Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.

danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?

8800 skrev:danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?
Hvorfor Maxim?

danielhansen13 skrev:8800 skrev:danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?
Hvorfor Maxim?
Hvorfor ikke?
Igen ønskes der ikke kommentare på prisen :-)

danielhansen13 skrev:8800 skrev:danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?
Hvorfor Maxim?
Hvorfor ikke?

MadPanda skrev:danielhansen13 skrev:8800 skrev:danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?
Hvorfor Maxim?
Hvorfor ikke?
Føler du Maxim er bedre kvalitet eller hvad?
Prisen er jo en kæmpe faktor når man handler kosttilskud. Whey er Whey. Hvorfor så give 2 gange så meget for det ene? Føler du dig ærlig talt ikke taget ved næsen? Forstod dig godt hvis det var jeans fra Bilka mod jeans fra Diesel. Men whey er whey. Der er et utal af produkter derude, som får roser pga. deres smag, hvorfor ikke vælge dem, nu hvor de også er billigere?

danielhansen13 skrev:Hej.
Jeg vil ikke have nogle kommentare ang. prisen, men er der nogle, der har erfaringer med Maxim Whey 100 Protein? Jeg overvejer at købe en bøtte med vaniljesmag. Smager det godt?

RSH87 skrev:MadPanda skrev:danielhansen13 skrev:8800 skrev:danielhansen13 skrev:MadPanda skrev:Heldigvis overvejer du det stadig. Så kan det være nogle vil fraråde dig det.
Hvorfor skulle de det?
Hvorfor Maxim?
Hvorfor ikke?
Føler du Maxim er bedre kvalitet eller hvad?
Prisen er jo en kæmpe faktor når man handler kosttilskud. Whey er Whey. Hvorfor så give 2 gange så meget for det ene? Føler du dig ærlig talt ikke taget ved næsen? Forstod dig godt hvis det var jeans fra Bilka mod jeans fra Diesel. Men whey er whey. Der er et utal af produkter derude, som får roser pga. deres smag, hvorfor ikke vælge dem, nu hvor de også er billigere?
Hvis han nu har fundet et knaldtilbud på maxim hvilket der tit er på mange sider hvorfor så ikke vælge det?
Sådan set også det TS spørgsmål går på, han har jo op til flere gange sagt at der ikke skal tages forbehold for prisen...

sebastiank58 skrev:danielhansen13 skrev:Hej.
Jeg vil ikke have nogle kommentare ang. prisen, men er der nogle, der har erfaringer med Maxim Whey 100 Protein? Jeg overvejer at købe en bøtte med vaniljesmag. Smager det godt?
Det er lort. Har ikke smagt det med vanilje, men med chokolade og det samgte dårligt
danielhansen13 skrev:Tak for dit svar Xander. Dét, er hvad jeg er interesseret at høre om, men kan blandingsforholdet ikke også spille ind?
Jeg skrev i overskriften, at der venligst ikke skulle kommenteres på prisen. Jeg er kun interesseret i, hvad folk synes om produktet. Om det faldt i jeres smag.
(Ang. prisen, så er det fordi, at jeg kan få 2,5 kg Maxim til 299,-, men jeg må jo ikke linke til andre sider)

Xander93 skrev:sebastiank58 skrev:danielhansen13 skrev:Hej.
Det er lort. Har ikke smagt det med vanilje, men med chokolade og det samgte dårligt
Mit var også med chokokolade, køber det aldrig igendanielhansen13 skrev:Tak for dit svar Xander. Dét, er hvad jeg er interesseret at høre om, men kan blandingsforholdet ikke også spille ind?
Jeg skrev i overskriften, at der venligst ikke skulle kommenteres på prisen. Jeg er kun interesseret i, hvad folk synes om produktet. Om det faldt i jeres smag.
(Ang. prisen, så er det fordi, at jeg kan få 2,5 kg Maxim til 299,-, men jeg må jo ikke linke til andre sider)
Synes jeg ikke. Blandede det op med ret meget vand (ca. dobbelt så meget som jeg gøre med bodylab), og prøvede også med mælk. Det var stadig vammelt, og knap så godt smag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster