Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dlr.ma skrev:Har du et link til hvor man kan købe det ? Haha, Nice billede :b

Misterhamper skrev:dlr.ma skrev:Har du et link til hvor man kan købe det ? Haha, Nice billede :b
Du er sgu for ung, det lort vil f*cke din lever op

Bay skrev:NO-Explode er ikke doping renset for doping![]()
Fedt at købe en tom bøtte dope

Xiva skrev:Misterhamper skrev:dlr.ma skrev:Har du et link til hvor man kan købe det ? Haha, Nice billede :b
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cell-Mass / NO-xplode fucker ikke din lever op på nogen måde. Hvorfor skulle det gøre det Hamper?, Hvilket stoffer i produktet gør det.
On topic: Jeg ville spare mine penge.

Misterhamper skrev:Xiva skrev:Misterhamper skrev:dlr.ma skrev:Har du et link til hvor man kan købe det ? Haha, Nice billede :b
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cell-Mass / NO-xplode fucker ikke din lever op på nogen måde. Hvorfor skulle det gøre det Hamper?, Hvilket stoffer i produktet gør det.
On topic: Jeg ville spare mine penge.
Hvis han ikke husker sin PCT vil det sgu gå ret galt....

så det er klart, de forholder sig kritisk til det, _da der ingen videnskabeligt belæg skulle være for virkningen heri_!

Bone-14 skrev:så det er klart, de forholder sig kritisk til det, _da der ingen videnskabeligt belæg skulle være for virkningen heri_!
Alt andet ville da også være uintelligent hvis man betaler det dobbelte for en placebo effekt?

Bone-14 skrev:Undevurder ikke styrken af din psyke. Ja koffein og carbs giver energi, men hvorfor skulle det koffein i no-xploden være bedre end det andet?

Illisher skrev:Bone-14 skrev:Undevurder ikke styrken af din psyke. Ja koffein og carbs giver energi, men hvorfor skulle det koffein i no-xploden være bedre end det andet?
måske fordi der er ren koffein i? de guarana piller eller vhad de hedder fra bodylab er jo ikke ren koffein. Så med et NO produkt får du sikker meget mere koffein, hvorfor man måske oplever en bedre energi der.
Skal selv have købt et af alle de der NO produkter, og prøvet. Så det også nemmere at sammenligne.
På trods af entusiasters påstand, om at guaranin (eller matein) er en stereoisomer af koffein, og derfor anderledes, er guaranin og matein det samme som koffein, da koffein ikke er stereokemisk.

Bone-14 skrev:så det er klart, de forholder sig kritisk til det, _da der ingen videnskabeligt belæg skulle være for virkningen heri_!
Alt andet ville da også være uintelligent hvis man betaler det dobbelte for en placebo effekt?
Misterhamper skrev:Hvis man får +5 kg i alle øvelser af placebo, hvorfor skulle det være værre end +5 kg i alle øvelser af noget der ikke var fra placebo? +5 kg er +5 kg uanset hvad det kommer fra.
Forresten, så hørte jeg at vand kan "gemme/opbevare" information, hørte det i radioen første juledag, og at det var derfor at placebo kunne være så effektivt, fordi 70% af hele vores krop består af vand.
(og man skal sgu ikke joke med PCT efter en cell-tech kur)

Misterhamper skrev:Hvis man får +5 kg i alle øvelser af placebo, hvorfor skulle det være værre end +5 kg i alle øvelser af noget der ikke var fra placebo? +5 kg er +5 kg uanset hvad det kommer fra.
Forresten, så hørte jeg at vand kan "gemme/opbevare" information, hørte det i radioen første juledag, og at det var derfor at placebo kunne være så effektivt, fordi 70% af hele vores krop består af vand.

mikkel_baech skrev:Misterhamper skrev:Hvis man får +5 kg i alle øvelser af placebo, hvorfor skulle det være værre end +5 kg i alle øvelser af noget der ikke var fra placebo? +5 kg er +5 kg uanset hvad det kommer fra.
og hvad skulle man så tage pct for? Og hvad mener du at pct"en skal bestå af efter en "celltech" "kur" ? Nu tror jeg du er ude hvor dine store arme og viden ikke kan bunde mere mister hamper. Du ved godt hvad cell tech er eller?

Illisher skrev:mikkel_baech skrev:Misterhamper skrev:Hvis man får +5 kg i alle øvelser af placebo, hvorfor skulle det være værre end +5 kg i alle øvelser af noget der ikke var fra placebo? +5 kg er +5 kg uanset hvad det kommer fra.
og hvad skulle man så tage pct for? Og hvad mener du at pct"en skal bestå af efter en "celltech" "kur" ? Nu tror jeg du er ude hvor dine store arme og viden ikke kan bunde mere mister hamper. Du ved godt hvad cell tech er eller?
Hamper har tyvstartet på champagnen.

mikkel_baech skrev:og hvad skulle man så tage pct for? Og hvad mener du at pct"en skal bestå af efter en "celltech" "kur" ? Nu tror jeg du er ude hvor dine store arme og viden ikke kan bunde mere mister hamper. Du ved godt hvad cell tech er eller?

Misterhamper skrev:mikkel_baech skrev:og hvad skulle man så tage pct for? Og hvad mener du at pct"en skal bestå af efter en "celltech" "kur" ? Nu tror jeg du er ude hvor dine store arme og viden ikke kan bunde mere mister hamper. Du ved godt hvad cell tech er eller?
Når man først går on på sådan en cell-tech kur så tror jeg sgu ikke man kan gå off igen og stadig fungere normalt
så en PCT består vidst i mere cell-tech

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster