Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kromann skrev:Hvorfor 4-split og ikke 2-split f.eks?

Nat_ skrev:Hvis i Læser efter, så er det ikke eks jeg har trænet med![]()
Jeg håber der kommer noget mere progressiv respons

Nat_ skrev:Jeg Har trænet et 6 dages split med eksen de sidste 4 år. Og overgik for 3 uger siden til mit 4- dages split som jeg fik lavet af en, der har forstand på den slags.
Dødløft og squat, gør jeg ikke i da jeg har en knæskade i venstre knæ, så det kan ikke klare den slags.
Jeg vil bygge en bedre form, men først og fremmest forbedre min biceps og min mave, da det er det jeg syntes er de størreste hængepartier
Dag 1
Ryg:
Bred og small pull down
Roning
Bagskulder:
Backflyes Dumbbell press
mashine shoulder press
Cable
Maskine ( aner ikke hvad den øvelse hedder)Dag 2
Baglår/baller/lænd
Hip extension
Staning leg curl
Stifflegged deadlift
Hyper extension
Læg
Standing calf raises
Triceps:
French press
Dumbell kick back
Rope extension
Overhead rope extensionDag 3
Forlår:
legpress
Leg extension
Biceps:
Stående Dumbbell curl
Stående Barbell curl
Cable curlDag 4
Forskulder:
Laterial raises
Mashine laterial raises
Dumbbell shoulder press
Bryst:
Flad og skrå bænkpress
flad og skrå Flyes
Maskine bænkpressDag 5
Mave
Mave Crunches
Sit-ups
Mandag og torsdag
Ben
Leg press
Leg curls
Standing calf raises
Ryg
Bent over barbell rows
Chin-ups / pull-ups
Biceps
Dumbell curl
Hammer curl
Hvis styrken ikke er til det, så kan du skifte chin-ups ud med pulldown til brystet.
Tirsdag og fredag
Bryst
Dumbell bænkpres
Incline dumbell bænkpres
Skulder
Military presses
Lateral raises
Triceps
Dips
Cable pushdowns
Mave

Nat_ skrev:Nu kører jeg også lean.. så ingen krudt/gær til mig.
Nu kender i jo ikke det program jeg kørte med min x.. men det er min veninde tidligere builder, der har lavet sidst nævnte program. fordi jeg havde overtrænet..
I følge hende og andre bodybuildere. har de set på min kost, hvor jeg har samlet alt hvad jeg har spist, drukket og indtaget. over en 14 dages periode. så det er def. ikke kosten.
Snakker også en del med En 6x dv og vm vinder i bb. han siger det sammen ,det er træningen.
Har 2 uger tilbage af sidsnævnte program.. som jeg gør færdig.. men har læst mig frem til en del af øvelserne, er stærkmands øvelser.. så de skal pilles ud af programmet, da jeg ikke går efter styrke med symetri.
Kender branchen, og ved mange kører en del kure... men har fravalgt dette... da man i følge Henning kristensen, sagtens kan opnå godt form og blive klar til at stille op.
Ja, jeg læser og fra sorterer irrellevant info. Jeg kan kun bruge konstruktiv kritik.
Tror det her bliver en opfølgning på hvordan det går. og må nok hellere høre på hvad hende der ligger diæt og træningsprogram, for for mange kokke fordærver maden.
Tro mig diskurer og læser en del. Men gider ikke alle de der fejl, som begyndere i branchen tit begår. så Lærer af de gamle bbér som har prøvet det hele og ved hvordan man skal undgå skader, og hvad der virker bedst. og bruger så det der passer bedst på min krop

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster