Men når man som i det her tilfælde opdager, at der er tale om en stor omgang nonsens af værste skuffe, så er det ikke længere helt så godt.

Læs hele artiklen her:
http://www.news.bodylab.dk/artikler/115 ... aragraffer

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:Mere hate på FW.. awesome!

Barbellz skrev:Maskinen skrev:Mere hate på FW.. awesome!
Tjekkede lige, det er faktisk ikke FW
Dog vil jeg sige mht. det med et sæt, så kommer det da an på om de kører et program som Yates i Blood and Guts..

Barbellz skrev:Nu var det ret ironisk ment, og de progressive sæt er jo bare warm-up sæt..

incognito skrev:jeg forstår godt kritikpunkterne, men man kunne godt savne lidt selvransagelse undervejs. På en måde minder det lidt om den diskussion om Anne Bech der kører parallelt. Det er bare skidelet at sidde som en af de "seriøse motionister", for hvilke trænings- og kost compliance ikke er et stort problem og sidde at hate på løsninger, som udfra et resultatmæssigt perspektiv ikke er optimale, men som måske er mere spiseligt for hr. og fru danmark.
JEg er helt enig i at det nogle gange kammer over, men ligemeget hvad så passer det altså at "nogen træning er bedre end ingen træning" og dermed skal der findes det kompromis. Præcis hvordan dette kompromis skal udmøntes kan man så betragte som et debatoplæg, men jeg synes at mange af "seriøse motionister" lige skulle stikke en finger i jorden og overveje hvad de kunne få deres egne forældre til at træne og blive VED med det...
Dét der med et sæt er dog så langt ude at skide....

incognito skrev:man må også bare lige have for øje at jens, der gerne vil have store guns, faktisk udgør under halvdelen af det mandlinge klientel og omkring en femte- eller sjettedel af alle dem der rent faktisk kommer i centeret.

incognito skrev:man må også bare lige have for øje at jens, der gerne vil have store guns, faktisk udgør under halvdelen af det mandlinge klientel og omkring en femte- eller sjettedel af alle dem der rent faktisk kommer i centeret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster