Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Lækker velskrevet rapport =D> Men får helt lyst til at være der selv.
Tror jeg tager der over til næste år - Afholdes det altid i Vegas ?
Og Velkommet til Rune, som lovet bliver du æresmedlem, hvis du gider giver os lidt løbende update fra begivenheden

RJ skrev:Fik selvfølgelig taget billeder med dem begge

anders078 skrev:RJ skrev:Fik selvfølgelig taget billeder med dem begge
Mulighed for at du kunne smide billeder op?

RJ skrev:Bondi skrev:Lækker velskrevet rapport =D> Men får helt lyst til at være der selv.
Tror jeg tager der over til næste år - Afholdes det altid i Vegas ?
Og Velkommet til Rune, som lovet bliver du æresmedlem, hvis du gider giver os lidt løbende update fra begivenheden
Jamen tak tak![]()
For først at svare på spørgsmålet ang. om det altid bliver holdt i Vegas, gør det ihvertfald indtil 2012, da Weider har en aftale med Vegas convention center / Orleans hotel indtil da. Men de leverer også de absolutte optimale forhold for alle, både athleter såvel som tilrejsende / tilskuere.
Og så til det, det hele drejer sig om ...
Første update kommer direkte fra Summerlin Golds Gym, hvor jeg tog hen for at møde Jay Cutler, han er klar og KÆMPE stor, 282lbs / 128kg! En helt igennem nede på jorden fyr, det er der virkeligt nogle i jantelovens Danmark der kunne lære meget af. Anyway, Marcus Haley var ligeså tilstede, og så også kampklar ud ...Sådanne pro bb`ere får virkeligt de "store" drenge i Danmark til at se bette ud.
Fik selvfølgelig taget billeder med dem begge

RJ skrev:Så sker det fandme ...Meet the olympians er lige overstået, og der blev skudt med skarpt i bedste hollywood stil!
Quincy Taylor svinede alt og alle, og beskyldte de "lave" bodybuildere for at have det lettere end de høje. Beskyldte ligeså Gustavo Badel for at ligne en kvadratisk ost! Gustavo smed så tøjet, og er du sindsyg en massiv ost ...Han er tydeligt forbedret, streger alle vejne, hård som beton, mindre talje og klart mere symmetrisk end tidligere.
Ronnie nu med hår, forklarede med sin sædvanlige ydmyge sydstats accent, at han klart ville blive Mr.O inden weekenden var omme. Men han har jo en ryg / triceps skade, så vi må se hvad der er blevet gjort ved det.
Jay står også 100% klar, hårdere og større end nogensinde, og læg så en mindre talje til, ja så kan det næsten ikke gå galt ...Så tror han napper den, taget Ronnies alder og skader i betragtning.
51 årige Vince the prince Taylor var klar, og for satan da han er klar, virkeligt imponerende af en herre på 51 år, respekt.
Eddie Abbew var en af de få der faktisk sagde noget fornuftigt, og kaldte alle for kællinger ( fornuftigt ik! ), fordi de koncentrerer sig mere om at svine hinanden, end at tale om selve stævnet og dem selv.
Melvin Anthony smed også tøjet, og rystede lidt med numsen for publikum og rendte rundt og spillede svans, ganske underholdende.
Dexter Jackson, er også vokset lidt i størrelsen, som han har manglet de sidste par år, dog står han ikke helt så knivskarpt som han plejer, men meget kan ske natten over.
Newcommer Silvio Samuel er uden tvivl den mest symetriske og vaskulære / hårde atlet på scenen, han står som hugget ud i granit, fuldstændigt sygt!
Marcus Ruhl er kææææmpe, med viste ikke formen frem, så nu må vi se om der er sket forbedringer på selve dagen.
Sidte års 3` Victor Martinez, skulle efter sigende være i kanon form, og hvis det passer skal Ronnie og Jay passe på, for så er den unge New yorker sku farlig!

Q-base skrev:God rapport! Findes der billeder nogen steder på nettet derfra?

RJ skrev:Som nogen nok ved, er finalen overstået.
Det var sindsygt spændende, de lå side om side et godt stykke af vejen, og det hele blev afgjort til sidst.
Som forventet, gik Jay hen og vandt, Victor blev 2`er, Dexter på en fænomenal 3´ plads, og den endnu engang slagne konge røg helt ned på 4´ pladsen. Dennis wulf leverede efter min mening den bedste pakke, vildt at gå fra at være ingenting til en 5´er i Mr.Olympia ...Fandme flot!
Ronnie fik KÆMPE bifald, og holdte tilsidst en meget følelsesladet tale, tydeligt han selv er ved at indse hans dage er forbi, men det er jo i virkeligheden en hel era der er forbi. Personligt tror jeg ikke vi ser en som Ronnie på en scene igen.
Nøj en aften ...112% anbefalelsesværdigt!
Nu vil jeg klæde om, og tage til Jay`s afterparty.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster