Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bbnew skrev:Det som virkelig gør det for mig er at høre musik mens man træner! Det giver mig lige det sidste ift. motivation når jeg er i centeret.
Derudover når jeg ikke træner, er det selvfølgelig at læse alle de her posts på bb.dk og så at jeg tracker min fremgang. Jeg skriver hver træning ned på mobilen så jeg hele tiden er up to date med mine stats og så jeg kan tracke når jeg går et par kg op eller omvendt.

narvs skrev:Det en fin idé, men vil nu sige det er lidt unødvendigt da sådan set hele sitet er motivation i sig selv. Der er fyldt op herinde med habile personbilleder, viden, videoer, tips, tricks, programmer, resultater, transformationer osv. osv. osv. Hvis det ikke kan få ens røv ned i centeret er det intet der kan
men måske kunne det gøre det nemmer for nogle hvis man havde de bedste tips samlet i en blog.

!!
Lucas17 skrev:bbnew skrev:Det som virkelig gør det for mig er at høre musik mens man træner! Det giver mig lige det sidste ift. motivation når jeg er i centeret.
Derudover når jeg ikke træner, er det selvfølgelig at læse alle de her posts på bb.dk og så at jeg tracker min fremgang. Jeg skriver hver træning ned på mobilen så jeg hele tiden er up to date med mine stats og så jeg kan tracke når jeg går et par kg op eller omvendt.
Så du fører en log med din progression
Gælder det også din egen vægt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster