabet. Det er den internationale standard for lydskrift.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster