Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fassos skrev:men jeg vil være bedre og hurtigere..

Fassos skrev:Hej.. jeg træner til fodbold og jeg forstår ikke hvordan mine lår kan være så kraftige og tunge sådan jeg ikke ingen gang kan løfte dem op, hverken når jeg prøver og spark bag i..
http://peecee.dk/upload/view/242318
lørdagens træning er om tirsdagen og torsdagen om morgnen efterfølgende fodbold og sprint fredag og søndag..
kostplan:
http://peecee.dk/upload/view/280871
Hvad er der gået galt ?? og jeg træner med S4 og synes det har været hård træning med masser af løb.. Jeg kan ikke løfte mine lår højt mere.. det er som om jeg mangler kraft..

Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.

Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.

Garik skrev:Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.
Lyder faktisk interessant. Kan man bevidst flytte sit tyngdepunkt, som du foreskriver der? Og hvordan kunne det evt. gøres/trænes i praksis?

Legend skrev:Garik skrev:Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.
Lyder faktisk interessant. Kan man bevidst flytte sit tyngdepunkt, som du foreskriver der? Og hvordan kunne det evt. gøres/trænes i praksis?
Selvfølgelig kan man det.
Et godt eksempel på en øvelse er at gå så langt nede i benene man kan. Gå omkring 20 skridt og fokuser på at komme længere ned. Man kan også lave lizard crawl, hvor man karvler på alle fire, igen med det formål at komme så tæt på jorden som overhovedet muligt. Knæene skal søge mod armhulerne.

Garik skrev:Legend skrev:Garik skrev:Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.
Et godt eksempel på en øvelse er at gå så langt nede i benene man kan. Gå omkring 20 skridt og fokuser på at komme længere ned. Man kan også lave lizard crawl, hvor man karvler på alle fire, igen med det formål at komme så tæt på jorden som overhovedet muligt. Knæene skal søge mod armhulerne.
Good post is good. Tror faktisk jeg vil prøve dette. Har sgu altid været tung og langsom på fødderne, så måske kan det hjælpe, måske kan det ikke. Der sker jo intet ved at prøve.
Jeg takker.

MBang skrev:Garik skrev:Legend skrev:Garik skrev:Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.
Good post is good. Tror faktisk jeg vil prøve dette. Har sgu altid været tung og langsom på fødderne, så måske kan det hjælpe, måske kan det ikke. Der sker jo intet ved at prøve.
Jeg takker.
Lige præcis

Garik skrev:MBang skrev:Garik skrev:Legend skrev:Garik skrev:Legend skrev:Jeg tror problemet består i at dine fødder er for tunge. Det sker hvis man løber med et lavt tyngdepunkt, så vænner kroppen sig til at have vægten ned i fødderne. Det er jo fint det meste af tiden, men kan godt blive et problem i andre situationer. Løsningen er heldigvis simpel - når du løber skal du koncentrere dig om at have dit tyngdepunkt omkring knæene og have løse underben - det vil også gøre dig til en bedre dribler når du får styr på teknikken.
Jeg takker.
Lige præcis
Så du mener ikke, det Legenden påstår, er muligt? Elaborer venligst.

MBang skrev:Garik skrev:Så du mener ikke, det Legenden påstår, er muligt? Elaborer venligst.
Nej jeg mener legenden har kørt en legendarisk prank på dig.

Garik skrev:MBang skrev:Så du mener ikke, det Legenden påstår, er muligt? Elaborer venligst.
Nej jeg mener legenden har kørt en legendarisk prank på dig.
Såfremt det er tilfældet, hvilket ikke er usandsynligt, er jeg hoppet i med begge ben

Legend skrev:Hvorfor er der altid så mange haters på bb.dk?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster