Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Maxim er et brand og det lever de på. Det super overpriced i forhold til hvad du får.

EmilB skrev:Sej mand med sportssolbriller på bøtterne --> dobbelt pris.

Micha Østergaard skrev:EmilB skrev:Sej mand med sportssolbriller på bøtterne --> dobbelt pris.
Rasmus Henning er faktisk ganske sej! Ham kan du godt betale lidt ekstra for at have på bøtten![]()
@ topic starter: Bodylab er super. Ved ikke om du allrede har brugt det, men ellers er det klart at anbefale.

hjarsoe skrev:Maxim har opbygget sig et halvt monopol indenfor udholdenheds sport. Det er Maxim og High5 der sidder benhårdt på især cykelsporten. Er det urimeligt? Ikke ifølge min egen vurdering. High5 har blandt andet for nyligt stået for en test af hvor mange kulhydrater man skal indtage i timen. Og om skidtet virker.
Maxim er dyrt for den der køber småt ind, men vis du tager fat i en kammerat der er medlem af en cykelklub/løbeklub burde det være til at få til rimelige priser.
Kan Bodylab komme ind på det marked? JA! Det kræver bare at de kommer ud af skabet og begynder at sponsorere klubber og teams, og så skal deres dunke ud i cykelforretningerne og butikker som sportsmaster, for det er der man vinder kunder til energi pulver!

Casper H. skrev:nu koster proteinpulver ikke mange penge at producere, så det du betaler for er smagen i 101 tilfælde ud af 100 ;) hvis man vel og mærket sammenligner med det er samme kvalitet såsom 80%

Dingo skrev:Casper H. skrev:nu koster proteinpulver ikke mange penge at producere, så det du betaler for er smagen i 101 tilfælde ud af 100 ;) hvis man vel og mærket sammenligner med det er samme kvalitet såsom 80%
Hvad ved du om forskellige firmaers udgifter til produktion, personale lønninger, marketing, huslejeudgifter (heri også vand, el osv.), etc. etc. ? Og det gælder sådan set alle firmaer lige fra kosttilskud til modelbiler...
bare af ren nysgerrighed...

Krizo skrev:Hvorfor er det at Maxims er så røv dyrt?

Casper H. skrev:nu syntes jeg i hele taget bare at økonomi er spændende, men mener at have hørt det koster omkring 30-40 kroner per kg whey at producere. om det er kina eller hvad det er kan jeg ikke svare på, men valle er jo bare et affaldsprodukt fra mælk og ost af.kan jo godt være jeg huske forkert (: .

lopstar skrev:Køb noget andet, hvis du ikke har råd.

Gosser skrev:lopstar skrev:Køb noget andet, hvis du ikke har råd.
Eller hvis han har lidt økonomisk sans.

lopstar skrev:Gosser skrev:lopstar skrev:Køb noget andet, hvis du ikke har råd.
Eller hvis han har lidt økonomisk sans.
Enig, forstår bare ikke hvorfor han skal pive over det herinde?
Hvis han kigger lidt på det, kan han jo se at maxim er næsten det samme som fx. produkter fra bodylab, så derfor må han vel kunne regne ud, at det må være brandet der koster.

Næste spørgsmål er så bare om man sponsorer de der sponsorer ens sport ( vis man er feks. cykelrytter) eller om man støtter noget der slet ikke rører en finger inden for sporten

Maskinen skrev:Vil give ret i bodylab mangler branding.. det er alt for overset set i lyset af dets kvalitet.
Hvad bodylab skal er at få nogle store brød til at gå med deres mærke, om det så er på en t-shirt, shaker eller hvad fanden kan være ligegyldigt - det er jo i bund og grund sådan et brand skabes.. folk ser et stort brød drikke noget bestemt pulver og tænker "heeey det er da pulveret som gør ham så stor" og så hopper de ind og køber det..
helt konkret ville jeg, hvis jeg nu sad i bodylabs marketing afdeling, få nogle sponsor aftaler, få lavet aftaler med hardcore træningssteder som 'the gym' , i en periode give en t-shirt med gratis når man bestilte noget - har selv tidligere fået en gratis shaker med som jeg da ivrigt bruger oppe i centeret som vanddunk - og flere har da henvendt sig og spurgt til det og jeg har da henvist dem til siden.
til slut vil jeg rose personen som fandt på at lave denne side - det er jo det ultimative sted at lave reklame - og i kan endda mere eller mindre indføre monopol på siden, da i ejer den..

hjarsoe skrev:Maxim har opbygget sig et halvt monopol indenfor udholdenheds sport. Det er Maxim og High5 der sidder benhårdt på især cykelsporten

Rasmus Thorup skrev:hjarsoe skrev:Maxim har opbygget sig et halvt monopol indenfor udholdenheds sport. Det er Maxim og High5 der sidder benhårdt på især cykelsporten
Korrekt. Uden at afsløre for meget af vores fremtidige planer kan jeg dog nævne at vi er på vej med et større sortiment målrettet udholdenhedssporten. Første produkt er dette:
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-hypo ... -443p.html
Inden årets udgang kan vi tilbyde en større palette af produkter til dette marked

Mussetrussen skrev:Jeg kan ikke forestille mig det er nemt at drive Bodylab forretningen.
Ikke at det er noget jeg ved noget om. Det er blot de tanker jeg gør mig på området.

WannaBeBig skrev:Mussetrussen skrev:Jeg kan ikke forestille mig det er nemt at drive Bodylab forretningen.
Ikke at det er noget jeg ved noget om. Det er blot de tanker jeg gør mig på området.
Det må vel ryge lidt igennem eftesom de var udnævnt som gazelle virksomhed i 2009.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster