Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 926
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 924

Følg bodybuilding.dk på

Mening om trænningsprogram?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey, jeg var nede i dag og få lagt et trænningsprogram af en instruktør i mit center...
Og vil sådan set bare hører om det er fornuftigt :)
jeg er 15 år og nybegynder
men det ser sådan her ud:

Benpres 3x10
Brystpres 3x10
Lænd (ved sgu ikke helt hva maskinen hedder... det træner i hvert fald lænden) 3x10
Side laterals (med håndvægte) 3x10
Triceps Pushdown 3x10
Biceps kabeltræk 3x10
Mavemuskler (billed af den her: http://www.ab-core-and-stomach-exercises.com/images/ab-machines.jpg) 3x10

det var det. ser det fornuftigt ud for en nybegynder eller mangler der noget ? hva syntes i? :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Odense

Træner her: Ålholm Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.00
- Dødløft: 7.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Efter min mening skal et hvert program indeholde minimun Dødløft, squat og bænkpres - resten kan diskuteres - ingen af dem er med her - så vil helt klart sige skod program.

Men ved at nogle instruktører syntes at netop de 3 øvelser er for farlige og tekniske for en begynder - hvilket jeg ikke er enig i men de kræver selvfølgelig noget instruktion og øvelse.
Af skade bliver man klog - men sjældent stærk

Tjek min log - PR's side 1.
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederiksværk

Styrkeliste
- Bænkpres: 108.50