Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.

MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
This. Mange negligerer tung træning i armene - prøv en periode at køre cheat curls og close-grip bænk, TUNGT!

Bomberton skrev:MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
This. Mange negligerer tung træning i armene - prøv en periode at køre cheat curls og close-grip bænk, TUNGT!
Har du eventuelt noget evidens herpå?

peter n skrev:Bomberton skrev:MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
Evidens på hvad?

Bomberton skrev:peter n skrev:Bomberton skrev:MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
Evidens på hvad?
At cheat curls og close-grip bænk, TUNGT! - i udefinerede afgrænsede perioder - giver store arme

Bomberton skrev:peter n skrev:Bomberton skrev:MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
Evidens på hvad?
At cheat curls og close-grip bænk, TUNGT! - i udefinerede afgrænsede perioder - giver store arme

dioxy8800 skrev:Compound movements BP og Yates rows eller bare BOR skal nok give dig store arme, hvis du er ny burde du slet ikke spilde tid paa isolations oevelserne, ellers er pull ups og dips ogsaa rigtig gode. Saa kan du jo altid lave lidt curls og pushdowns eller extensions ved siden af men som nybegynder er det bedste at fokusere paa compounds.

MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.

LilleLise skrev:Haha, den måtte jo komme.

dioxy8800 skrev:LilleLise skrev:Haha, den måtte jo komme.
Jamen det jo rigtigt, en god kombination af begge med fokus paa compounds er en god opskrift paa store arme

Nej - er ellers et meget god argument. Det har nu virket paa mig selv saa men det er nok forkert, jeg ser nok noget helt andet end virkeligheden naar jeg kigger mig selv i spejlet, det nok en slags reverse megareksi. 

dioxy8800 skrev:Og hvorfor saa ikke det?Nej - er ellers et meget god argument. Det har nu virket paa mig selv saa men det er nok forkert, jeg ser nok noget helt andet end virkeligheden naar jeg kigger mig selv i spejlet, det nok en slags reverse megareksi.

Wunderbaum skrev:Hey
Jeg har god erfaring med køre overkill, hvis du vil have større arme.
gør en masse supersets, dropsets med en masse reps, og så for guds skyld, husk at træne ben.
Da lårmusklerne er en kæmpe muskelgruppe, vil de også producere mere testosteron, som vil hjælpe til, at få dine arme til at vokse
så, overkill af arme og tung bentræning

peter n skrev:Bomberton skrev:peter n skrev:Bomberton skrev:MisMiv skrev:Mapsen skrev:Meget mad, tunge curls og tunge tricep extensions.
Evidens på hvad?
Det er bredt anerkendt, at mekanisk spænding er en vigtig faktor når det kommer til muskeltilvækst. Træner folk derimod KUN for pump (det ved jeg ikke om de gør, men det var antagelsen), altså hvad vi kan kalde metabolisk stress, går man selvfølgelig på kompromis med udbyttet.
Hvis du mener, at musklerne i armene responderer kvalitativt anderledes end andre muskler, og vi derfor ikke kan bruge den gængse forståelse af hypertrofi, er evidensbyrden din.

dioxy8800 skrev:Jeg har aldrig sagt man ikke skal træne biceps og triceps direkte, jeg er jo heller ikke den eneste der har fået store over arme på denne måde.. spænd nu lige hjelmen lille lise..
dioxy8800 skrev: Compound movements BP og Yates rows eller bare BOR skal nok give dig store arme
dioxy8800 skrev: hvis du er ny burde du slet ikke spilde tid paa isolations oevelserne
dioxy8800 skrev: ellers er pull ups og dips ogsaa rigtig gode. Saa kan du jo altid lave lidt curls og pushdowns eller extensions ved siden af men som nybegynder er det bedste at fokusere paa compounds.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster