Jeg har for første gang idag været i byen helt uden at drikke. Turen var rimelig impulsiv, så jeg nåede ikke at skifte tøj. Jeg kom i et par alm. bukser og en stram t-shirt. Normalt tager jeg gerne en skjorte eller en blazer jakke på i byen, da jeg ikke synes folk skal dømme mig som person, fordi jeg er stor. (Jeg er hvert fald en del større end gennemsnittet.)
De sædvanlige grupperinger dukkede op på diskoteket. I kender sikkert alle sammen typerne. - De er fulde, og de kommer absolut ikke for at lære nye mennesker at kende og have det sjovt, men derimod for at lave ballade og fremprovokere et slagsmål.
Bl.a. sad jeg og snakkede med en pige, som lige skulle have en ørefil da en overtattoveret type kom forbi.
kort tid efter kunne jeg se, hvordan hans gruppe sad og kiggede over på mig, hvorefter de hviskede noget til hinanden. Jeg var alene i byen med en enkelt kammerat, så det gjorde selvfølgelig at jeg sad med følehornene ude hele tiden.
I sådan en situation kan jeg virkelig mærke, hvordan fyrerne kigger, når man kommer gående. Især de typer som jeg beskrev ovenfor. Popdrengene kigger bare ned i jorden, som om de bliver bange.
- Her skal det siges, at jeg er nok den første til at forsvinde, hvis der er optøjer til noget. Jeg elsker bare at træne, samt det konkurrencemæssige aspekt ved at blive så stærk som muligt.
Har du nogen følelser/oplevelser omkring emnet, så vil jeg gerne høre om det

ej det gas !!