Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 872
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 870

Følg bodybuilding.dk på

Nemt trick til at øge vægt

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej
Jeg er en dreng på 15 år.
Jeg er 188 høj, og jeg vejer kun omkring 65, så som I nok kan se er jeg meget tynd.
Er der nogen, som kender et godt trick til at øge sin vægt? Da jeg stadig bor hjemme har jeg ikke den helt store indflydelse på maden, så kender I et godt og nemt trick, som f.eks. at drikke en liter mælk om dagen? Jeg har mulighed for at købe alt som der kan købes i et almindeligt supermarked.
Jeg håber ikke, at jeg stiller for høje krav.

På forhånd tak! ;)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

1 liter sødmælk, og en avocado, og så spis godt igennem :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

hvis du har mulighed for at købe alt som der kan købes i et almindeligt supermarked hvorfor køber du ikke bare noget mad selv og laver det ?
Brugeravatar

livebig55 skrev:hvis du har mulighed for at købe alt som der kan købes i et almindeligt supermarked hvorfor køber du ikke bare noget mad selv og laver det ?

Han er 15 år, går i skole, får ikke SU, og får sikkert en forholdsvis lav timeløn, og vil sikkert ikke bruge ALLE sine penge på mad hvilket heller ikke er nødvendigt. Mors mad er sikkert glimrende!
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste

toto_G4M3R skrev:
livebig55 skrev:hvis du har mulighed for at købe alt som der kan købes i et almindeligt supermarked hvorfor køber du ikke bare noget mad selv og laver det ?

Han er 15 år, går i skole, får ikke SU, og får sikkert en forholdsvis lav timeløn, og vil sikkert ikke bruge ALLE sine penge på mad hvilket heller ikke er nødvendigt. Mors mad er sikkert glimrende!

har heller aldrig sagt at han skal bruge alle sine penge... men bare købe noget ud over det han får der hjemme
Brugeravatar

livebig55 skrev:
toto_G4M3R skrev:

har heller aldrig sagt at han skal bruge alle sine penge... men bare købe noget ud over det han får der hjemme

Problemet er jo sansynligvis ikke at hans forældre sulter ham, men at han simpelthen ikke har appetit til at spise tilstrækkeligt til at lægge sig i et kalorie overskud. en avocado og en liter sødmælk, så er han rigeligt i kcal overskud.
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste

Køb en blender som kan pulverisere havregryn - meget fint. Dernæst hæld havregryn i en shaker og tilsæt mælk. Det er meget lettere at drikke havregryn end det er at spise det, altså får du flere kalorier ned. Drik en shake med 30 gram pulveriserede gryn med mælk til hvert måltid. Det er en billig og nem måde at få ekstra næringsstoffer og kalorier! :)

Som Alex skriver få fat i en blender, overvej at købe noget weightgainer.
100g harvegryn, weightgainer, 400ml mælk, økologisk jordnøddesmør, banan og blåbær : 1000 kalorier, drik sådan en som mellemmåltid eller efter træning.
Den sammen med god sund kost, og træning skal du nok tag på...
Life is short and hard, like a bodybuilding dwarf.

Chips og Nutella ...

Reputation point: 20

Jeg stemmer i omkring havregrynshakes.

Havregryn, mandler, frosne bær og sødmælk, så kan man lave en velsmagende kaloriebombe, der kan drikkes på 5 minutter.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Jeg træner selv knægte på den alder, og det der virker bedst er en see food diet..

when you see food, you eat it!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Spis konstant. Det er idiotisk at tro en avocado og 1L sødmælk er en magisk kur, hvis du har svært ved at øge vægten. Hvis du i forvejen har mangel på appetit efter - hvad du føler som - bunkevis af mad, så er lysten til at æde en avocado og bunde en sødmælk ikke så stor. Du kommer til at fortære en avocado og sødmælk et par gange, indtil du ender på BB igen, for at spørge efter endnu et råd.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

bare spis utrolig kalorietæt mad, peanutbutter, avocado, ristetløg, fløde, hvad som helst med mange kalorier i (uden en masse sukker).

EDIT: Mandler, det er stortset umuligt at blive mæt af mandler og de er spræng fyldt med kalorier!
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Jeg blev fan af sødmælk, peanutbutter, havregryn og olivenolie da jeg skulle tage på. Havregryn og olivenolie er rigtig godt i shakes til at lave kaloriebomber.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

Tusind tak for svarene!
Jeg tror, at jeg vil prøve det med havregryn :)

F4XE skrev:Spis konstant. Det er idiotisk at tro en avocado og 1L sødmælk er en magisk kur, hvis du har svært ved at øge vægten. Hvis du i forvejen har mangel på appetit efter - hvad du føler som - bunkevis af mad, så er lysten til at æde en avocado og bunde en sødmælk ikke så stor. Du kommer til at fortære en avocado og sødmælk et par gange, indtil du ender på BB igen, for at spørge efter endnu et råd.

Hahaha.. Tak! :)
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Tate har et tip eller 2:

There was a time at the Old Westside gym where I couldn’t gain weight to save my fucking life.

There was this dude who trained there who could just put on weight like fucking magic. He’d go from 198 to 308 and then to 275 and back down to 198. And he was never fat. It was amazing.

I finally asked him one day how he did it.

“You mean I never told you the secret to gaining weight? Come outside and I’ll fill you in.”

Now remember, we’re at Westside Barbell. And this guy wants to go outside to talk so no one else can hear. Think about that for a minute. What the hell is he going to tell me? This must be some serious shit if we have to go outside, I thought.

So we get outside and he starts talking.

“For breakfast you need to eat four of those breakfast sandwiches from McDonalds. I don’t care which ones you get, but make sure to get four. Order four hash browns, too. Now grab two packs of mayonnaise and put them on the hash browns and then slip them into the sandwiches. Squish that shit down and eat. That’s your breakfast.”

At this point I’m thinking this guy is nuts. But he’s completely serious.

“For lunch you’re gonna eat Chinese food. Now I don’t want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don’t care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can’t let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter.”

“For dinner you’re gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don’t like sardines, don’t put ’em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it.”

“Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals.”

This guy is in a zen-like state when he’s talking about this.

“Now you’re on the clock,” he continues. “After 20 minutes your brain is going to tell you you’re full. Don’t listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I’m telling you now, you’re going to get three or four pieces in and you’re gonna want to quit. You fucking can’t quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can’t finish it, don’t you ever come back to me and tell me you can’t gain weight. ’Cause I’m gonna tell you that you don’t give a fuck about getting bigger and you don’t care how much you lift!”

Did I do it? Hell yeah. Started the next day and did it for two months. Went from 260 pounds to 297 pounds. And I didn’t get much fatter. One of the hardest things I’ve ever done in my life, though.
Naturvidenskab er sjovt!

Brugeravatar

Styrkeliste

Peanut butter og sødmælk så får man virkelig hurtigt de ekstra kalorier du mangler

Træner her: OBBC

LOL Blackmoore love it...det en seriøst bulk :lol:
Life is short and hard, like a bodybuilding dwarf.

Og intet mindre end tåbeligt.
Er man interesseret i det æstetiske aspekt i bodybuilding, og ikke har planer om at placere sig i +120 kg klassen i styrkeløft, er super bulking en hjernedød strategi. Du ender med at bruge halvdelen af dine træningstid på at smide fedt, uden at massen eller styrken øger væsentligt (ihvertfald ikke væsentligt nok til at retfærdiggøre den laaaange seje "Hell on earth" periode på cut).
Bulk så at fedtet holdes på et minimum. Det behøver ikke at være leanbulk, men 0.5-1kg om måneden (afhængig af din prædisposition til at hypertrofiere samt køn) er rigeligt til at danne al den masse din krop er i stand til.

Selv gik jeg fra 62 til 106 kg på 3.5 år, og fra 106 til 73 på 1 år 8 md.

Hvis det var én eneste ting jeg fik lov til at gøre om igen, så var det at undgå min superbulking.

Tates eksempel er absurd. Intet menneske svinger så meget i vægt uden fysiologiske konsekvenser eller brug af medikamenter. Det har BJÆLDE af værdi for en nybegynder. Tragikomisk på den underholdende måde, ja da. :whistle:

God weekend :D
Vejen mod 400 point.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Tates eksempel er med, fordi det problem næsten alle, der ikke kan tage på i vægt har, er at de ikke spiser nok.

Her bliver det så bare taget til ekstremerne, men

For tynde unge mænd med høj forbrænding, der gerne vil tage på, der kræver det nogen gange at man tager det med at få kalorier nok endda meget seriøst.

jeg har en knægt fortiden på skolen, og hans fremskridt, både i gymmet og andet sport, er blevet meget bedre siden at jeg næsten hvert måltid er nede ved ham og minde ham om at tage en portion mere :D

De sidste par måneder, hvor vi har været konsekvente med det, er muskelmasse og løft steget voldsomt.

Så, nej, naturligvis skal man ikke gøre som Tate, men hvis man har svært ved at tage på, må man godt få lidt af den ånd han bruger her.
Naturvidenskab er sjovt!

Brugeravatar

Styrkeliste

Blackmoore skrev:Jeg træner selv knægte på den alder, og det der virker bedst er en see food diet..

when you see food, you eat it!

Jeg er simpelthen nødt til at citere den her. Den bragte et smil frem på læben, samtidig med at det jo er sandheden kogt ned til 7 ord. :thumpup:

Blackmoore skrev:Tates eksempel er med, fordi det problem næsten alle, der ikke kan tage på i vægt har, er at de ikke spiser nok.

Her bliver det så bare taget til ekstremerne, men

For tynde unge mænd med høj forbrænding, der gerne vil tage på, der kræver det nogen gange at man tager det med at få kalorier nok endda meget seriøst.

jeg har en knægt fortiden på skolen, og hans fremskridt, både i gymmet og andet sport, er blevet meget bedre siden at jeg næsten hvert måltid er nede ved ham og minde ham om at tage en portion mere :D

De sidste par måneder, hvor vi har været konsekvente med det, er muskelmasse og løft steget voldsomt.

Så, nej, naturligvis skal man ikke gøre som Tate, men hvis man har svært ved at tage på, må man godt få lidt af den ånd han bruger her.

Det er selvfølgelig også okay Blackmoore, min erfaring efter 7 år på disse boards er blot at det er langt fra alle der kan sortere skidtet fra kanelet, specielt de purunge knægte på 15-17 der tager mange ting bogstaveligt. Derfor mener jeg at det er vigtigt med en modvægt :)
Vejen mod 400 point.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Tilbage til Begynder forum