som i kan se på overteksten (og undertitlen) så er jeg bange for at jeg er ved at få Megareksi hvorfor?
1. Jeg har lagt mærke til at jeg står foran spejlet flere gange om dagen (6-8 tror jeg) og spænder musklerne.
2.Mit "Bodybuilder Idol" er Arnold Schwarzenegger og her på seneste har jeg prøvet at finder billeder af ham i sine unge dage (17-18 år) hvor jeg så forsøger at sammenligne min egen krop med hans.
3.Når min mor eller Far spørger om jeg ikke kan hjælpe med at hugge brænde eller bære brænde ind eller hvis man skal ha rykket en sofa eller et tungt bord så efter jeg har gjort det så kan jeg nogen gange finde på at tænke "håber ikke det var for hårdt så mine muskler ikke kan klare træning idag" (eller sådan noget)
4.Jeg syntes selv jeg er "Okay" stor (i forhold til min højde og alder) har "trænet" i cirka 4 år men de første 3 år lavede jeg bare armbøjning og mave og ryg bøjning (altså det har været sådan lidt blandt) og det er først her i slutning af sommerferien at jeg er begyndt at træne sådan "for alvor" men når folk siger at jeg er ret stor og at jeg har brede skuldre osv siger altid "nej" og jeg ved ikke rigtigt om jeg mener det eller om jeg bare siger det for sjovt.
her til sidst skal der lige siges at jeg er ikke super fokuseret på min kost jeg vil sige mit fed% er ikke det laveste men jeg prøver at spise så meget kød som muligt osv så mine muskler får den protein de skal have.
Jeg blev 18 d 8 feb jeg er 1,71 cm høj vejer omkring 76,5 kg
men altså syntes i at det lyder som om at jeg er ved at få det ? (jeg ved godt at i sikkert kunne bruge nogen billeder men har ikke udstyret til det """" Det er ikke fordi at jeg ikke vil tage dem