Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mobelz skrev:Hej BB jeg har prøvet at søge hvorvidt det er muligt at gaine muskelmasse, samtidig med at man er i kalorieunderskud.
Jeg er har læst mig til at man kan, og at man ikke kan. Hvad skal jeg tro på???
Er det virkelig muligt at gaine under cut??

Casper.S skrev:Mobelz skrev:Hej BB jeg har prøvet at søge hvorvidt det er muligt at gaine muskelmasse, samtidig med at man er i kalorieunderskud.
Jeg er har læst mig til at man kan, og at man ikke kan. Hvad skal jeg tro på???
Er det virkelig muligt at gaine under cut??
Det er det, dog kun under optimale forhold. Dvs en rigtig god timing af måltider, træning, søvn osv.
Læs evt. artiklen .. "Cut Til Sommer" .. (mener jeg nok den hedder) .. Ligger her på siden.

chris_f skrev:må man snart få en forklaring på det? syntes altid bare det er blevet sagt og ikke forklaret!?

chris_f skrev:så forklaringen er at, for at musklerne skal reparere sig selv igen behøver den ekstra energi...?

kr.pe skrev:hmm zig-zag diet? vil det sige at du er i kalorieoverskud i en kort periode, og så er i underskud direkte efter? og er det skal intensiteten skrues ned når man cutter?

Gaxe skrev:kr.pe skrev:hmm zig-zag diet? vil det sige at du er i kalorieoverskud i en kort periode, og så er i underskud direkte efter? og er det skal intensiteten skrues ned når man cutter?
Sådan som jeg har forstået det, er det at man er i kcal overskud på trænings dage og kcal underskud på ikke trænings dag. Dette gøres i et forsøg på at gaine lean masse. Altså masse i form af muskler og minimalt fedt (håber nogle retter, hvis det er helt væk)

Moqensen skrev:Gaxe skrev:kr.pe skrev:hmm zig-zag diet? vil det sige at du er i kalorieoverskud i en kort periode, og så er i underskud direkte efter? og er det skal intensiteten skrues ned når man cutter?
Sådan som jeg har forstået det, er det at man er i kcal overskud på trænings dage og kcal underskud på ikke trænings dag. Dette gøres i et forsøg på at gaine lean masse. Altså masse i form af muskler og minimalt fedt (håber nogle retter, hvis det er helt væk)
Som jeg har forstået zig-zag diæt, så er det bare korte perioder af cut og bulk. Fx 3-4 uger af hver skiftevis.

Gaxe skrev:Moqensen skrev:Gaxe skrev:kr.pe skrev:hmm zig-zag diet? vil det sige at du er i kalorieoverskud i en kort periode, og så er i underskud direkte efter? og er det skal intensiteten skrues ned når man cutter?
Som jeg har forstået zig-zag diæt, så er det bare korte perioder af cut og bulk. Fx 3-4 uger af hver skiftevis.
Det jeg kan se en tendens til, ved en hurtig google søgning, er at man skifter oftere. Altså som jeg skrev det. Se fx: http://www.rippednaturally.com/zig-zag-diet.html . Nu ved jeg godt, at det er en diæt som er beregnet på at man skal tabe sig. Så kan være din version er rigtig, hvis det er med masse opbygning for øje.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster