Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lassah skrev:Alt for god form!!
Hvordan træner du mave?

WannaBeBig skrev:Kan du poste et fullbody-shot? Lidt nememre at bedømme helheden på den måde.

sniper skrev:Det ser sq godt ud lige bortset fra de der underdrenge på det ene billede![]()
Strandformen er klar, men kunne nu godt tænke mig at se din fremgang over tid, så har du ikke nogle før og efter billeder..?!

Martin G skrev:HMMMM, synes at jeg har set nogle af billederne på (link slettet) før.. Og det er snart 1½ år siden..
Synes ærligtalt, at der er noget, som ikke stemmer overens her.. Men kan være jeg tager fejl..

SimonJ skrev:Martin G skrev:HMMMM, synes at jeg har set nogle af billederne på (link slettet) før.. Og det er snart 1½ år siden..
Synes ærligtalt, at der er noget, som ikke stemmer overens her.. Men kan være jeg tager fejl..
Jeg er også rimelig sikker på jeg har set de billeder på FF før, men hvad er det som der ikke stemmer overens? :)

WannaBeBig skrev:Synes godt dine ben kunne bruge noget mere masse. Men ellers må man i høj grad sige, at der er dømt STRANDFORM =D> =D> =D>

Matt skrev:Jeg vil gå så langt at sige tæt på SCENEKLAR

kuglen skrev:Matt skrev:Jeg vil gå så langt at sige tæt på SCENEKLAR
slet ikke... det er han for blød til.. no ofence.. men for at være seneklar skal bf ned på 4% og den der er omkring 6-7% vil jeg skyde på. og det er de sidste 2-3% der trækker tænder ud.
men ganske fin dorm må man sige. ser vi dig på senen til dm?

Matt skrev:kuglen skrev:Matt skrev:Jeg vil gå så langt at sige tæt på SCENEKLAR
slet ikke... det er han for blød til.. no ofence.. men for at være seneklar skal bf ned på 4% og den der er omkring 6-7% vil jeg skyde på. og det er de sidste 2-3% der trækker tænder ud.
men ganske fin dorm må man sige. ser vi dig på senen til dm?
Det var nu også blot for at pointere at hans form er langt bedre end det jeg forbinder med "strandklar", men jeg mener nu stadig ikke at der er lang vej til scenen med den form

Bay skrev:Fed fysik! Hvor meget vejer du?

AllNatural skrev:Bay skrev:Fed fysik! Hvor meget vejer du?
Folk bliver altid overraskede når jeg fortæller hvor lidt jeg vejer, men jeg vejer altså kun 84 for tiden (er 174 høj). Vejer lige omkring de 80 når jeg er cuttet helt ned, hvilket jeg dog ikke gør mig så meget i mere. Det var mere for et par år siden at det interesserede mig, derfor får I mig heller ikke at se på nogen scener, det interesserer mig ganske enkelt ikke.
På det seneste er det begyndt at interessere mig mere at øge på mine max løft, fordi jeg er godt tilfreds med den grundlæggende form nu. I kommer dog heller ikke til at se mig i nogen styrkeløft konkurrencer, da mine max løft ikke er i nærheden af at være tunge nok til at kunne konkurrere i styrkeløft konkurrencer (trænede tidligere sammen med en gut på 171 cm og 69 kg som squattede 280 kg).
Har også tidligere trænet sammen med folk der har vundet DM i bodybuilding og Mr. Fitness of the world, men den slags interesserer mig bare ikke.
Så jeg går bare og hygger mig med at udfordre mig selv og forsøge at overgå mig selv fra sidste træningssession. Og så træner jeg fordi jeg kan lide det, og ikke for at konkurrere med min fysik.

jbh0007 skrev:AllNatural skrev:Bay skrev:Fed fysik! Hvor meget vejer du?
Folk bliver altid overraskede når jeg fortæller hvor lidt jeg vejer, men jeg vejer altså kun 84 for tiden (er 174 høj). Vejer lige omkring de 80 når jeg er cuttet helt ned, hvilket jeg dog ikke gør mig så meget i mere. Det var mere for et par år siden at det interesserede mig, derfor får I mig heller ikke at se på nogen scener, det interesserer mig ganske enkelt ikke.
På det seneste er det begyndt at interessere mig mere at øge på mine max løft, fordi jeg er godt tilfreds med den grundlæggende form nu. I kommer dog heller ikke til at se mig i nogen styrkeløft konkurrencer, da mine max løft ikke er i nærheden af at være tunge nok til at kunne konkurrere i styrkeløft konkurrencer (trænede tidligere sammen med en gut på 171 cm og 69 kg som squattede 280 kg).
Har også tidligere trænet sammen med folk der har vundet DM i bodybuilding og Mr. Fitness of the world, men den slags interesserer mig bare ikke.
Så jeg går bare og hygger mig med at udfordre mig selv og forsøge at overgå mig selv fra sidste træningssession. Og så træner jeg fordi jeg kan lide det, og ikke for at konkurrere med min fysik.
Sund holdning af have til tingene =D>

ej det gas.. kan godt forstå din holdning og den respektere jeg og det er sq uden tvivl et super flot resultat du har opnået der.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster